Ga naar inhoud

werken in de zorg en borstvergroting??


misssuusjjj

Aanbevolen berichten

De patienten die ik behandel hebben meestal veel tandsteen (het zijn parodontitis patienten) duurt gemiddeld 45-60 min per patient, het is niet even bij de tandarts binnen 5 min tandsteen laten verwijderen haha, maar ik snap wel wat je bedoel, de verpleging is natuurlijk een stuk zwaarder.. dan zou ik zelf ook niet na 2 weken weer gaan werken.

Maar denk jij dat ik na 2 weken weer kan werken?

Hm... dat is ook wel echt zwaar... Ik weet het niet zeker.. Kan me voorstellen dat het ten eerste ook erg vermoeiend zal zijn als je zo met je armen werkt, terwijl je geen steun hebt ondertussen....

De eerste twee weken zijn het allerbelangrijkste voor het genezen van je kapsel. Als je daarna geen onverwachte bewegingen hoeft te maken, zou het buiten de vermoedelijke vermoeidheid, waarschijnlijk moeten lukken.

Ik had zelf bij mijn eerste bv heel veel last van vocht, waardoor ik het zelf niet gekund zou hebben na 2 weken... Maar ieder herstel is anders, hoop dat het bij jou gewoon wel gaat :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.