Ga naar inhoud

Strapless bh een omvangmaat kleiner kopen?


Aanbevolen berichten

Ik las ergens dat als je een strapless bh koopt het verstandig is deze in een omvangmaat kleiner te nemen. Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen hiermee zijn?

Ik wil deze kopen:http://www.perfectlybasics.nl/uploads/underwear/_thumbs276/Calvin-Klein-Strapless-Bra-Skin-01.jpg Er staan helaas geen reviews bij dus ik denk dat ook even informeer bij die webshop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je link eventjes aangepast want er kwam een foutmelding en geen bh in beeld hihi ;)


Overigens heb ik allerlei reviews gevonden over diverse strapless modelletjes van Calvin Klein, en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Ze vallen van zichzelf al wat krapper in omvang, cups zijn goed.
Dus ik zou zeggen : de omvang bestellen die je hebt, en Calvin Klein heeft hier al rekening mee gehouden dat een strapless wat strakker moet zitten.

Voorbeeld van een review :
I'm a 30DD or 32D in most bras but ordered this in the 30DD as it is strapless and I didn't want the issue of it falling down. I figured the tighter, the better. Well this bra's band runs smaller than any other I've tried. I could barely hook it on the loosest one and still breathe. But the cup size ran true to size. I may have to try the 32D.

Mocht je nog meerdere bh's willen bekijken : de Ultimate strapless is ook een aanrader en in dezelfde prijsklasse :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.