Ga naar inhoud

Blondy : december 2012


Aanbevolen berichten

Hey kelly,

Ik ben nu 1 week po en ik heb er toch tot de 5e dag last van gehad. Ik kan nog altijd mezelf niet rechtduwen in bed want ik durf/kan geen kracht zetten op mijn armen.

Dit varieert wel per persoon dus als je uw medicatie optijd inneemt zal het waarschijnlijk snel beter gaan :).

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blondy,

Blijf vooral bewegen !! En dan niet de boodschappen gaan halen en de vloer schrobben :P

Gewoon kleine dingetjes, als je maar beweegt en aan de gang blijft. Een zeer groot deel van het ongemak wat je voelt komt omdat je zo stijf als een hark wordt, vooral ook het stijf in bed liggen maakt het rampzalig.

Ik had snachts mijn wekker voor de pijnstillers gezet, en dan legde ik expres mijn armen weer anders neer, dan op mijn buik.. dan naast me.

Boterhammetjes smeren, drinken inschenken, tanden poetsen, rondje wandelen buiten enz enz.

Komt goed, morgen gaat alweer stukken beter :35:

Ohja, mogen we weten waar en door wie je bent geopereerd? :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HELP, DAMES...

ben nu 2 dagen geopereerd... nu heb ik erg last van druk op mijn borst, het gevoel dat ik elk moment uit elkaar kan knapppen,

en dat mn sport bh veel ste strak zit het voelt els een beurse blauwe plek om de randen! ik kan nu alleen op mijn tenen lopen, en kan mijn armen niet in de lucht doen, gister voelde ik mij een stuk beter heeft iemand er ervaring mee???

Groetjes, Blondy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

had dit ook de eerste 4dagen waren bij mij ook een ramp ,

dat je je armen niet in de lucht krijgt is logisch!! dit mag ook niet ...

je ellebogen mogen niet boven je schouders uitkomen...

en heb je drains gehad ? want dat kan ook zo'n ellendig gevoel meegeven .. ( als blauwe plek )

Mn bh stond dacht ik ook veel te strak maar werd elke dag eigelijk een beetje beter

pas naar 1.5week voelde hij goed aan ..

ik zou vooral heel goed rusten en niks zelf doen.. luisteren naar het lichaam xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke... niet meer op je tenen lopen. Gewoooooon lopen, het is niet eng, en het gaat gewoon... er kan niets fout gaan ;)

En eventjes oefenen : Ga rechtop zitten, rug recht.. inademen en terwijl je inademt je schouders naar achteren doen en eventjes vasthouden, adem uit en ontspan. Herhaal dat een keer of 4 achter elkaar en echt het helpt!!!

Armen niet dusdanig omhoog doen dat je armen boven je schouder uitkomen, nog even een paar wkn mee wachten.

Ga rechtop zitten, en beweeg je armen gestrekt naar voren tot borsthoogte, even vasthouden...weer laten zakken.

En blijf in beweging.. niet op bed blijven liggen en je armen krampachtig naast je lijf houden. Ga een blokje rond het huis wandelen, echt het lucht zo ontzettend op :35: Probeer het maar eens!

Maar heb je alleen tramadol??? Want naar mijn idee mag je veel meer hebben!!! :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik herken de pijndagen :)

Ik had ibuprofen tegen de zwelling en ontstekingen en dafalgan voor de pijn daar bovenop.

Mss toch eens kijken voor medicatieschema aan te passen

En inderdaad BB helpt goed voor en medicatieschema..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

heel herkenbaar ! als ik rechtsta is het net of ze omhoog vliegen en eruit willen ploffen . zolang ik in beweging ben lukt het maar eens ik stil zit is het een ramp om recht te komen. bh afdoen om te douchen lukt al helemaal niet . veel sterkte aan de lotgenoten hopend dat we weldra ook toffe dingen kunnen uitwisselen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.