Ga naar inhoud

Na jàren onzekerheid ga ik ervoor! Nu nog de grootte bepalen. HELP!


eline

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Mijn naam is Eline en zoals bij velen onder jullie ben ook ik al jàren onzeker/ongelukkig met mijn borsten.
Ik heb op zich geen lelijke borsten qua vorm maar ze zijn gewoon te weinig gevuld.
Dus ben ik altijd druk in de weer geweest met push up's, gevulde cups en van die kippenfilets :68:


Nu ik 30 ben geworden (ik heb mezelf altijd voorgehouden dat als ik op mijn 30ste nog steeds complexen heb over mijn borsten, ik actie MAG ondernemen - streng voor mezelf :140: ) heb ik mijn eerste consult achter de rug en mijn besluit is genomen. Ik ga ervoor!
Ondanks het schuldgevoel dat ik in een gezond lichaam laat snijden voor.. grotere borsten te hebben :31: . Iets wat niet positief onthaald wordt binnen mijn familie/omgeving. "Borstvergrotingen zijn voor oppervlakkige mensen of diegene die er hun brood mee verdienen" - quote van mijn broer. Daarom dat het ook mijn grote geheim is. Ik zeg het tegen niemand. Behalve aan jullie. Een geweldige steun. :41:

Plus ook het grote geldbedrag dat je neerlegt voor zoiets. En de complicaties dat het met zich kan meebrengen...

Maar alle nadelen wegen niet op tegen mijn verdriet en onzekerheid om dat mindere lichaamsdeel.
Dus ga ik ervoor.

Ergens eind juni zal ik de operatie plannen, komt me het beste uit qua werk/hulp.
Ik neem sowieso NATRELLE / ANATOMISCH / ACHTER DE SPIER maar ik twijfel tussen het aantal CC en ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen.

My perfect boobies zijn een volle C en ik heb nu een 85A/B (grote / platte borsten, zo heb ik ze altijd omschreven)
Aangezien ik groot ben (1m80- 65kg /maat 36-38) en een brede(re) borstkas heb (dit valt niet zo op dr mijn lengte) vrees ik dat 280CC te weinig zal zijn. Maar dit is me wel aangeraden door de PC.
Ik ben dan weer bang dat 320CC gewoon te veel zal opvallen. Ik wil niet dat iemand het écht merkt.

Help!
Sweet ladies, wat zouden jullie doen? Iemand ervaring met dit?
THX :43:

Eline




Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eline!

Wat spannend en goed dat je de knoop hebt doorgehakt! En leuk hè, die reacties in je omgeving... :-S Maar iedereen die geen begrip toont, kent het probleem niet, dus zij weten ook niet waar ze het over hebben! Daarom is dit forum ook zo fijn: iedereen snapt je! :-)

En ook fijn dat je al zo veel weet wat je wilt! Anatomisch,Natrelle en achter de spier. Welke kliniek ben je geweest? En heb je al een operatiedatum?

Ikzelf zit ook nog in de 'voorbereidingsfase'.Volgende week donderdag heb ik mijn eerste gesprek (intake) bij de Contour Kliniek. Daar gebruiken ze voornamelijk Natrelle volgens mij. Ik denk dat ik ook achter de spier moet gaan, aangezien ik bijna geen weefsel heb bovenaan (je voelt direct mijn ribben door mijn borsten heen)... :74: Nu zit ik ook over het aantal CC's in. Ik heb nu een 75A, dus een C klinkt gigantisch, haha! Maar aan de andere kant vind ik foto's van borstvergrotingen van een grote C of een kleine D wel heel mooi! Volgende week tijdens het gesprek ga ik de pas-sessie in, dus ben ook heel benieuwd!

Welke maat vind je mooi als je naar foto's kijkt? En heb je al een pas-sessie gehad?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je eindelijk de knoop hebt kunnen door hakken.

Je kunt ook foto's meenemen van het forum wat je mooi vind. Heb ik ook gedaan.

Maar als j twijfelt tussen cc heb ik hier elke x gelezen kies het grootste want je went er snel aan.

En je kunt verschillende pc bij langs gaan kijken wat anderen zeggen

Ach en de omgeving.. Grootste gedeelte is jaloers of begrijpen et niet.

