Ga naar inhoud

Kersje1414 : 27 december 2012 : Dr.Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Goede morgen dames..

Mijn herstel gaat prima, dank jullie . Nieuwe foto's komen snel vrijdag gaan de draadjes eruit,zal dan spoedig nieuwe foto's plaatsen.

Moet donderdag 17-01-2013 al weer aan het werk maar denk dat is 3 weken po dat dit toch echt te snel is.

Ook ik ben werkzaam in de zorg ... Zwaar werk dus! Vandaag zit ik op 14 dagen po en heb op wat slaapproblemen en veel jeuk niet echt veel last. Harde gespanne borsten is normaal lees ik , zal wel erg blij zijn als die hele strakke bh uit mag,voelt soms echt alsof die gewoon 2 maten te klein is ...

Lieve groet kersje xx

Ik zou ook zeker wat langer thuis blijven... Desnoods ga je kantoorwerk doen.. Tenminste dat ga ik doen als ik me goed voel,maar op de werkvloer kom ik 6week niet..

Succes morgen,en ben ook benieuwd na je foto's

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als dat niet mogelijk is kan je je desnoods nog ziek melden.

Tijdens je vakantie kan je ook een 'griepje' oplopen, ja toch ;)

X

Haha ja dat is ook nog een idee ;). Al ben ik daar zelf nooit voorstander van omdat dat bij ons na mijn idee ook wel gebeurt. Met name rond feestdagen.

Maar ik snap het nu wel hoor na een operatie. P.s. Je zal ook nog naar de arboarts moeten,ik wel tenminste. De zou jou ook niet na 3 week weer aan het werk sturen hoor... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo allemaal....

Hier weer een bericht van mij,inmiddels zijn de draadjes verwijderd dit ging bijna pijnloos..

heb ook besproken of ik al weer zou mogen werken, maar nee advies was zeker 2 liever 3 weken nog niet...

het vervelen gaat nu wel toeslaan, maar goed dat is even niet anders.

foto's plaatsen gaat wat moeilijk de site is soms wat traag.. (Sorry)

blijf het zeker proberen.

mijn tweeling is nog steeds erg mooi,ben er dan ook echt heel blij mee.

Nou tot horens maar weer!!!

Lieve groet kersje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat is ook nog een idee ;). Al ben ik daar zelf nooit voorstander van omdat dat bij ons na mijn idee ook wel gebeurt. Met name rond feestdagen. Maar ik snap het nu wel hoor na een operatie. P.s. Je zal ook nog naar de arboarts moeten,ik wel tenminste. De zou jou ook niet na 3 week weer aan het werk sturen hoor... ;)

Als je verlof hebt, komt er geen arboarts kijken? Kersje heeft toch verlof?

Hey hallo allemaal.... Hier weer een bericht van mij,inmiddels zijn de draadjes verwijderd dit ging bijna pijnloos.. heb ook besproken of ik al weer zou mogen werken, maar nee advies was zeker 2 liever 3 weken nog niet... het vervelen gaat nu wel toeslaan, maar goed dat is even niet anders. foto's plaatsen gaat wat moeilijk de site is soms wat traag.. (Sorry) blijf het zeker proberen. mijn tweeling is nog steeds erg mooi,ben er dan ook echt heel blij mee. Nou tot horens maar weer!!! Lieve groet kersje xx

En nu.. neem je extra vrij?

Hè verdorie wat jammer nou toch dat het niet lukt met de fotos vanwege het trage forum :huh:

Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent en dit graag wil delen en dan lukt het niet :24:

Lieve groet piepke :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb extra vrij genomen! Gelukkig was daar al wel rekening mee gehouden! Lieve groet.,, kersje

Oooh heel fijn! :35:

Als t gelukt is staan de foto's erop!!! Lieve groet kersje...

ja klopt, ze staan erop :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Even een update...ben nu ruim 6 weken po,ben een erg gelukkig mens geworden met mijn nieuwe boops...

Ben een stuk zekerder met mooie truitjes, niet meer gevuld met een à maar nu met een flinke d cup!

Mijn hele proces van voor tot na de operatie is me niets tegen gevallen( heb ik wel heel veel gelezen op dit forum)

Mensen in mijn omgeving zeggen tjee wat zie je er goed uit! Je straalt haha zo leuk..

Ben inmiddels weer begonnen met werken dit gaat goed,ook zijn wij prive weer gestart met onze verbouwing die was even stil gezet zodat ik goed kon genezen. Dus ja al met al gaat het zeer goed met my en ben ik reuze blij dat ik de stap heb genomen!!

Lieve groet kersje... Enne foto's volgen snel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kreetje, nou ik ben ook wel benieuwd naar je foto's. Ik ben 40 jaar, twee kindjes en krijg over een maand mijn nieuwe Boobies. Ik wil ook naar mooie D cup. Krijg ze ook voor de spier geplaatst, dus ben wel nieuwsgierig hoe ze bij jou zijn geworden.

Liefs Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.