Ga naar inhoud

Dana88 : 4 maart 2013 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw hier, ik ben Dana, 24 jaar oud, ik heb 2 kindjes Chanelle van 4 jaar & Kay- G van 3 maanden. mijn vriend is Patrick.We wonen in Rotterdam, ik denk al een hele tijd erover om een borstvergroting te doen, heb het voorheen niet gedaan omdat ik nog een kindje wou dus wou wachtten tot ik klaar was met kindjes krijgen.. ik heb al wat gelezen op deze site, slechte en goede ervaringen, ik zelf zoek natuurlijk kwaliteit maar niet te duur.. ik zag dat bcas kliniek goedkoop was (2000euro) maar veel slechte verhalen dus laat dat maar zitten.. ik denk nu zelf aan beaucare, daar ben ik 2 jaar geleden al geweest voor een oorcorrectie en dit is me goed bevallen. ik moet er nog wel even goed over nadenken allemaal natuurlijk, ik heb nu cup a en wil graag c of d, ik ben wel erg klein en slank van mezelf maar wil wel dat het de moeite waard is natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

En ik las ook over kliniek artemedis, vroeg me af of iemand mij kan vertellen hoe duur een borstvergroting daar kost, dat staat niet op hun site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana

Welkom op het forum!

Over Beaucare zijn wel verhalen te vinden hier op het forum! Je kunt de zoekbalk rechtsboven gebruiken om te zoeken naar ervaringen.

Ik ben zelf bij dr Demeyere geweest en ben zeer tevreden.

Een gewone borstvergroting met ronde implantaten kost bij hem 3000 euro. Een consult kost 30 euro, maar wordt verrekend met je operatie als je voor hem kiest.

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de informatie, ik denk toch aan beaucare, ook omdat ik er al eerder geweest ben ben wel benieuwd naar de utieindelijke prijs want op hun site staan 1950-2650euro... las weer ergens dat belgische sites geen prijzen mogen neerzetten maar beaucare heeft dat wel... hmm.. wil rond maart/april bv laten doen, dan is het ook 7 maanden geleden dat ik ben bevallen want las dat de eerste 6 maand ze het niet doen, of iig niet verstandig is.. nu ik er weer zo mee bezig ben kan ik niet wachtten haha, wil deze zomer mooie boobs hebben.. over welke implantaten en vorm ben ik nog niet uit, denk dat ik dat pas weet bij het consult, ik wil ze niet te rond, en te vol van boven zodat het nep lijkt maar wil ook niet dat ze nog "hangen". lastig allemaal zeg.. pffffffffffffffffffffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt allemaal goed tijdens je consult, daar zul je wel advies krijgen over de prothesen die ze willen gebruiken.

En ja,als je hier eenmaal leest, en de resultaten ziet dan wordt je alleen maar ongeduldiger :45:

Succes met het plannen van een consult :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana,

Ik heb 10 Januari mijn intake bij de Wellnes Kliniek in Genk.

Heb veel goede dingen over hun gehoord en gelezen.

Ken ook 2 vrouwen die daar geweest zijn 2 jaar geleden en ik moet zeggen die boobs zien er heel mooi en natuurlijk uit ;)

Maar deze kliniek heeft wel degelijk hun prijzen op de site staan

Kijk maar op hun site staat best wat informatie op ook http://www.wellnesskliniek.com/

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag consult gehad bij Beaucare.. ik weet alwel wat ik wil en heb een afspraak gemaakt, 4 maart om 10 u is mijn operatie. bij

Bosselaers. ik heb aangegeven cup D te willen, en krijg 300 of 350 cc. Ooooh spannend haha nog 2 maandjes.. ik ga eind jan. nog op vakantie, de laatste keer met hangende pickwicks hahaha.. ben ZOOO blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum. Ik mag 25 maart kunnen we beetje samen aftellen!

Ik heb alleen of geen tijd...

