Ga naar inhoud

ouarda88 : 27 december 2012 : Dr. Darius : Bcas Kliniek:


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

2 jaar geleden zag ik dat wellneskliniek in Belgie een actie had. een borstvergroting voor €2000!!

ik ben op concult en gegaan en wilde meteen een afspraak maken voor die zelfde maand.

Ik moest eerst een aanbetaling doen van €500 en later hebben ze mij gebeld dat ik pas volgende maand terecht kon gaan.

Ik heb ze gezegd dat dit niet de bedoeling is aangezien ik die maand geen vakantie meer had!

Ondertussen .. ja ik weet stom van mij ging ik toen pas kijken wat de ervaringen waren met deze kliniek.

Ik kwam helaas heel veel slechte ervaringen tegen.

Ik belde ze terug en heb aangegeven dat ik het wilde annuleren en mijn geld terug wil dat was immers ook de afspraak toen ik die aanbetaling deed.ze hadden mijn gegarandeerd dat ik die maand geholpen kon worden.

2 dagen later werd ik weer gebeld dat operatie datum voor die maand toch geregeld kon worden.. maar ik wou niet meer had het afgezegd.

Ze had mij mooi ingepakt door de telefoon en voor ik het wist had k de afspraak bevestigd,
De operatie datum kwam steeds meer in de buurt en voelde me er echt NIET goed bij. De telefonisten zaten vol met standaard verkooppraatjes. Ik heb deze operatie afgezegd en helaas mijn aanbetaling NIET terug gekregen.

3 maanden geleden ben ik bevallen van een mooie jongen. ik had altijd al kleine borsten 75a/b maar na de stuwing zijn ze enorm gaan hangen. toen mijn melkproductie op was besloot ik een borstvergroting te doen. Bij de BCAS kliniek in Brussel Evere. Ondanksn de slechte ervaringen die ik las over deze man wilde ik toch zelf op consult gaan. Mijn gevoel was erg goed bij hem. Als ik tevereden was met het concult kon ik de volgende dag al terecht voor een operatie. Ik heb dat ook gedaan ben nu thuis en gister ben ik geopereerd.

250 cc achter de borstspier. ik wou meer maar volgens de pc was er gewoon geen plek meer. heb nu nog erg pijn en heb ze nog niet gezien maar heb er een goed gevoel over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je je geld niet hebt terug gekregen. Echt schandalig gewoon.

Gefeliciteerd met je zoontje, ik heb tijdens mijn consult alleen begrepen dat het niet zo snel mocht na een bevalling /stuwing etc en na borstvoeding. Ik moest wel een half jaar uitgezwangert zijn zeg maar.

Gefeliciteerd met je boobs, ben benieuwd na je resultaat en hopelijk ben je tevreden straks. Knap dat je heen durfde te gaan ondanks de slechte berichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nog eens snel na de bevalling idd.

Normaal gesproken moet je zeker een half jaar na je bevalling zijn, voordat je uberhaupt in aanmerking komt voor een borstvergroting..... Vreemd hoor, dat jouw pc dit gedaan heeft...

Maar goed...

Wat ik niet goed snap, is dat je niet bij de Wellnesskliniek gegaan bent vanwege evt. slechte verhalen, maar wel bij een andere pc gaat waar je slechte verhalen over gelezen hebt? Kun je me dat uitleggen?

In ieder geval, wel gefeliciteerd met je zoon en met je nieuwe borsten!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, en natuurlijk nog met je zoontje!

Ik moet eerlijk zeggen: een goede pc had je weer weggestuurd om over een half jaar weer terug te laten komen. Je borsten veranderen nog tot een half jaar nadat je gestopt bent met borstvoeding geven. Dus grote kans dat ze nu nog wat kleiner gaan worden..

Ook zou ik zelf niet bij iemand gaan waar veel negatieve verhalen over te horen zijn, en zeker niet gelijk één dag na je eerste gesprek.

Maar ik hoop dat je er blij mee bent, en dat alles goed blijft gaan!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de BCAS kliniek in Brussel Evere. Ondanksn de slechte ervaringen die ik las over deze man wilde ik toch zelf op consult gaan. Mijn gevoel was erg goed bij hem. Als ik tevereden was met het concult kon ik de volgende dag al terecht voor een operatie. Ik heb dat ook gedaan ben nu thuis en gister ben ik geopereerd.
250 cc achter de borstspier. ik wou meer maar volgens de pc was er gewoon geen plek meer. heb nu nog erg pijn en heb ze nog niet gezien maar heb er een goed gevoel over!


Als zijn agenda zo leeg is dat je gelijk de volgende dag kunt is toch ook geen goed teken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ouarda88,

Oeps... de reacties zijn niet voor de poes lees ik :44:

Waarschijnlijk ben je zelf helemaal blij en opgelucht dat je het achter de rug hebt ;)

Maar het is inderdaad een beetje erg overhaast en ondoordacht zeg maar. Ik vind het ook erggg snel na een bevalling, je bent nog vollop aan het herstellen en nu een narcose met een ingreep erachteraan dat is een flinke aanslag op je lichaam.