Succes met je keuze

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt ondanks de negatieve meningen van je familie!

Je gaat er zeker geen spijt van krijgen!! Mijn moeder is het er ook geen sec mee eens geweest maar het kan me niks schelen. Ik heb dit voor mezelf gedaan en voor niemand anders! En als jij ook zo denkt, komt het helemaal goed :)

Het is lastig te zeggen wat voor aantal cc je zou moeten gaan.. Ik heb er weinig verstand van, ik weet alleen dat het aantal cc bij elk mens anders kan vallen. De één heeft met 500 cc dezelfde cupmaat als iemand met 300 cc.. Probeer foto's door te kijken wat je mooi lijkt bij jou en dan kan de chirurg zeggen hoeveel cc dat ongeveer gaat zijn bij jou.

Succes!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eline!

Wat spannend en goed dat je de knoop hebt doorgehakt! En leuk hè, die reacties in je omgeving... :-S Maar iedereen die geen begrip toont, kent het probleem niet, dus zij weten ook niet waar ze het over hebben! Daarom is dit forum ook zo fijn: iedereen snapt je! :-)

En ook fijn dat je al zo veel weet wat je wilt! Anatomisch,Natrelle en achter de spier. Welke kliniek ben je geweest? En heb je al een operatiedatum?

Ikzelf zit ook nog in de 'voorbereidingsfase'.Volgende week donderdag heb ik mijn eerste gesprek (intake) bij de Contour Kliniek. Daar gebruiken ze voornamelijk Natrelle volgens mij. Ik denk dat ik ook achter de spier moet gaan, aangezien ik bijna geen weefsel heb bovenaan (je voelt direct mijn ribben door mijn borsten heen)... :74: Nu zit ik ook over het aantal CC's in. Ik heb nu een 75A, dus een C klinkt gigantisch, haha! Maar aan de andere kant vind ik foto's van borstvergrotingen van een grote C of een kleine D wel heel mooi! Volgende week tijdens het gesprek ga ik de pas-sessie in, dus ben ook heel benieuwd!

Welke maat vind je mooi als je naar foto's kijkt? En heb je al een pas-sessie gehad?

Liefs

Ciao bella!

T'is inderdaad zo spannend allemaal. Heb heel het weekend naar borsten gekeken en moodboardsgemaakt. :106:

Ik vind een volle C / kleine D het mooist en best passen bij m'n lange figuur. Bij de PC heb ik gepast en die zie dat ik kon kiezen vr 280CC of 320 CC. Bang weer voor de buitenwereld heb ik beslist om vr 280CC maar nu die twijfel. Ik wil ook niet zo'n bedrag uitgeven voor iets wat uiteindelijk weinig verschil uitmaakt.

Moeilijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je eindelijk de knoop hebt kunnen door hakken. Je kunt ook foto's meenemen van het forum wat je mooi vind. Heb ik ook gedaan. Maar als j twijfelt tussen cc heb ik hier elke x gelezen kies het grootste want je went er snel aan. En je kunt verschillende pc bij langs gaan kijken wat anderen zeggen Ach en de omgeving.. Grootste gedeelte is jaloers of begrijpen et niet. Succes met je keuze Xx

dat heb ik inderdaad al een paar keer gelezen dat je snel gewoon geraakt aan de grootte! hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eline,


Het is zeker lastig, maar je moet het hoe dan ook voor jezelf doen hoor! Dus ook zelf bepalen wat je het mooist vindt! De buitenwereld telt niet, het is jouw keuze en jouw lichaam!

Ik heb mezelf voorgenomen om bij twijfel voor de grotere maat te gaan, omdat ik hier lees dat veel meiden achteraf gezien toch liever iets meer hadden gehad... Maar het blijft moeilijk, dat ben ik met je eens hoor!

