Ga naar inhoud

napje : 15 maart 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

He lieve meiden, gisteravond probeerde ik al een reactie te plaatsen maar om de een of andere reden lukte dat niet. Ben blij te lezen dat de maat bijna niet verandert. Heb zoveel mooie jurkjes waar ik echt nog veel plezier van wil hebben als ik eindelijk mooie borsten heb hihihi.

Gister ben ik bij Bergland Kliniek geweest. Dr. Koopman raadde mysterieus 350 cc aan. K heb nu 75B en k zou dan op een 75D uitkomen. Sinds k de sportbeha met opvulling aanhad wil ik niet anders, k heb zelfs gedroomd over borsten borsten borsten. K kon echt niet meer slapen! Hadden jullie dit ook nadat jullie die sportblad met opvulling aan hadden? Dr. Koopman vertelde wel dat die opvulling gelijk stond aan 400 cc en toch vertelde hij dat daarbij siliconen van 350 cc bij hoorden. Dan worden ze toch kleiner? Dat wil ik niet hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bergland Kliniek

Dr. Koopman raadde mysterieus 350 cc aan.

Hadden jullie dit ook nadat jullie die sportblad met opvulling aan hadden?

Duidelijk getypt met een tablet :45:

Wat dr. Koopmann bedoelt met dat je bh een vulling van 400 cc geeft en dat je daar een 350-cc prothese voor nodig hebt, dat snap ik ook niet echt... Misschien dat je dat nog eens na moet vragen haha.. Dat was idd wel 'mysterieus' :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152:

dat was inderdaad een foutje van mijn tel :66:

Met die vulling van 400 CC bedoel ik die kipfilet die ik in de sportbeha moest proppen. Ik kreeg daar hele mooie borsten van :68:

En volgens Dr. Koopman stond die pasprothese gelijk aan 400 cc implantaten. Maar hij haalde vervolgens implantaten van 350 cc tevoorschijn en vertelde dat hij deze wilde gebruiken. Maar dan krijg ik toch een kleinere maat dan ik mooi vond met die pasprothese? :18:

Trouwens, de implantaten zijn van eurosilicone, high profile, 350 cc. ik heb nu een 75B, welke maat zou ik daar uiteindelijk van krijgen denk je?

Ik heb begrepen dat jij heeeeeeeeeeeeeel goed bent met inschatten Best_boobie :126:

Ik twijfel of ik anders voor de 375 cc of 400 cc zou gaan. Ik wil een mooie volle D. Wat denk jij best_boobie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaaha, ik gooi ook altijd mijn eigen ruiten in he :45:

11,7 cm breed/rond met een projectie van 4,7 cm

Met een 75 b als begin situatie ga jij zeker een mooie volle D krijgen. Ga er maar van uit dat het een mooie E wordt!

De 375 is even breed en heeft iets meer projectie, namelijk: 4,9 cm

De 400 is een stuk breder (12,2 cm ) maar heeft dezelfde projectie als de 375

Qua maat zal dat niet veel uitmaken! Die 350 geeft dus een evengrote maat (millimeterwerk) dan de 400 cc :)

Dus Koopmannetje had eigenlijk wel gelijk, als je het mij vraagt :) (en dat deed je ;) )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie best_boobie :53: je bent een schat!

Nu kan ik helemaal niet meer wachten :63:

Sinds mijn 1ste consult word ik steeds heel vrolijk wakker 's ochtends is mijn man opgevallen hahahahaha :66:

Waar ik wel tegenop zie zijn die littekens voor de borstlift, Dr. Koopman vond mijn tepelhof wat groot en de borst moet nodig omhoog gehesen worden. Dus ik krijg een litteken rondom mijn tepelhof en een litteken verticaal vanaf mijn tepelhof naar beneden. En ik krijg een litteken in de plooi van mijn borsten vanwege de implantaten.

Dat is wel een hoop vinden jullie niet? En volgens mij is de genezing daarvan een stuk pijnlijker als bij alleen implantaten. Ik weet dat ik hiermee echt hele mooie boobies kan bereiken..........................OMG :20:..... wat staat mij te wachten.? :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Napje, zie toevallig je topic dat je een beetje bang bent voor al de littekens. Ik wil je wel wat gerust stellen :36:

Ik heb ook een lift gehad, 2 jaar geleden en je ziet de littekens echt amper. Op t begin zijn ze nog een beetje paarsig, maar na een maand of 3 beginnen ze te verbleken en na een half jaar zijn ze al echt veel beter, na een jaar zie je ze echt bijna niet meer. Je kunt mijn foto's ook gewoon zien in de galerij hoe het eruit ziet. Wat ik alleen niet goed begrijp is waarom je ook een snede onder de borst krijgt voor de prothese. Ik heb een litteken rondom t tepelhof, en een vertikale lijn naar beneden, en daarlangs is de de prothese ook gestoken (lollypop of sleutelgatlift wordt t ook wel genoemd).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Best_boobie! misschien heb ik wat aan die verhalen. ik ben gewoon een schijterd :66:

@ Ingrid K: huh? heb jij niet zo'n litteken in de borstplooi? ik dacht toch echt dat Dr. Koopman zei dat ik dat dus wel kreeg.

Morgen belt de consulente mij en dan vraag ik het voor de zekerheid wel aan haar.

