Ga naar inhoud

Kinderwens


Wendy_82

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Heb laatst al een topic gemaakt maar me niet echt voorgesteld zal dit gelijk even doen :).

Ik ben Wendy en ben 30 jaar oud.

Eindelijk heb ik de knoop door gehakt en ga ik toch voor een bv.

Vorig jaar heb ik al veel info verzameld en wilde ik me aanmelden bij de wellness kliniek maar toen wilde ze mij niet helpen omdat ik toen nog een kinderwens had.

Dit is nu niet zo zeer meer aan de orde omdat ik geen relatie meer heb.

Nou is mijn vraag of er iemand een bv heeft gehad en daarna aan kinderen is begonnen en of dat gevolgen heeft voor je borsten.

Je weet maar nooit wie je tegen komt en of ik dan misschien alsnog aan kinderen wil beginnen.

Dit is iets wat ik wel graag van te voren wil weten en of ik het anders toch moet gaan uitstellen ik wilde het aan de telefoniste vragen toen ik een afspraak maakte voor een intake gesprek maar dat ging zo snel dat ik het vergeten ben.

Hoop dat ik gewoon de bv kan laten doen ik droom hier al jaren van ik voel me met deze borsten erg onzeker en wil graag trots op mijn lichaam zijn en dat ben ik nu niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb express gewacht, wil al ruim 2 jaar een bv maar wou misschien nog een kindje en daarom gewacht, ben nu 3 maanden geleden bevallen en wil nu geen kinderen meer, een zwangerschap is een aanslag op je lichaam, en bij mij zijn mn borsten echt gaan hangen, minder stevig, en zeg maar beetje leeg, want tijdens de zwangerschap waren mn borsten een stuk voller en groter maar erna zwakt het weer af, ik gaf geen borstvoeding.. ik zou wachtten als ik jou was,of je moet als je ooit toch nog een kindje krijgt,en het erna niet meer zo is als het was, weer een operatie doen maar dat vind ik wel zonde van het geld(of je moet een geldboom hebben haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg gewoon doen!

Waarom wachten op iets waarvan je niet weet of het gaat gebeuren?

Ik heb het ook gedaan afgelopen nov en ik wil nog kinderen.

De verhalen over hoe je borsten worden zijn verschillend dus ik ga het zelf wel ondervinden ;)

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep ben het helemaal met Tjikkie eens.

Ik heb in augustus een bv gehad en ik ben iemand met een heeeeeele grote kinderwens in de toekomst! Dit heeft mij niet weerhouden van mijn keuze maar ik heb het hier wel met mijn pc over gehad. Ook borstvoeding geven is na een bv nog gewoon mogelijk. En met een zwangerschap veranderen je borsten toch.. met of zonder siliconen :)

Liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook DOEN!! Ik heb ook een kinderwens en heb het met mijn pc besproken. Hij zegt dat je er niets nuttigs over kan zeggen. Bij iedereen is het anders net als met natuurlijke borsten. Feit is dat je gewoon borstvoeding kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat jullie zeggen maar denk dat ze als ze nu een bv doet en later misschien toch nog zwanger word/bevalt, dat ze dan niet meer tevreden ermee is en dus nog een operatie moet ondergaan zodat ze weer tevreden is.. ik heb t niet gedaan omdat ik geen 2 x geld uit wou geven maar als iemand anders dat wel wil... en oke ze heeft geen relatie maar je kan ook bam worden? haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 26... Heb ook een kinderwens voor over een paar jaar... Mijn PC vertelde mij dat wanneer ik niet meer dan 15 a 20 kilo zou aankomen dit niet veel effect zou hebben om mijn borsten. Ik weet niet of dat bij iedereen op gaat hoor... Maar ik heb het wel gewoon gedaan. Wil niet nog een paar jaar ongelukkig zijn met mijn boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties Meiden :53:

En Dana ik snap je standpunt heel goed ik zal het er goed met me PC over hebben want het kan idd zomaar gebeuren dat je de liefde van je leven tegen komt (al word ik niet snel verliefd haha).

Maar ik wil dit al zooooo lang :) heb het vorig jaar Januari niet gedaan omdat we toen eigenlijk aan kinderen zouden beginnen maar in Mei ging de relatie toch over.