Misschien dat ik volgende week na de intake ook wel met vraagtekens zit wat betreft de grootte! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!! Ik ben ook erg aan de maat aan het twijfelen , er zijn wel veel verschillende protheses van natrelle hele brede en lange daarom zegt aantal cc niks . Ik hou het ook geheim voor de buitenwereld dus begrijp wat jij bedoelt qua grootte , ik heb wel altijd hele grote borsten gehad maar iedereen heeft ook gemerkt dat ze erg geslonken zijn daarom wil ik ze niet groot nemen dan valt het op

Wens je veel succes met jouw keuze welke pc en kliniek heb je als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!! Ik ben ook erg aan de maat aan het twijfelen , er zijn wel veel verschillende protheses van natrelle hele brede en lange daarom zegt aantal cc niks . Ik hou het ook geheim voor de buitenwereld dus begrijp wat jij bedoelt qua grootte , ik heb wel altijd hele grote borsten gehad maar iedereen heeft ook gemerkt dat ze erg geslonken zijn daarom wil ik ze niet groot nemen dan valt het op

Wens je veel succes met jouw keuze welke pc en kliniek heb je als ik vragen mag?

Waarom houd je rekening met de buitenwereld? Het is jou lichaam jou keuze en je legt er een hoop geld voor neer. Ik zou zeker je eigen gevoel volgen en niks aantrekken van de rest hoor. Ik heb er schijt aan leg wel even 3400,- neer ervoor en ga ze niet kleiner doen omdat ik niet wil dat iemand het ziet. Nee voor dat geld mag er ook behoorlijk wat zitten!

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eline,

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben groot en slank maar de grootte kiezen vind ik heel moeilijk. Ik wil best wel voor een groot volume gaan maar ben bang voor de reacties van anderen, wat eigenlijk niet zou mogen meespelen.

Daarom zou ik persoonlijk voor een volle C of D willen gaan, maar mijn omgeving heeft me gewaarschuwd voor een te grote maat... dus veel twijfel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het op zich ook wel, maar ik zou me echt niet zoveel aantrekken van wat de rest allemaal wel niet vindt. Ikzelf ben 174cm en heb ook een slank figuur. Nu heb ik 75A en ik ga naar grote C, kleine D. Het kan niet anders dan dat mensen het gaan zien. Maar... I don't care! Je wordt er toch alleen maar mooier op? En je voelt je dan toch prettiger in je eigen lijf? Wat maakt het dan uit wat mensen vinden?

Je legt straks veel geld op tafel en het zou superzonde zijn als je achteraf toch iets meer had gewild.

Mensen praten altijd, nou en. Dat is misschien dan even aan het begin en ebt wel weer weg. Volgt je hart en je eigen wens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou niet een kleinere maat nemen omdat andere het misschien zien.

Als je wat ruimere shirtjes draag de eerste tijd dan valt niemand het op hoor.

Ik ben ook lang (1.82) en slank (60kg)

En heb wel een groot aantal CC genomen

maar ik vind niet dat het me misstaat ofzo.

Ik ben nu mooi in balans met m'n heupen.

Kijk maar naar m'n foto's, misschien helpt je dat met beslissen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou niet een kleinere maat nemen omdat andere het misschien zien.

Als je wat ruimere shirtjes draag de eerste tijd dan valt niemand het op hoor.

Ik ben ook lang (1.82) en slank (60kg)

En heb wel een groot aantal CC genomen

maar ik vind niet dat het me misstaat ofzo.

Ik ben nu mooi in balans met m'n heupen.

Kijk maar naar m'n foto's, misschien helpt je dat met beslissen.

X

Hi Tijgertje,

Ik ben ook wel benieuwd, dus heb je een vriendschapsverzoek verstuurd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eline,

Het verschilt bij iedereen kwa cc bij de ene valt het groter uit dan bij de ander

Je familie gaat het toch wel zien dat je er wat aan heb laten doen dus doe wat jij mooi vind anders krijg je spijt dat je ze voor een ander kleiner heb genomen (je doet het voor jezelf tis jou keuze)

Ik heb 10 Januari mijn intake en 22 januari krijg ik de bv

Op 2e kerstdag heb ik het mijn ouders en broer verteld die reageerde gelukkig positief en snapte mijn keuze helemaal

Ik word geholpen in de wellness kliniek in Genk door dr Verdonck zei werken met het Monobloc Silicone SoftOne implantaat

Heb dus geen idee of dat anders is kwa effect dan waar jou pc mee werkt

Wat mij verteld is is dat als de implantaat achter de spier geplaatst word je ook nog cc's verliest

Succes met je keuze

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

,

Waarom houd je rekening met de buitenwereld? Het is jou lichaam jou keuze en je legt er een hoop geld voor neer. Ik zou zeker je eigen gevoel volgen en niks aantrekken van de rest hoor. Ik heb er schijt aan leg wel even 3400,- neer ervoor en ga ze niet kleiner doen omdat ik niet wil dat iemand het ziet. Nee voor dat geld mag er ook behoorlijk wat zitten!

