Ga naar inhoud

zoekatje: 7 januari 2013: Bergmankliniek Den Haag: Dr v Drunen


Aanbevolen berichten

Na lang nadenken heb ik besloten voor een borstverkleining te gaan.

in september ben ik naar de bergman kliniek geweest en heb ik daar een gesprek gehad,

aangezien ik de maand november een heleboel cursus dagen had staan en begin december een examen heb ik besloten om de eerste maandag na de kerstvakantie van de kids de sprong te wagen.

De datum wist ik dus al heel lang, ben nu bezig met alle voorbereidingen zorgen dat thuis alles schoon en opgeruimd is

dingen die aan vervanging toe waren vervangen.

heb vandaag alle bedden verschoond en de kinder kamers helemaal schoon gemaakt en beneden alles een extra beurt gegegeven

kortom laat het maar snel maandag zijn.

Heb wel een medische achter grond dus mocht 4 weken mijn medicijnen voor de reuma niet slikken en hoewel ik een super hekel heb aan naalden verlang ik er nu weer naar om mijn medicijnen gespoten te krijgen

niet geheel onbelangrijk om te vermelden ik ga van 85g naar 85 c/d

echt een verademing

ik heb heel lang niets op internet gezocht over een borst verkleining maar vond het nu wel heel erg dicht bij komen om toch eens te kijken of er mensen waren die dezelfde arts hebben gehad en hoe het allemaal gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

gefeliciteerd!!

ja wat een verschil he... (zie mijn foto's) ik heb helemaal niks :106:

maar kan me goed voorstellen dat je naar waarschijnlijk jaren van nek/rugklachten de stap heb gezet

en je bent al snel aan de beurt zag ik .... mooi joh

misschien dom dat ik er naar vraag, maar krijg je je bvk vergoed?

in iedergeval heel veel sterkte maandag en hoop dat je je gewenste borsten krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik krijg de bvk vergoed moest alleen zelf de bh betalen

had al veel eerder gekund maar wilde perse een paar weken geen schoolgaande kids de hele dag thuis en vanaf 7 januari zitten ze weer een paar weken achter elkaar op school

heb wel van alles moeten regelen omdat ik de eerste week niet te veel alleen wil zijn

dus mijn dochter wordt voor wedstrijd zwemmen elke keer opgehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat regelen komt me bekent voor :45:

ik had mijn bv ook later gepland omdat ik in detailhandel zit en de december maand niet echt geschikt was.

maar nu duurt het niet meer zolang

helaas ondanks ik ziekenhuis goed keuring kon krijgen wezens mijn probleem met borsten.

wordt bv niet vergoed ( psygisch ) en mijn lichaamelijke houding niet genoeg was voor de zorgverzekering om te betalen.

maar super voor jou dat jij wel wordt geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Willie Wonka

Wat spannend allemaal! Ik lees ook mee, mijn operatie staat gepland op 23 januari. Ik vroeg me idd ook al af of ik wel gewoon t-shirts over mijn hoofd kan aantrekken. Ik heb ook niet zoveel met een voorsluiting - dat past meestal niet met 85G...- dus mss ook nog maar even iets aanschaffen of lenen met een voorsluiting.

ik ben ook druk bezig met alles op te ruimen en mijn huis zo ver mogelijk schoon te hebben voor die tijd.

Het is dus allemaal heerlijk herkenbaar die verhalen van jou zo vlak voor de operatie.

Heel veel succes maandag!! Ik zal voor je duimen en kijk uit naar je operatie verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man helpt met aankleden van moeilijke dingen, hahah. Sportbh aandoen kan ik echt niet zelf, en zeker niet langs boven. Die doe ik langs onder aan, en mij man trekt hem omhoog. Staat mijn dochter van 7 mij uit te lachen dat ik net een baby ben, hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dochter van 11 doet dit al een paar jaar. De laatste tijd ging het heel goed reuma was vrij rustig.

Nu weer super aktief omdat ik geen medicijnen mag slikken.

Maar goed morgen nog de laatste dingen opruimen en schoonmaken en dan is het al bijna Zover

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

veel succes morgen, je gaat zeker geen spijt hebben van uw keuze.

ik ben 28/12 pas geopereerd van f naar c100. je voelt snel verademing aan schouders.

de eerste 4-5dagen idd beter kledij die vooraan dicht gaat en losse broeken zonder knopen. maar nu een 10dagen na operatie draag ik al alles terug van kledij. wel voorzicht erin geraken maar dat lukt me allemaal. kousen aandoen is ook niet altijd gemakkelijk.

de pijn valt goed mee vind ik, je komt mooi toe met een goeie pijnstiller. ik doe nu al terug huishoudelijke klusjes in huis (lichte en met niks sleuren natuurlijk, maar opruimen in huis en koken doe ik al terug).

hoelang moet je blijven in ziekenhuis?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.