Ga naar inhoud

Laura: 5 juni 2013 : Dr Verpaele: Coupure Centrum Gent


Aanbevolen berichten

Hoi Laura, ik heb heel veel respect voor je beslissing en vind je een enorm sterkte vrouw! Ik was je blog aan het lezen, maar opeens stopte hij. Nu ben ik zo benieuwd naar de rest :)

Je kan mooi en boeiend schrijven. Ik ga je zeker blijven volgen, in je weg om uiterlijk ook vrouw te worden!

Wat bedoel dat mijn blog stopt? Ik heb inderdaad nog maar weinig geschreven in januari. Februari zal beter worden. Wel heel erg bedankt voor je complimenten :P

xxx

L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura

Super zeg! En de combinatie van je twee ingrepen, dat is goed geregeld!

Nu lekker aftellen naar deze mooie dag! :35:

xxx BB

Het regelen was inderdaad een moeilijke opdracht. :1: Eigenlijk kan ik niet wachten tot 5 juni.

xxx

L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel dat mijn blog stopt? Ik heb inderdaad nog maar weinig geschreven in januari. Februari zal beter worden. Wel heel erg bedankt voor je complimenten :P

xxx

L

Dan heb ik wat gemist denk ik :) Want ik kwam maar tot 2011 dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de format van mijn blog is vreselijk slecht. Sommigen kunnen idd niet alles lezen. ik denk er al langer over om het ding over te plaatsen. Normaal gezien heb ik tot vandaag berichtjes gepost. laat me weten als dit niet gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura

dokter tonnard en de jouwe werken idd samen.

heeft jouw operatie ook plaats in het emc2 te st martens latem of in het sint lucas ziekenhuis?

bij mij zijn er de anatomische 395cc dual plane geplaatst van het merk Polytech (Duitse makelij)

straks je blog eens lezen !

als je nog iets wenst te horen over emc2, laat maar komen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura

dokter tonnard en de jouwe werken idd samen.

heeft jouw operatie ook plaats in het emc2 te st martens latem of in het sint lucas ziekenhuis?

bij mij zijn er de anatomische 395cc dual plane geplaatst van het merk Polytech (Duitse makelij)

straks je blog eens lezen !

als je nog iets wenst te horen over emc2, laat maar komen

groetjes

Bedankt Forza voor je reactie. Het is in EMC2 waar ik ook mijn aangezichtschirurgie zal hebben. Het is jammer dat ik nog zolang moet wachten. Ik hoop echt dat het loont.

groetjes

L

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kleine update:

Ik heb op 11 maart mijn eerste FFS (Facial Feminisation Surgery) gehad in het EMC2 door dr van de Ven. Langzaam aan kom ik erboven op maar mijn aangezicht is nog steeds redelijk gezwollen, wat normaal is. De operatie heeft in totaal 6.5 uren geduurd dus het herstel is navenant.

Nu is het nog 79 dagen wachten tot mijn 2de FFS en borstvergroting.

Groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd hoor met je eerste!! Het herstel zal wel zwaar zijn idd, zeker in je gezicht ziet toch iedereen meteen dat er wat gedaan is... Maar je weet gelukkig waar je het voor doet :) En na een week nog zwelling hebben, is bij iedere operatie normaal idd. Jeetje.. een operatie van 6,5 uur! Heftig!!

Hoe is het verder gegaan? Veel pijn? En hoe was de dag zelf?

Hoop dat het allemaal goed ging en dat je goed uit de narcose kwam!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd hoor met je eerste!! Het herstel zal wel zwaar zijn idd, zeker in je gezicht ziet toch iedereen meteen dat er wat gedaan is... Maar je weet gelukkig waar je het voor doet :) En na een week nog zwelling hebben, is bij iedere operatie normaal idd. Jeetje.. een operatie van 6,5 uur! Heftig!!

Hoe is het verder gegaan? Veel pijn? En hoe was de dag zelf?

Hoop dat het allemaal goed ging en dat je goed uit de narcose kwam!

xxx BB

De eerste nacht was een echte hel. Veel pijn, een gezicht als een ballon, moeilijk ademen en heel misselijk zijn. Vooral dat laatste deed me slecht voelen. Blijkbaar was er door de rhinoplastie veel bloed in mijn maag gelopen.

De dagen nadien kon ik moeilijk eten met opgezwollen lippen. Nu gaat het beter, de zwelling zal nog een tijdje blijven maar ik loop al goed rond.

De operatie liep uit omdat mijn kaakbeen nogal taai was zodat de 'recontouring' moeizaam verliep maar is uiteindelijk wel heel goed gelukt. Nu is het wachten tot de volgende operatie met borstvergroting. Ondertussen heb ik mijn geslachtsoperatie voor 20 november in Thailand gepland. Nadien mogen ze stoppen in me te snijden :6:

groetjes,

L. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mijn vorige operatie ligt nu ruim 2 maanden achter me en het resultaat mag gezien worden. Bijna geen verschil meer met cisvrouwen.

Mijn BV komt nu wel heel dichtbij. Nog 19 keren slapen. Eindelijk, na lang wachten.

Vandaag heb ik per post alle details gekregen. Blijkbaar moet nagellak verwijderd worden, maar geldt dit ook voor gelnagels. Ik zou het erg jammer vinden om ze te moeten laten verwijderen.

Ik probeerde al te bellen maar geen reactie, vandaar dat ik dit even hier in de groep gooi.

Gr

L, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak is het verwijderen van 1 gelnagel voldoende, maar dan moet je wel weten welke..... Ze moeten namelijk een saturatiemeter aan kunnen sluiten op je nagel, die de zuurstof in je bloed in de gaten houdt... Maar er zijn ook anesthesisten die willen hebben dat alle gelnagels eraf gaan...

Dus beter toch nog even contact zoeken met je kliniek!!

Succes he, gaat er nu echt op aan!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak is het verwijderen van 1 gelnagel voldoende, maar dan moet je wel weten welke..... Ze moeten namelijk een saturatiemeter aan kunnen sluiten op je nagel, die de zuurstof in je bloed in de gaten houdt... Maar er zijn ook anesthesisten die willen hebben dat alle gelnagels eraf gaan...

Dus beter toch nog even contact zoeken met je kliniek!!

Succes he, gaat er nu echt op aan!

xx BB

thanx BB voor je reactie.

Ik heb gebeld en mijn gelnagels moeten er niet af. Gelukkig maar. Een saturatiemeter zou geen probleem mogen zijn omdat ze niet lang zijn. Een saturatiemeter kan ook nog om een teen geklemd worden in geval van nood.

Nog 13 keren slapen en het is zover. De zenuwen stijgen langzaam ;-)

Groetjes,

Laura, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wachten doet de spanning stijgen. Nog 8 keren slapen en het is zo ver. Het lijkt wel een eeuwigheid. Het vooruitzicht dat ik mijn kipfilets kan wegdoen, maakt me haast onhandelbaar.

Groetjes,

Laura, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.