Ga naar inhoud

Prijzen


guppie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Is er toevallig iemand die weet waarom de hydrogel implantaten zoveel duurder zijn om te laten doen dan silicone?

Ik heb begrepen dat de aanschafprijs van de implantaten nl helemaal niet zoveel duurder is maar de operatie is al snel 1000 tot zelfs 2000 euro duurder.

Het lijkt wel of ze je daarmee af willen schrikken zodat je iets anders zult kiezen.

Zijn ze misschien zoveel moeilijker te plaatsen?

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Is er toevallig iemand die weet waarom de hydrogel implantaten zoveel duurder zijn om te laten doen dan silicone?

Ik heb begrepen dat de aanschafprijs van de implantaten nl helemaal niet zoveel duurder is maar de operatie is al snel 1000 tot zelfs 2000 euro duurder.

Het lijkt wel of ze je daarmee af willen schrikken zodat je iets anders zult kiezen.

Zijn ze misschien zoveel moeilijker te plaatsen?

Gr. Ik

De reactie van praktijk Gabriels hierop is :

Het maken van de protheses met een ander soort gel is vaak duurder en kost meer tijd.Hierdoor zijn de verkoopprijzen vaak hoger.

Dus.. :17:

Niet echt bevredigend, maar meer kan ik er niet van maken ;)

Gabriels wekt de indruk dat de prothese dus een stuk duurder zijn geen idee of dit klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, Ze zeiden mij bij Gabriels zelfs dat ze in Nederland verboden zijn maar dat is in ieder geval niet waar. Misschien weet iemand het hier

Ik weet dat ze in sommige landen nog niet goedgekeurd zijn, omdat er nog geen duidelijkheid was over de gevolgen/resultaten op lange termijn.

Of Nederland minder strenge richtlijnen hierin hanteert weet ik niet, want zover ik weet worden ze in NL wel gewoon geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi hoi, jammer dat er nog steeds PC zijn die fabels vertellen. Ik heb mijzelf namelijk zeer goed ingelezen in de silliconen problematiek. En ik ben echt tot de conclusie gekomen dat ik niet langer die silicone gifbommen in mijn lichaam wil laten zitten. Monoblock hydrogel is het voor mij geworden. We zijn bijna allemaal zeer bewust met het milieu bezig, we scheiden afval, nemen groene stroom, gooien geen afval op straat. Maar we laten wel siliconen implanteren. En ik ben echt geen geiten wollen sokken type hoor, maar mijn lichaam is wel mijn belangrijkste bezit. Maar goed de monoblock hydrogel is al lang op de markt hoor. Ik heb ook gelezen dat veel PC niet met die mogelijkheid naar buiten komen omdat ze dan de indruk wekken dat de silicone protheses slecht zijn.

Ik wil niemand iets opdringen maar ik denk dat waneer je al met het idee van hydrogel protheses in je hoofd rond loopt je jezelf niet moet laten afschrikken op de prijs. Ik laat mijzelf bij Dr Kappel opereren en de prijs voor het verwijderen van de siliconen protheses en het terug plaatsen van monoblock hydrogel is mij heel erg meegevallen. Gewoon de prijs van een borstvergroting. Succes met je beslissing. Groetjes Sasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd zo, dat als je bij een voorstander van de hydrogel prothesen op consult gaat, dat deze aangeraden worden.... Dr. Kappel is er zo een, dus zij zal er ook vóór spreken....

Ik zeg niet dat ze slecht zijn die hydrogel, al heb ik mijn twijfels over de envelop ervan, maar het is ook nooit bewezen dat de siliconenprothesen gifbommen zijn, dus als je een beetje genuanceerder je woord zou willen doen, zou je niet overkomen als iemand die fan is van het meldpunt over die klachten over siliconen.

Je mag best je verhaal doen, maar schrijf niet in 16 topics hetzelfde ;)

BB (moderator)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil niet op sasje vuren maar als je dan toch zo vies bent van siliconen, heb net effe een onderzoekje (van Dr. Kappel) gelezen en de hydrogel implantaten hebben wel nog een "silicone elastomere shell, which is a solid rubber." net zoals de gewone siliconenimplantaten. Het is gewoon de binnenkant die verschilt dus hoe erg je het ook mag vinden je zit nog altijd met "gifbommen" in je lijf :P