Ik volg ook de logica niet zo om Wellness af te zeggen, en vervolgens op consult te gaan bij iemand waar wederom een hoop negativiteit over te vinden is.

Maar ach, overal worden fouten gemaakt, alleen bij de 1 overduidelijk meer als bij de ander.

Vooralsnog bedoelen we het allemaal goed, en zeggen we dit niet om te zeuren ;):35:

Enfin, mijn preek zit erop :P

In ieder geval van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje, én tevens de geboorte van je nieuwe tweelingboobies.

Jammer dat er niet meer inkon volgens de arts, je zou toch verwachten dat dit mogelijk zou zijn omdat ze 'hingen' na de stuwing :17:

Is verder alles goed gegaan? Niet ziek geweest na de narcose?

Een heel goed herstel toegewenst in ieder geval.

En mocht je nog vragen hebben : gewoon vragen hè :35:

Ps: ik heb je titel aangepast en je verhaaltje verplaatst naar de operatieverslagen zodat deze allemaal duidelijk bij elkaar staan :D

Ik denk dat dr Darius je chirurg is geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wouw werd even misseijk en duizelig door al jullie reacties.. minimaal 6 maanden wachten?

Hij heeft mij wel gevraagd of mijn melkproductie echt is opgehoouden en dat is het ook na 5 weken kwam er geen druppel meer uit.

Ok wat kunnen de risico's zijn van een te snelle operatie??

Waarom ik wel bij BCAS kliniek en niet bij de wellnesskliniek ik weet het niet was echt het gevoel van NO WAY dat ik daar ga. Maar bij BCAS kliniek had ik gewoon die klik die ik bij de wellnesskliniek echt niet had gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ouarda88,

Weet je, het is nu eenmaal allemaal al gebeurd en als je dit van te voren wel had geweten had je het misschien niet gedaan.

Maar het gaat om jouw gevoel natuurlijk en dat is het belangrijkste.

Je hebt ze nu en je bent er erg blij mee neem ik aan! Daar moet je nu maar van genieten en rustig aan herstellen!

Dussss...geniet van je pasgeboren en zoon en boobies!

X

Ps. Je schreef dat je ze nog niet gezien hebt, wanneer mag je ze voor het eerst bewonderen? Zitten ze nog ingepakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties hierboven en van mezelf zijn idd nogal recht voor zn raap, hihi... Maarja, dat zal ook wel zijn omdat wij steeds te horen krijgen dat je moet wachten en zo, na een bevalling...

Volgens mij, de reden waarom je 6 maanden zou moeten wachten, is omdat je lichaam moet ontzwangeren en je borsten en de rest van je lichaam in die tijd dus nog kunnen veranderen.

Maar van de andere kant, je pc zal het wel weten toch? En zoals Stones al zegt: het is nou eenmaal al gebeurd en je kunt er niks meer aan doen.

Wat je nu te doen staat, is erop letten dat je gewoon goed hersteld! Neem je rust, zorg dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders tilt de eerste 4-6 weken en zorg dat je niet zwaarder dan 2-3 kg tilt. Dat komt namelijk het vormen van een mooi kapseltje rond je prothesen niet ten goede :)

Een heel goed herstel!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ouarda88,

Weet je, het is nu eenmaal allemaal al gebeurd en als je dit van te voren wel had geweten had je het misschien niet gedaan.

Maar het gaat om jouw gevoel natuurlijk en dat is het belangrijkste.

Je hebt ze nu en je bent er erg blij mee neem ik aan! Daar moet je nu maar van genieten en rustig aan herstellen!

Dussss...geniet van je pasgeboren en zoon en boobies!

X

Ps. Je schreef dat je ze nog niet gezien hebt, wanneer mag je ze voor het eerst bewonderen? Zitten ze nog ingepakt?

hoi hoi,

ja thanxx.. als ik ze heb gezien ga ik mij vast beter voelen want heb ze nog steeds niet gezien dinsdag pas. ( maaar ze zijn met sportBH zeker groter dan met push up bh )

echt voel mij zoo vies kan niet wachten om te gaan douchen en mijn haren te wassen

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties hierboven en van mezelf zijn idd nogal recht voor zn raap, hihi... Maarja, dat zal ook wel zijn omdat wij steeds te horen krijgen dat je moet wachten en zo, na een bevalling...

Volgens mij, de reden waarom je 6 maanden zou moeten wachten, is omdat je lichaam moet ontzwangeren en je borsten en de rest van je lichaam in die tijd dus nog kunnen veranderen.

Maar van de andere kant, je pc zal het wel weten toch? En zoals Stones al zegt: het is nou eenmaal al gebeurd en je kunt er niks meer aan doen.

