Ga naar inhoud

Baby_B : 28 december 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben nieuw op dit forum dus weet nog niet precies hoe alles werkt ;).

Ik ben 23 jaar en afgelopen vrijdag geopereerd door dr. van der Weij in het Boerhaave medisch centrum.

Ik had een paar maanden geleden een consult en had al gelijk zoiets van bij hem laat ik het doen. Hij had alles heel rustig uitgelegd en daarna ook gepast. Ik had totaal geen zenuwen voor de operatie maar toen ik op het ok bedje lag toen gierden de spanningen toch wel door mijn lijf. Alles ging heel voorspoedig en voor ik het wist was ik alweer wakker en kon ik weer lekker naar huis.

De eerste twee dagen wel wat napjin gehad maar niet echt last, wel erg het gevoel dat me borsten super strak staan. Ook kon ik moeilijk zelfstandig van de bank/bed afkomen en op me rug slapen is echt een ramp.

Toen ik mijn sportbh aan had had ik wel zoiets van hmm is dat alles, ik had namelijk wel groter verwacht.

Ik had voor de operatie een 70/75A en heb een anatomische 310cc vergroting gekregen op de spier.

Enig idee op welke maat ik straks uitkom? Momenteel draag ik 70C wat erg strak zit.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes,

B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd met je borsten!! En welkom op dit forum!!

Over dr. van der Weij heb ik vaker goede verhalen gehoord, dus gaat bij jou vast mooi worden. Hij kan ook wel goed inschatten wat je voor prothese moet krijgen bij het doel wat je wilt bereiken :)

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kunnen anderen jouw ervaring ook vinden.

Rechtsboven in het scherm is een zoekbalk. Als je op trefwoorden, pc of kliniek zoekt, vind je andermans ervaringen :)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx BB voor je reactie!

Ik ben afgelopen vrijdag voor nacontrole naar de kliniek geweest, toen was het alweer een week geleden.

De pleister mocht eraf en de knoopjes mochten doorgeknipt worden. Alleen toen de pleister eraf ging was mijn huid erg geïrriteerd en behoorlijk rood en opgezet. Toen hebben we maar besloten om de knoopjes nog even te laten zitten, omdat mijn huid erg gespannen stond. Alleen wat ik vergeten ben om te vragen is of die knoopjes vanzelf loslaten of dat ik nog een keer terug moet komen. Weten jullie dat misschien? Verder zei dr. van der Weij zei dat ik nog behoorlijk wat zwelling had maar dat had ook te maken dat ik twee zakken vocht bij had gekregen bij de operatie. Hebben jullie dat ook gehad?

Ik merk dat het nu veel beter gaat en de pijn is zo goed als weg. Daarentegen ga ik al gauw teveel doen. Ik betrap mezelf er op dat snel iets ga pakken wat boven schouderhoogte is en ook met haren wassen.

Maargoed over drie maanden voor de laatste controle. Ben die sportbh nu al zat nog even geduld...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe laten die knoopjes vanzelf los, maar houdt wel in de gaten dat de knoopjes geen irritatie gaan veroorzaken. Dan kun je ze beter alsnog laten knippen. Dat kan ook bij de huisarts als dat dichterbij is :)

Vocht in de borsten na de operatie is heel normaal, met of zonder twee infuuszakken vocht :)

Let toch echt op dat je je ellebogen niet hoger doet dan je schouders. Het gaat erom dat je geen complicaties krijgt he, dat wordt niet zomaar voor de lol gezegd! Het gaat om je borsten, waar je veel geld voor betaald hebt. Zorg er dan ook voor dat je je eigen herstel in de gaten houdt. Dan hoef je je naderhand niets te verwijten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Zo even een update, het gaat steeds beter ik heb bijna tot geen last meer. Mijn rechterborst is wel wat gevoeliger en meer steken. Vandaag even de stad in geweest om een cadeautje te kopen voor me zusje haar verjaardag.

Ik liep toen langs een mooi lingeriezaakje en ik moest daar natuurlijk even naar binnen. Er hing daar een super mooie bikini! De bikini had een lichte pushup, weet niet of dat heel erg is. Ik natuurlijk passen en hij zat wel erg mooi. Eindelijk een bikini die mooi aansluit. Wat een heerlijk gevoel is dat. Achteraf heb ik toch wel spijt dat ik niet de 350cc heb genomen dat was misschien mooier geweest maar ik ben erg tevreden en gelukkig! De verkoopster zei dat ze zelf ook een borstvergroting had gedaan en zei dat ik toch even moet wachten. Ik ben tenslotte 1,5 week PO en alles kan nog veranderen zei ze. Dus toch maar laten liggen.

Ik heb in galerij twee foto's geplaatst. Zal ik de bikini kopen of toch maar laten hangen want veranderen je borsten qua maat dan toch nog zo erg?

1 week PO

Onder 72

Boven 88

1,5 week PO

Onder 72

Boven 91

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 305cc anatomisch gekregen en ben ook tevreden van het resultaat (foto's in mijn gallerij).

Je ziet zoveel verschil van de ene week op de andere. Hopelijk worden ze wel niet kleiner :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Milo,

Sorry voor mijn late reactie ik dacht dat ik wel een berichtje zou krijgen als er een reactie was ;).

Heb je foto's bekeken en ziet er echt super mooi uit. Heb jij echt 305cc gekregen? Ik heb namelijk 310 gekregen en die van jou zien er veel groter uit. Je ziet het inderdaad met de week veranderen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Milo,

Sorry voor mijn late reactie ik dacht dat ik wel een berichtje zou krijgen als er een reactie was ;).

Heb je foto's bekeken en ziet er echt super mooi uit. Heb jij echt 305cc gekregen? Ik heb namelijk 310 gekregen en die van jou zien er veel groter uit. Je ziet het inderdaad met de week veranderen. :)

Alles hangt ook af van het uitgangspunt en het soort prothese.

Ze zullen wel zeker niet groter zijn dan de jouwe hoor, ze veranderen nog wel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.