Ga naar inhoud

Kersje1414 : 27 december 2012 : Dr.Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 40, 3 kids getrouwd en was zeer ontevreden met mijn borsten.

Sinds 27/12/2012 heb ik een bv voor de spier 380 cc.

Ik heb er 20 jaar (haha) over nagedacht en heb nu echt spijt dat ik het niet eerder heb gedaan,

Ben bij accz geweest bij kruppa.. Heb dit alles als zeer prettig ervaren.

Hoop een plekje te vinden binnen dit forum.

Lieve groet en tot horens...kersje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.!

Hoe gaat het nu meis? niet al te veel pijn hoop ik?

ik las voor de spier, dat is de minst pijnlijke plaatsings methode..

wouw 27 december, dus nog even tussen kerst en oud en nieuw, bikkel ;)

Ach en je weet wat ze altijd zeggen heh, beter laat dan nooit!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

welkom hier!!!

Eindelijk je lang gedroomde boobs.

Ik heb er ook langer over moeten denken maar ben zo bllij dat ik het uiteindelijk gedaan heb.

Hoe gaat het verder met je herstel?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kersje

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je borsten. Weet je, maak jezelf niet gek. Het belangrijkste is dat je het gedaan hebt! Achteraf, zoals ze in de politiek zeggen: met de kennis van nu ;) , hadden we allemaal misschien wel andere keuzes gemaakt in ons leven :) Dus het is gewoon heel goed dat je het NU wel gedaan hebt :35:

Geniet ervan!

Lees weinig van plaatsing voor de spier door Kruppa, wist niet eens dat hij het doet! Weer wat geleerd :)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Wat een warm welkom erg leuk.

Met mijn herstel gaat het super,enige minpunt is het slapen ,maar goed dat komt vast wel weer.

Tja zo na kerst kwam het beste uit met mijn werk,werk in de gezondheidszorg en ze konden mij na de kerst het beste missen.ik heb het gewoon bespreekbaar gemaakt en krijg allemaal leuke reacties.

En mensen die het vreemd,raar,eng vinden Ik vind het prima.

Leuk om hier allemaal leuke warme reacties te krijgen.

Ben wel erg benieuwd welke cup maat ik straks zal hebben hoor!!!!

Kwam van een kleine à en wat ik zag met de1e douche dag was vooral groot haha.

Nu zit ik op dag 8 ze zijn nog groot maar minder als dag 1/2 .

Ik lees hier dan ook steeds geduld is echt iets wat je moet hebben,dus dat probeer ik dan ook maar.

Zal snel kijken hoe foto's plaatsen hier gaat, ben niet zo heel goed in dat soort dingen.

Nou bedankt en tot horens...

Lieve groet kersje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! Voor de spier bij Kruppa, die man let echt op wat bij je past. Hij heeft laatst een vriendin van mij ook geholpen, die had een consult gehad en dualplane was al afgesproken, op de dag van operatie had hij gezegd, maar dit gaan we even anders doen. En ze zijn prachtig!! 430cc anatomisch voor de spier.. mooie memmen!! ben benieuwd naar jouw foto's!! Geniet ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Justme...

Idd die pc let zeker op wat echt bij je past.

Ik heb vroeger een hartoperatie gehad zelfs die oude kleine littekens heeft de pc voor mij opengemaakt zodat het geheel er straks mooier uit zou zien!, (verlaat kerstkadootje) ik bedoel maar echt top...

Dank je voor je lieve reactie...lieve groet kersje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ketje boobs..

Ik wist ook niet dat hij voor de spier deed.

Maar dan heb me wel een vlotter herstel als ik dat hier zo lees,ook wel prettig!

Ik ga25maart ook aar Accz maar dan bij v onselen.

Geniet ervan en een goed herstel gewenst. En beter laat dan nooit he ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh god nee, ben superblij, dit past heeeeel goed bij me!!! en een E wordt het wel bij mij dus nee, echt niet ontevreden :-)

Nou mooi toch! Je had nu een C gepast toch? Zal et nog zoveel veranderen.?

Ik begin. U te twijfelen wat ik moet doen. Voor of dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je foto's gezien kersje en ze zijn prachtig hoor! Ik krijg ze ook voor de spier, dus ik was wel benieuwd hoe die van jou eruit zagen, en ze zijn heel mooi!

Fijn dat je uiteindelijk toch de knoop hebt doorehakt hé! Je zal er wel heel blij mee zijn. Geniet er maar van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mooi toch! Je had nu een C gepast toch? Zal et nog zoveel veranderen.? Ik begin. U te twijfelen wat ik moet doen. Voor of dual plane

sorry kersje, nog eenmaal reageer ik in jouw topic haha.. rosanne, hij zat heeeeel strak en niet echt lekker, maar het paste. ja, met deze omvang en centimeters die ik nu heb kan het bijna niet anders, kleiner zullen ze niet worden haha.. maar weet je, Een E en het ziet eruit als een C, dus ja, who cares, de naam van een cup zegt me niet zoveel meer nu, maar als je echt voor vol wil gaan geef je dit toch gewoon aan bij van onselen, meer dan 480 doen ze er toch niet in voor die prijs die jij heb, dus als je voor meer wil gaan wordt de prijs ook beduidend meer, keep that in mind ;-) xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames..

Mijn herstel gaat prima, dank jullie . Nieuwe foto's komen snel vrijdag gaan de draadjes eruit,zal dan spoedig nieuwe foto's plaatsen.

Moet donderdag 17-01-2013 al weer aan het werk maar denk dat is 3 weken po dat dit toch echt te snel is.

Ook ik ben werkzaam in de zorg ... Zwaar werk dus! Vandaag zit ik op 14 dagen po en heb op wat slaapproblemen en veel jeuk niet echt veel last. Harde gespanne borsten is normaal lees ik , zal wel erg blij zijn als die hele strakke bh uit mag,voelt soms echt alsof die gewoon 2 maten te klein is ...

Lieve groet kersje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.