Wat je nu te doen staat, is erop letten dat je gewoon goed hersteld! Neem je rust, zorg dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders tilt de eerste 4-6 weken en zorg dat je niet zwaarder dan 2-3 kg tilt. Dat komt namelijk het vormen van een mooi kapseltje rond je prothesen niet ten goede :)

Een heel goed herstel!

xxx BB

hoi meid,

thanx ja ik begrijp het, het is nu eenmaal gebeurd,Ik doe zoiezo rustig aan ben namelijk echt als de doods voor ontstekingen dat mag en kan echt niet met die kleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

wouw :102:ben helemaal emeotioneel geworden. he is ook allemaal veel te snel!! dat is ook mijn probleem. ik wil weer snel mijn oude figuur terug en wil van alles weer doen echt niet slim

Ah, ook dat hoort nog bij het ontzwangeren hè, dat emo gedoetje ;)

Ikzelf was 8 mnd gestopt met borstvoeding geven voordat ik geopereerd werd, en geloof het of niet.. ik dacht echt dat mijn melkproductie stopgezet was.

Maar eenmaal geopereerd ( borstlift erbij) probeerde ik een aantal weken later of er melk uitkwam ( bepaalde manier knijpen, want met gewoon knijpen komt er niets) en jawel... er verscheen een druppeltje :45:

Ik schrok me kapot, maar aan de andere kant een soort rust dat 'alles nog in tact was' :P

Anyway, heb het daarna nooit meer geprobeerd want wilde natuurlijk niets stimuleren hahahaha.

Maarre je schrijft dat je je zo vies voelt. Je mag wel douchen joh!!

Je draagt een sportbh toch? Deze mag je ook gewoon uitwassen na 2 dagen, ik adviseer wel om eventjes een goedkope sportbh van de Hema bijvoorbeeld te halen zodat je die kan dragen mocht het droger erg lang duren ( niet in de droger gooien ;) even op de warme kachel drogen)

Je zit niet in verband ingepakt denk ik op te maken uit je verhaal.

Vaak zitten er doorschijnende plakkers over je verbandjes die op het litteken zitten en deze plakkers zijn waterdicht.

En anders de douche in en je bh aanhouden, je borsten ontwijken.

Dus hopp hoppp, die douche in jij :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even op hun site gekeken, en zover ik kan inschatten, mag je na 3 dagen douchen.

Dit komt van hun site :

De richtlijnen zijn eenvoudig. Sneetjes moeten droog en proper gehouden worden: verbandjes dichtlaten de eerste 3 dagen, en dan dagelijks verversen na ontsmetting met isobethadine tot de zelfoplossende draadjes opgelost zijn. Meestal is dit al na 2 à 4 weken.

Dus ik zeg : lekker een paar minuutjes douchen, en met een zuivere handdoek de wondjes droogdeppen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha jaa weet je ik mocht 5 dagen die sportbh niet uit doen.

Ik vroeg hem nog mag ik er nog 1 kopen voor als ik deze ga wassen hij zegt nee was hem gerust je mag een uurtje zonder zitten. en hij zei dat hij wel in de droger mocht. zo zie je maar iedereen zegt wat anders.

en hoe kan ik mijn haren wassen ben nog helemaal stijf hihi en mijn man die durf ik ff niet te vragen hij doet al alles thuis koken en die kleine ( normaal doet hij echt niets hhaha dus hij begint bijna overspannen te raken). ik sta wel onder de douche elke dag en was beneden enzo. mijn gezicht was ik apart en mijn armen/oksels met natte washandje maar fris voelt anders.

nog 1 dag geduld morgen ga ik compleet onder de douche ik hou jullie op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ben een beetje gechokt!!.. heb ze net gezien.. en ik schrok er van alles behalve mooie ronde borsten.. ze hadden GEEN vorm echt lelijk gewoon. heb meteen in paniek de pc gebeld en hij zegt dat het komt door de zwellingen en dat ik mij nergens zorgen over hoef te maken... is dit idd zo??

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een ellende dit, niet tevreden en ook nog een totaal afhankelijk zijn bahh moet nog steeds overal hulp voor vragen en die klene mis ik ontzettend gewoon dat ik hem tegen mij aan kan zetten en knuffelen en spelen. hij kijkt zo zielig naar mij alsof hij steeds denkt waarom til je mij niet op mama? Weet echt niet wat mij bezielde om dit zooo snel snel te doen.. ben ik zooo onzeker dan?

sorry dames voor mijn geklaag maar doe het liever hier dan in real life hier moet ik sterk zijn en geen zwakte tonen anders krijg je te horen '' ik zei het je toch'' xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, zwelling en vocht moeten wegtrekken, en achter de spier ziet er in begin een beetje ovaal uit vind ik, tot ze wat zakken.

ok ja ben inmiddels gerustgestteld alleen mijn borsten zijn nog veeeel te klein. voor zo een beetje xtra zo een pijn niet waard. wou minimaaal een grote D nou het is net een C geloof ik. zou ik over een jaar groter kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf na 3 foute operaties niet het perfecte voorbeeld, maar ik denk het wel.

Ik ben 3 x in een jaar geopereerd dus dat moet kunnen denk ik. Zal misschien afhankelijk zijn van rekbaarheid vd huid etc?? En grootte.

Heb hier ook geleerd dat pc soms zegt dat er niet groter in kan qua cc, (zei de mijne ook) maar kwam er hier achter dat verschil in dikte ( projectie) ook al groter/ dikker lijkt met zelde aantal cc ( high profile)

Ik wist dit ook niet van te voren, en pc heeft dat verschil nooit uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.