Dat zou mooi zijn want dan heb ik 1 litteken minder :D .

ik laat jullie wel weten wat er uitgekomen is uit dat gesprek morgen :6:

Ik ga lekker naar bed. Ben moe, Welterusten meiden

:109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** En, lekker kunnen slapen?

Ik heb inderdaad geen litteken in de borstplooi zitten, dus als dat bij jou ook zou kunnen scheelt dat ook wel weer een beetje he? Mijn pc zei vantevoren dat hij zou proberen om een lollypop te doen, maar als t niet zou gaan t toch een anker zou worden. Ik had dus echt superveel huid over, maar gelukkig kon het toch met een lollypop.

Ja, vraag vandaag ff of het ook op deze manier kan bij je aan de telefoon.

Succes ermee, zal je volgen :)

X Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieve meiden,

Daar ben ik weer :D ,

K was eventjes zielig door de griep, ben nu nog aan het uitzieken.

Volgende week zaterdag heb ik weer een passessie. Even voor de zekerheid, zodat ik ze niet na de ingreep toch te klein ga vinden.

@ Ingrid K: ik heb je foto's gezien. Met de littekens valt het inderdaad reuze mee zeg! Ben weer wat geruster, thanks!

Jeetje wat heb ik een respect voor jou zeg! Je bent 80 kilo afgevallen! Je hebt je borsten opgevuld en laten liften, je benen/armen en buik laten liften!

En dan ben ik zo'n schijterd vanwege een ingreep dat haast niks voorstelt naast hetgene wat jij allemaal hebt ondergaan :69: Je bent wel een bikkel hoor Ingrid!

Trouwens, jij doet ook aan bodypump. Hoeveel weken na de borstlift met protheses ben je weer begonnen met bodypump? Had jij ook dual plane? Had je dan geen last van je borstspieren toen je weer begon?

Veel liefs,

Napje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

He lieve meiden,

15 maart heb ik een borstlift met protheses gehad. Geweldige boobies heb ik nu hihihihi. K vind ze zelfs nu wat aan de kleine kant. Maar ja, ik heb wel gelijk het maximale wat er in zou passen genomen :106:

Mijn kliniekbh heeft maat 36E maar lijkt nu wel te groot. Gelijk na de operatie zat hij superstrak door al dat wondvocht.

Anyway, ik wil weer gaan joggen maar weet mijn god niet welke sportbeha het beste is om de siliconen op hun plek te houden.

Kan iemand mij vertellen welke sportbeha ik het beste kan aanschaffen voor het joggen?

Trouwens, als ik in de plooi van mijn borsten voel, dan voel ik zoiets geks. het voelt heel eng aan. Alsof ik de prothese voel :wacko: .

Het gekke is dat het lijkt alsof hij niet vol zit terwijl de siliconen die ik heb gekregen 100% filled zijn. Gek he?

Dit hoort toch niet of wel?

Liefs,

Napje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi napje

Dus je bent ondertussen toch gewoon geopereerd?? Je andere topic hield opeens op en weg was napje :(

Is alles goed gegaan meid? :) Ben je tevreden?

Volgens mij komt een 36E overeen met een 80E... Ik denk, als hij te groot is dat je beter gewoon eens kunt gaan passen..

Om te rennen is de shockabsorber level 4 (die je bijvoorbeeld bij Perry sport kunt kopen) misschien wel een goede optie. Hij sluit goed aan de bovenkant waardoor het hele 'zaakje' niet te veel wiebelt ;)

Misschien eens beginnen met een 75 D?

Dan dat gekke dat je voelt in je borstplooi, yep.. dat kan de prothese zijn. Komt heel vaak voor dat je dat voelt. Is heel normaal :)

Draag je trouwens ook wel eens gewone bh's nu? en ben je blij met je boobs??

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast yvonnko

Hoi, ik heb de Triumph tri action extreme sportbh. Niet goedkoop maar van goede kwaliteit en geeft perfecte steun!

Succes. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de shockabsorber level 4 waar bb het over heb!

hij zit heeeeel erg lekker. ik blijf denk ik lekkker vaak deze dragen na me 6 weken.. zit veel lekkerder als een normaale bh en inderdaad heel stevig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Dank jullie wel voor jullie reactie! Ik zal die bh's eens bestellen bij de wehkamp en kijken welke het beste aanvoelt.

@ best_boobie: ik ben inderdaad ondertussen geopereerd. Ben heel blij met mijn borsten alleen ik vind ze nu weer wat aan de kleine kant :68: (was te verwachten hahahahahahaha)

Nu pas kan ik ook op mijn rechterzij slapen want al die tijd deed had ik daar pijn als ik op die zij lag. De inwendige wond aan de rechterkant heeft langer nodig om te genezen aangezien ik rechtshandig ben en mijn rechterkant dus meer belast dan de linker. De linker is echt goed genezen.

Yep opeens zat ik niet meer op het forum terwijl ik zo verslaafd was. Komt helaas doordat ik het te druk had en nog steeds heb met het werk.

Volgens de huisarts ben ik zelfs overspannen. Ik zit ook echt niet lekker in mijn vel :139: :139:

Daarom wil ik ook weer lekker gaan joggen. Joggen als uitlaatklep en tegelijkertijd werk ik aan mijn figuur :)

Ben ik die extra kilo's kwijt zodra het mooie weer aanbreekt :106:

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.