Ga naar inhoud

Sakina : 24 januari 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Mijn naam is Sakina ben 27 jaar en werk in de zorg.Heb een dochtertje van 7.

Als jaren loop ik met het idee om mijn borsten te laten vergroten,heb nu een B cup.Nadat ik mijn relatie verbroken heb is de wens om mijn borsten te laten vergroten een beetje op de achtergrond geschoven daar ik ook een huis ect moest kopen...

Uiteindelijk eind augustus de knoop door gehakt,na heel veel gelezen te hebben op dit forum,bedankt daarvoor!!

Nu mag ik 25 januari naar dkt Plovier komenm,krijg een consult met aanvullend een operatie daar ik het anders niet kan plannen op mijn werk(werk nachtdiensten)

Ik heb toestemming van mijn leidinggevende om me de dag van de operatie ziek te melden,waardoor ik dus gewoon mijn salaris krijg.(ik was bang dat ik onbetaald verlof moest opnemen)

Ik hoop hier de komende weken nog veel te lezen,

Nu aftellen naar 25 januari...

Fijne jaarwisseling

groetjes Sakina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sakina

Gefeliciteerd met je datum!

Hoe lang heb je ziekteverlof na je operatie? Als je in de zorg werkt en zeker nachtdiensten, waarbij alle verantwoordelijkheid gemakkelijk op je eigen schouders komt, is het aan te raden lang genoeg vrij te hebben. Maar dat heb je vast al gelezen hier ;)

Succes met lezen verder hier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sakina,

Gefeliciteerd met je voorgenomen operatie.

Vergeet niet om foto;s mee te brengen naar Plovier! Liefst fotos van borsten waar dames in hun geheel op staan zodat hij de verhoudingen en het formaat in kan schatten van wat je mooi vind :35:

Ben je alleen met je dochtertje, ik bedoel straks ivm herstel enz enz ?

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best boobie,ik heb na de operatie 6 weken vrij gekregen,mocht ik langer nodig hebben dan kan ik het verlengen.

@tijgertje,ja ik ben er blij mee dat het zo snel kan,dank je voor het vriendjes worden : )

@piepke,dank je wel,Ja had dat hier gelezen dat het slim is om foto's mee te nemen.Kan ik de foto's bekijken als je vrienden met desbetreffende persoon bent?Mijn vriend heeft 2 weken vakantie,daarna komt mijn moeder mocht het nodig zijn.

groetjes Sakina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

Heb toch nog wat vraagjes....

Ik herinner me ergens gelezen te hebben dat je geen acryl nagels mag tijdens de operatie,klopt dit?

Hebben jullie nog tips wat ik moet meenemen?soort kleding ect

Alle tips en adviezen zijn welkom hoor!

xx Sakina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Bij sommige klinieken hoef je maar 1 acrylnagel weg te halen, dus beter even navragen bij je kliniek :) Tenzij iemand hier het misschien weet, die bij Plovier geweest is :)

Over kleding: Trek iets gemakkelijks aan: joggingbroek, vest. In ieder geval iets dat je niet over je hoofd aan hoeft te trekken, want dat gaat niet :)

Schoenen zonder hakje! (en het gemakkelijkst is ook, zonder veters)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de nagels :

Nee het mag niet. Aan de kleur van je nagelbed kunnen ze zien hoe het met het zuurstofgehalte in je bloed is gesteld heb ik begrepen. Ook al doe je alleen clear op je nagelbed, dan nog komt de ware kleur van je huid niet goed tot zijn recht.

Máárrrrrr..... ik durfde de eerste keer mijn nagels er niet op te laten ( ook niet clear) dus heb ze eraf gehaald just in case.

De 2e en 3e keer heb ik bij Plovier enkel mijn wijsvingernagel verwijderd... daar komt namelijk een knijpertje op te zitten tijdens de operatie, en daarnaast heb ik ook nog 10 teennagels waar ze naar kunnen kijken dacht ik ;)

Ze hebben er nooit iets van gezegd.

Maar mocht je zelf twijfelen, dan bel je gewoon even op, en leg je de vraag anders neer : Mag ik mijn kunstnagels erop laten, en alleen de wijsvinger vrijhouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel voor de antwoorden!dat word dan deze maand nabehandeling en dan me 2 wijsvingers er een dag van te voren maar laten afhalen.

Gisteren een bevestigings mail gehad,stond een hele lijst met medicatie op.

Valerie had al gezegd dat ik het daar kon kopen,anders kan ik het met recept toch gewoon bij de apotheek halen?

Ik heb al een super paar borsten "gevonden"hier op de site...alleen niet onthouden van wie de foto was...dat is jammer anders had ik de persoon zelf mss nog wat kunnen vragen.

vannacht 00.00 voelde vreemd...het idee dat ik al deze maand "nieuwe"borsten krijg!!

Gisteren ook te horen gekregen dat ik in juli weer tante word : ) vorig jaar april peettante geworden van mn nichtje en nu is me zusje zwanger van nr 3 en ook daar mag ik peettante van worden!

Er moeten gekke dingen gebeuren wil 2013 geen heel mooi jaar gaan worden.

xx Sakina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sakina, spannend dat je al afgaat tellen naar je datum!

Ik word volgende week ook geopereerd door plovier.

Hoeveel cc krijg jij en naar welke maat zou je toewillen?

Was jij nog bij andere artsen op consult geweest?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Allemaal

vanmiddag een tel gehad van Valerie dat mijn operatie datum verplaats is doordat de anestiasist(als ik het goed schrijf....) een gebroken arm heeft.Mijn datum is nu 24 januari om 15,00 ipv 25 januari om 1030.

groetjes Sakina

ps zenuwen beginnen echt te komen,nog maar 3 dagen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames

idd nog maar 1 nachtje slapen,de zenuwen beginnen nu toch wel te komen....vanavond mn laatste avondienst gedraaid.nu zo mn bed in en hopen dat ik kan slapen.Zit nu nog helemaal hyper op de bank!!

Bedankt voor jullie berichtjes,

xx Sakina

Link naar reactie
Delen op andere sites

wowww spannend!! :43:

Heerlijk die voorzenuwen :P Maarja.. ik en ook verslaafd aan adrenaline hahahaa :17:

Komt vast goed. Krijg je nu een andere anesthesist, of heb je geen idee?

Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.