Ga naar inhoud

Welke merken protheses Dr. Plovier


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Welke merken protheses gebruikt dr. Plovier op het moment? Ik ben aan het kijken voor een wissel en heb nu eurosiliconen. Ik weet dat hij toen ook cereform en sebbin gebruikte. Is dit nog steeds zo of gebruikt hij nu andere merken?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Andrea, ga je ook voor een wissel, wij zijn toendertijd ongeveer dezelfde periode geopereerd.

Ik heb ook alweer een wissel gehad, nu ruim 4 maanden geleden, ben blij dat ik het heb gedaan.

Heel veel succes met je zoektocht, en ik ga je volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Andrea,

Ik heb even je titel aangepast zodat het duidelijk is dat het om Dokter Plovier gaat.

Ik weet niet welke prothese dokter Plovier gebruikt, maar nu zul je vast meer reactie's krijgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gekke iPad had er iets raars van gemaakt.... Bedankt voor het aanpassen!

Diesel, fijn dat je nu tevreden bent! Ik vind het lastig waar ik voor zal kiezen. Ik heb nu medium profiel, maar ik mis echt projectie, dus ik denk dat ik meer een high profiel nodig heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Demis, je hebt idd een behoorlijke projectie!! Wat voor bh maat heb je nu? En hoe was het Vantevoren? Je hebt daar geen foto's gaan geloof ik hè?

Diesel, je zou het extra high er niet aan afzien inderdaad! Ziet er hartstikke natuurlijk uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, dat zijn de prothesen die ik vaker gelezen heb, die hij gebruikt. Echter, heb ook wel eens gelezen dat hij eurosilicone plaatst, maar weet niet of dat nu alleen op aanvraag is, of dat hij deze ook gewoon op de plank hebben liggen :)

xx BB

Jup, die 3 merken liggen daar letterlijk op de plank :)

Eurosilicone had ie niet liggen, misschien op aanvraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.