Ben straks benieuwd na je resultaat,zal vast heel mooi worden als ik je foto's zo heb bekeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben echt ongeduldig, maar als ik er overnadenk is het ook best wel eng hoor haha.. en die pijn.. en dat mn vriend maar 1 dag thuis blijft waarschijnlijk.. zit ik wel met mijn dan 6 maand oude zoontje maar zorg gewoon dat ik alles boven heb liggen, en dat een vriendin komt als ik t echt niet red.. want de 1ste week zal ik zeker uitgeschakeld zijn..



Maar ooh ben zo benieuwd.. hahaha. heb al 1 bh cup D gekocht, in de sale haha... even kijken toch.. hihi.. kan niet wachtten t uiteindelijke resultaat te zien en mooie lingerie te shoppen, en natuurlijk de zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

proficiat met je datum!

En als ik je gerust kan stellen Bosselaers is heel goed :) hihi..

Ben bij haar geopereerd op 6december en ben er heel trots op ..

Ze staan al mooi op zen plaats en men litteken zie je bijna al niks meer van.

Je kan beginnen met aftellen ..Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Vandaag consult gehad bij Beaucare.. ik weet alwel wat ik wil en heb een afspraak gemaakt, 4 maart om 10 u is mijn operatie. bij

Bosselaers. ik heb aangegeven cup D te willen, en krijg 300 of 350 cc. Ooooh spannend haha nog 2 maandjes.. ik ga eind jan. nog op vakantie, de laatste keer met hangende pickwicks hahaha.. ben ZOOO blij.

hallo Dana,

Ik ook Dr Bosselaers de 4 maart, moet om 10 in Beaucare zijn dus geopereerd om 11u, vind wel raar omdat operatie duurt 1h00 en ik moet haar een uur voor de operatie zien !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo Dana,

Ik ook Dr Bosselaers de 4 maart, moet om 10 in Beaucare zijn dus geopereerd om 11u, vind wel raar omdat operatie duurt 1h00 en ik moet haar een uur voor de operatie zien !!

late reaktie ar ben op vakantie geweest.. meen je niet.. ik word om 10 u geopereerd, wist niet dat ik er dan een uur eerder moet zijn? is mij niet verteld, ik zal ze morgen nog eens een keertje bellen... erg raar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen Beaucare gebeld en ik moet er om 9 u zijn en word om 10u geopereerd, dus als jij om 10 uur komt... beetje vreemd want dan is ze mij aan het opereren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana,

Alvast veel succes bij de operatie & fijn aftellen! Ik ben 7 maand geleden door Dr Bosselaers geholpen en ben super blij met m'n meisjes ;-)

Ik ben benieuwd naar jouw resultaat!

Ciaokes,

Aysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik stuur je ook even een berichtje omdat ik je verhaal las.. en zie dat je net zou oud bent als ik en ook een ooglidcorrectie hebt gehad..

De reden dat ik nog niet een operatie heb ingeplanned voor mijn borsten is omdat ik over 2 weken een ooglidcorrectie onderga..

Beaucare spreekt mij ook erg aan als kliniek dus denk dat zodra ik hersteld ben van de ene operatie toch snel ga kijken wanneer ik voor m'n boobies daar terecht kan.. ik ben benieuwd naar je resultaat!!

Heb je veel last gehad vd ooglidcorrectie? en duurde het herstel lang.. (sorry ik weet dat het een borstenforum is.. maar toch wel nieuwsgierig)! Alvast een fijn weekend! :97:

Liefs,

Stephyyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen ooglidcorrectie gehad, maar een oorcorrectie haha... ;) ik hoop dat je snel je beide operaties hebt gehad, dat van mn oren had ik ook veel eerder moeten doen evenals mn boobs maarja,, haha nog ff en ik heb ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel. ben nog niet echt zenuwachtig maar dat zal morgen in de auto wel komen pfff... morgen om 7u vertrek ik zodat ik er om 9u ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.