Succes met je keuze

ja klopt nou doe er maar 1000 euro bij hahah , het is meer de onzekerheid denk ik en daar moet ik vanaf pfff
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Bella,

Leuk om te zien dat jij ook voor Contourkliniek heb gekozen ... Wat haalde jou over om bij Contourkliniek je borstvergroting te laten doen? En wat ook wel heel toevallig is ik ga ook op 22 februari bij de Contourkliniek als alles goed gaat bij de intake.. Spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

wat knap van je, dat je het zelf doorzet terwijl helemaal niemand het weet.

je heb dezelfde omvang als ik, ik heb nu 85b, en wil naar een kleine d.

mij is natrelle anatomisch 395 cc of 440 cc geadviseerd.

het valt natuurlijk wel bij iedereen anders, ik moet zelf nog voor een 2e passessie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je de keuze hebt gemaakt!

Ik heb ook Natrelle, anatomisch, duel plane gezet. Ik heb 320 CC.

De chirurg had dat aangehouden, maar zou tijdens de operatie kijken of 300 ook goed was.

Ik dénk, dat achteraf, ik gezegt zou hebben; doe maar 300.

Niet omdat ik het nu niet mooi vind, maar ik had het ook zeker niet erg gevonden als ze iets kleiner waren geweest.

Met niet te strakke shirtjes etc, valt het niet zo heel erg op. Maar met strakke zie je het meteen eigenlijk.

Maargoed, dat zijn keuzes die je écht echt ECHT alleen zelf kunt maken, en daarbij moet je ook niet al te veel rekening houden met de rest van de wereld. Jij legt er veel geld voor opzij, daar heb je lang (ga ik even vanuit) voor gespaard, jij voelt je niet goed in je vel, dus jij neemt de beslissing, en daar moet je dan trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bella, Leuk om te zien dat jij ook voor Contourkliniek heb gekozen ... Wat haalde jou over om bij Contourkliniek je borstvergroting te laten doen? En wat ook wel heel toevallig is ik ga ook op 22 februari bij de Contourkliniek als alles goed gaat bij de intake.. Spannend

Hi Bailey21,

Ik ben gaan zoeken op internet naar goed aangeschreven klinieken. De Contour Kliniek kwam bij het laatste onderzoek in 2008 van de Consumentenbond het beste uit de bus. Daarnaast hebben ze alle keurmerken en las ik op internet goede verhalen. Dr. Tan doet dit al heeeeel lang. Dus zodoende heb ik een gesprek (intake) aangevraagd en die beviel ook goed. Goed gevoel dus dat was prima. Toen was ik snel klaar met kiezen!

En ook gebruiken zij Mentor en Natrelle. Twee merken die ook het beste bekend staan.

Wat leuk als je dezelfde datum hebt! Wanneer heb je je intake gesprek?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ,

Ok spannend!! Weet jij of ze alleen in bussem opereren of ook in Amstelveen want daar hebben ze ook een kliniek. Heb nu net aan 80 à en weet nog niet welke cup ik wil ik twijfel. Hoor zoveel meiden dat ze toch iets groet hadden gewild..

Zou grappig zijn als ik je diedag zou zien !, vind je het ook leuk om contact te houden?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ze doen de operatie (borstvergrotingen) alleen in Amstelveen. Ik heb mijn intake gesprek in Bussum gehad.

Ik had vooraf ook zoiets van: bij twijfel kies ik de grootste maat. Ik krijg nu hopelijk een kleine D!

Tuurlijk vind ik het leuk om contact te houden! Juist leuk! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bella22,

ja Amstelveen zou voor mij dichterbij zijn.. Lekker. Ja heb nu al in uitverkoop van hunkemoller mooie bh gekocht kon het niet laten. Gepast beetje opgevuld en was al zo blij! Stond zo mooi.. Wist jij na je intake al welke maat je krijgt van bh? En heb jij al een sportbh gekocht of krijg je die bij de kliniek?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.