Ga naar inhoud

Tyra Banks > BV ?


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ze dat al had, maar ik vind ze wel lelijk. Als je ziet hoe groot die bh is en dat ze zo omhoog gepropt zitten (vast een push-up) maar my god, hoe groot zijn die van haar.

Kelly Rowland heeft wel een mooi BV vind ik

kelly-rowland-boob-job.0.0.0x0.432x397.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep , die is mooi 'natuurlijk' .

Snap soms niet hoe die rijke sterren aan zo'n slechte bv komen , die hebben geld genoeg om 't goed en mooi te laten doen zou je dan denken .

Victoria Beckham vind ik ook geen mooie 'nep' hebben maar dat is mss omdat ze haar kleren meestal te klein koopt . Volgens mij is die enkel blij als ze in een kindermaatje geraakt . Tja , en kids hebben geen borsten ... dus die puilen er dan uit zeker .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige keer zag ik op tv haar programma tura banks.

Daar ontkent ze in ale toonaarden dat ze iets heeft laten doen, omdat iedereen blij met zichzelf moet zijn, bla bla bla, typisch amerikaans.

En om het tegendeel te bewijzen had ze een arts uitgenodigd en die ging voelen en zei nee, dit is een natuurlijke borst en liet ze een echo maken door een andere dokter en die zei ook, ik zie geen prothese.

Ze had zon blauw ok jasje aan en die trok ze strak en ging met haar borsten wiebelen en zei, doen nepborsten dit ook. (ze wiebelden behoorlijk) haha.

Ik weet het niet... goede fotos zullen het tegendeel moeten bewijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze zo echt zijn, dan ga je toch niet moeilijk lopen doen? Dat zou ik denken 'laat ze maar kletsen'.

Alleen als er iets zit en iedereen betrapt je ga je lopen zoeken naar smoesjes. Maargoed, ik vind haar sowieso een aandachttrekker :blush::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Georgina ja.. ik had mijn reactie verwijderd! Maarem.. dat geloofde ik echt niet.. jij wel? Hoe kunnen ze van niks naar groot en weer naar niets?

wahaha ik dacht dat ik ff gek werd! :wacko:

nee lijkt mij ook vreemd,maarja.....

hoe verwijder je iets van jezelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even op Georgina terug te komen, als je voor de spiegel gaat staan, je pakt je blote borsten vast, duwt ze omhoog, naar elkaar toe en een beetje plat, moet je zien wat voor memmen je krijgt!! Dat is de pose die zij aannam voor die foto op de voorpagina van de Playboy................ :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even op Georgina terug te komen, als je voor de spiegel gaat staan, je pakt je blote borsten vast, duwt ze omhoog, naar elkaar toe en een beetje plat, moet je zien wat voor memmen je krijgt!! Dat is de pose die zij aannam voor die foto op de voorpagina van de Playboy................ :125:

Het was toch al bekend dat zij gebruik had gemaakt van lipofilling? Dat ze ergens lichaamsvet wegzuigen en dan in je borsten weer inspuiten? Ik heb dat ergens gelezen.

Als je dan foto's laat maken zie je ook geen protheses terwijl je borsten wel groter zijn gemaakt... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nooit geweten dat zij dat gedaan had. en idd waarvandaan dan? hahahaha

kan ik wel ff door als ik mijn benen,billen en buikje leeg laat halen en in mn borsten laat spuiten :38: jammer dat dat ws ook zo prijzig is dan haha.

maaruhh dat vergaat dan weer wel? vind het maar een raar iets hoor :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dat idd maar tijdelijk, en dan verplaatst het zich weer in je lichaam...... Je zal de pech hebben dat het zich onder je kin gaat settelen, hahahaha!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.