Ga naar inhoud

Sakina : 24 januari 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

hoi allemaal

hierbij alvast een kort verslagje...later uitgebreid.

ik ben donderdag om 15.15 geopereerd was om 16.45 alweer "wakker" het is dual plane geworden,615cc van sebbin.tot nu toe weinig pijn ervaren.Morgen de bh voor de 1ste keer uitdoen,vind het gewoon eng...hadden jullie dit ook?

groetjes Sakina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! 615cc!!! Wauw......

Benieuwd naar je foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemiddag allemaal

Eindelijk de tijd genomen om een verslagje te schrijven...

Donderdag 24 januari was DE dag!Om 11.30 in Tilburg vertrokken ivm smog waarchuwing in Belgie.Om 13.30 waren we bij de be-clinic.Daar aangekomen naar kamer 1 gebracht,me omgekleed en gewacht op dkt Plovier.Deze was er rond 14.30,consult gehad en vragen kunnen stellen.Voor de operatie zei Plovier dat hij dicht bij de 500cc wou uitkomen ivm voorbeeldfoto's.Om 15.15 de operatiezaal in gegaan.Ik werk om 16.45 wakker met 615CC van sebbin.de pijn viel me erg mee.De terug weg was niet zo heel fijn....in de file gekomen!!Terug thuis meteen me bed in gegaan.De volgende dag flink stijf en spierpijn.Na zondag heb ik bijna geen pijn meer gehad.Wel ben ik benieuwd wanneer dat indalen helemaal klaar is,ze zien er nu nogal vierkant uit...Zal vanmiddag de maten eens meten,ben benieuwd!

Foto's heb ik ook geplaatst,

xx Sakina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.