Jump to content

Welke merken protheses Dr. Plovier

Recommended Posts

Hallo dames,

Welke merken protheses gebruikt dr. Plovier op het moment? Ik ben aan het kijken voor een wissel en heb nu eurosiliconen. Ik weet dat hij toen ook cereform en sebbin gebruikte. Is dit nog steeds zo of gebruikt hij nu andere merken?

Groetjes Andrea

Hoi Andrea, ga je ook voor een wissel, wij zijn toendertijd ongeveer dezelfde periode geopereerd.

Ik heb ook alweer een wissel gehad, nu ruim 4 maanden geleden, ben blij dat ik het heb gedaan.

Heel veel succes met je zoektocht, en ik ga je volgen.

Hoi Andrea,

Ik heb even je titel aangepast zodat het duidelijk is dat het om Dokter Plovier gaat.

Ik weet niet welke prothese dokter Plovier gebruikt, maar nu zul je vast meer reactie's krijgen :D

Die gekke iPad had er iets raars van gemaakt.... Bedankt voor het aanpassen!

Diesel, fijn dat je nu tevreden bent! Ik vind het lastig waar ik voor zal kiezen. Ik heb nu medium profiel, maar ik mis echt projectie, dus ik denk dat ik meer een high profiel nodig heb...

Demis, je hebt idd een behoorlijke projectie!! Wat voor bh maat heb je nu? En hoe was het Vantevoren? Je hebt daar geen foto's gaan geloof ik hè?

Diesel, je zou het extra high er niet aan afzien inderdaad! Ziet er hartstikke natuurlijk uit!

Idd, dat zijn de prothesen die ik vaker gelezen heb, die hij gebruikt. Echter, heb ook wel eens gelezen dat hij eurosilicone plaatst, maar weet niet of dat nu alleen op aanvraag is, of dat hij deze ook gewoon op de plank hebben liggen :)

xx BB

Jup, die 3 merken liggen daar letterlijk op de plank :)

Eurosilicone had ie niet liggen, misschien op aanvraag?

• 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.