Ik heb zo'n grote obsessie voor borsten gekregen ik kan er niet eens meer naar kijken op tv zonder er commentaar op te geven dat het niet eerlijk verdeeld is over de vrouwen tot ergernis van de persoon die naast mij op de bank zit hahahahaha

Daarom heb ik voor mezelf besloten en nou ga ik het doen ik wil ook mooie boobs.

Kitty ik zal dat eens navragen bij mij pc weet niet waar jij je bv heb laten doen ik ga naar de wellness kliniek in Genk

En ben iemand die eerder afvalt dan aan komt zelfs met babyvoeding door me volle melk krijg ik mijn gewicht niet onder controle hahahaha daar ben ik dan niet zo bang voor.

Maar nogmaals thnx zal er wel wat meer informatie over gaan inwinnen

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je inderdaad maar eens vragen... Elke borst verandert natuurlijk in een zwangerschap! Maar het ging er voornamelijk om dat je niet super zwaar werd zei mijn PC. Ik ben geopereerd door Frans Straten.

Ik ben wel benieuwd of iemand hier op het forum ervaring heeft met zwanger zijn na een bv??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn 23e mijn eerste borstvergroting gehad. Inmiddels heb ik een zoon van vier jaar jaar. Na het krijgen van mijn zoon en borstvoeding zagen mijn borsten er nog steeds heel mooi uit. Ik denk dat het onzin is om te wachten tot na een kinderwens. Ik heb nu afgelopen december wel een wissel gehad omdat ik graag ronde protheses wilde omdat ik vond dat ik bij mijn anatomische aan de bovenkant te weinig vulling had. Daarnaast had ik bij mijn eerste vergroting maat 34 en pasten mijn borsten toen perfect. Nu heb ik maat 38 en ben ik een stuk breeder dan vroeger, waardoor ik mijn oude borsten te smal en te klein vond in verhouden. Dat is de reden geweest van mijn vergroting.

Als je mij zou vragen waarom zou je wachten, zou ik alleen als reden geven wacht tot je ouder bent mocht je bijvoorbeeld 22 jaar zijn), omdat je lichaam nog veranderd of je moet je instellen dat er eventueel na een jaar of tien een wissel aan zit te komen, omdat je zelf ontevreden kan worden....... Maar mijn ervaring is dat mijn borsten niet veel hebben geleden tijdens mijn zwangerschap. Bekijk mijn foto's maar even dan kan je zien hoe mijn borsten waren na de zwangerschap.

Tevens heb ik een paar vriendinnen die ook voor hun zwangerschappen vergrotingen hebben gehad en hun zijn nog steeds heel tevreden over hun boobs en overwegen geen wissel. Dus het is echt heel persoonlijk........

Succes met je beslissing!

Liefs Anja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anja,

Wat fijn dat je heb gereageerd zeg kon er helemaal niets over vinden.

En heb je foto's bekeken maar ze zagen er idd nog goed uit en is denk ook wel verschillend per persoon

Ze zien er nu ook al heel mooi uit na een korte periode

Je heb aardig wat twijfels bij me weg gehaald de pc moet een goede reden geven om mij te overtuigen waarom ik het niet moet doen ik ben er klaar voor kom maar op met die boobs haha :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben net gebeld door de kliniek en heb vlgd week donderdag 10 januari me intake zou eigenlijk 21 januari zijn

Ze zijn nou de betalingen aan het nakijken dus wacht nog op de bevestiging van de operatie datum als die goed gekeurd is en de betaling ontvangen is word ik 22 januari al geholpen :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hier zit ik nu ook mee..

Na een relatie van 6jaar die net gedaan is (oktober13) heb ik plots heel drastische beslissingen genomen.

Ik wil een bv, ik blijf alleen wonen ga niet terug naar huis, wil van werk veranderen, enz enz.

Maar ik heb wel een kinderwens (ooit maar nu zeker niet).

Mijn bv is gepland op 29 september en nu begin ik te denken van: "had ik toch beter niet gedacht tot na kinderen?".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik heb er gelukkig al 2 rondlopen. Stiekem toch nog een wens voor ooit een 3e.

Maar nu mijn tijd en een bv. Gehad vorige week.

En dan zien we wel over een jaar of 2 hoe en wat als t ons gegund is....

(Nu denk ik al wel eens, als ik moet persen knappen ze er dan niet uit )dat gevoel heb ik nu namelijk al soms wel)

Ik zeg go for iT girl. Wie weet wil je wel 4 kinderen en ben je zo weer 10 haar verder....De tijd zal t leren... Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.