Ga naar inhoud

herstelvraag na plaatsing achter de borstspier


Aanbevolen berichten

Ik heb bijna 3 weken geleden een prothesewissel gehad van voor de borstspier naar achter de borstspier.

Ik vind het een heel verschil plaatsen voor of achter. Toen ik ze voor de borspier had gekregen voelde ik na twee weken nagenoeg niets meer en voelde mijn borsten al als eigen.

Nu ben ik 19 dagen postoperatief en maak ik mij best wel zorgen over mijn linkerborst. Deze doet namelijk nog steeds pijn en is ten op zichte van mijn rechter borst nog steeds wat meer opgezwollen aan de kant van mijn oksel. Als ik voorover buk of iets op raap van de grond is voel ik dat ook heel goed, net of de prohtese aan mijn spier hangt en daarna weer terug op mijn borstkast word gedrukt ^_^ moeilijk te omschrijven allemaal.

Ook als ik lang op mijn rug heb gelegen en ik kom overeind dan is het of de prothese´s weer hun nieuwe stand aan moeten nemen.

Is dit herkenbaar voor jullie?

Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie helemaal pijn/ klachtenvrij waren en ze echt als eigen voelden?

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sigesh,

Voor mij is het nu ondertussen alweer morgen precies 5 maanden geleden dat ik nieuwe borsten heb gekregen.

Ik heb ronde achter de spier gekregen en ook ik heb lang pijn gehad. Duurde echt wel een aantal weken voor ik alles weer kon en dan nog niet alles pijnloos. Nu nog steeds heb ik zo af en toe rond de tepel dat het wat pijn doet of aan de zijkant. Schijnt ook normaal te zijn en kan tot 1 jaar duren voor je echt helemaal pijnvrij bent. Nu is het niet zo dat je constant vergaat van de pijn of er niet aan kan zitten hoor het is allemaal maar minimaal wat je nog voelt.

Wat je vertelt over het uit bed opstaan heb ik precies zo ervaren en nog steeds zeg ik 's morgens tegen mn man dat ze even hun plekje weer moeten vinden. Voelt echt heel typisch en een beetje gespannen gevoel.

Nu 5 maanden later voelen ze al een heel stuk soepeler en gaan ze ook ietsje "meehangen" als je bijv op je zij gaat liggen.

O ja, zou je mij je ww in een pb'tje willen sturen?

thnx en een fijne zonnige zondag verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze dual plane (gedeeltelijk achter de spier) en je beschrijft precies wat ik wekenlang doorstaan heb ...

Hoort erbij meid , doorbijten !

Helemaal pijnvrij : na 8 maanden maar na 3 maanden was 't ergste door (dan heb je 'baaldagen').

Echt soepel : half jaar bij mij maar helemaal achter de spier zal altijd ietsje stugger en onbeweeglijker blijven .

Voor jou zal dat een heel verschil zijn aangezien ze eerder op de spier zaten .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.