En hoewel er onderzoeken zijn die zeggen dat de gel bleeds die prothesen hebben kapselvorming kunnen "bevorderen" zijn er ook toxicologische onderzoeken die aantonen dat zelfs wanneer de siliconenprothesen gel bleeds vertonen, die bleeds niet schadelijk zijn. Als je wil kan ik je wel effe een paar linkjes pmen waarin die onderzoeken staan sasje :)

Dus het is waarschijnlijk duurder gewoon door de samenstelling en idd zoals boven gezegd, de manier waarop ze worden gemaakt enzo :) Voor mij was de prijs in ieder geval voldoende hoog om toch maar te gaan voor mijn softone monobloc siliconen :P Ik hoop dat je eruit komt gup en dat 3de keer scheepsrecht voor je is want je verdient het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker niet mijn bedoeling om mensen aan te vallen hoor. Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en dat ieder zijn goed recht. Maar ik ben zelf aardig geschrokken van de effecten welke zich bij mijn vriendin zich openbaarde. Een jonge vrouw in de bloei van haar leven, altijd op zeer hoog niveau topsport bedreven. En nu is ze gewoon beperkt in haar dagelijkse leven. Hierdoor ben ik mijzelf gaan inlezen in deze problematiek( en dan bedoel ik niet alleen 1 onderzoekje en bij het meldpunt klachten siliconen maar daadwerkelijk zowat het hele internet. Misschien in sommige ogen iets te fanatiek. Maar goed zo zit ik in elkaar ik bijt mijzelf echt vast in dit soort zaken) en laten we het dan zo zeggen dat ik voor mijzelf een duidelijke keuze heb gemaakt. En ik ben in zoverre een voorstander voor het meldpunt voor siliconeklachten omdat ik vind dat mensen welke waarschijnlijk problemen onder vinden van de siliconen er een plaats hebben om met elkaar in contact te komen. En ook de mogelijke negatieve kanten belicht worden.

Best boobie, sorry als ik in verschillende topics heb gepost maar ben nieuw hier en moet mijn draai nog vinden.

Maar laat ik bovenal stellen dat ik niemand in een bepaalde richting wil sturen. Iedereen moet doen wat hij/zij het beste lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sasje, je reageert totaal niet op wat Kimzy heeft geschreven. Als je zelf al zoveel onderzoek gedaan hebt, waarom kom je er dan niet op terug? Misschien heb je haar wel via pb gevraagd voor de links, dat zou natuurlijk ook kunnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste sexy mama, ik wil best reageren op wat kimzy heeft geschreven. Allereerst is het niet het omhulsel welke de grote problemen veroorzaken maar de inhoud. Het omhulsel is gemaakt van een silicone welke solid is zoals het al zegt. Het gaat echt om de inhoud. En bij elke maar dan ook elke silicone prothese zweten siliconen naar buiten. Dit komt in je lichaam terecht. Ik heb namelijk verschillende klinieken opgebeld met de vraag of siliconeprothese zweten en ze bevestigde allemaal mijn vraag positief( en dit waren niet alleen prohydroprothese klinieken). En niet iedereen krijgt daar last van hoor. Helaas kunnen ze nog niet zien welke patiënten er last van kunnen krijgen.en zeker zullen er ook mensen zijn die last krijgen van het minste geringste beetje siliconen in hun lichaam. Maar wat ik dan ook nog een vreemd iets vind is dat het verboden is om siliconen in te spuiten(in b.v rimpels wat jaren geleden nogal eens gedaan werd). Dit is verboden omdat het slecht is voor de gezondheid.

Maar ik kan genoeg argumenten aanvoeren waarom voor mij duidelijk is geworden waarom ik mijn protheses eruit gaan en de hydrogel erin. Ga anders zelf is wat surfen op het internet zodat jullie mss kunnen begrijpen waarom ik deze beslissing heb genomen. En dus ook een voorstander van de hydrogel ben geworden en mijn mening hier wegzet. Jullie verdedigen ook je standpunt. Groetjes sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je pro-hydrogel bent vind ik prima, wat heb ik daar nou verder mee te maken? Ieder zijn keuze en ik begrijp die van jou daartoe zeker als je ellende daardoor bij een vriendin hebt gezien.

Er is natuurlijk altijd een risico en zoals jezelf al aangeeft is het niet van te voren duidelijk wie wel en wie geen last krijgt. In de huidige wereld kom je overal siliconen tegen. Zo slecht zal het dan vast niet zijn. Is het dat wel? Doodgaan doen we allemaal vroeg of laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sexy mama 81

Ja daar heb je gelijk in dood gaan we allemaal. En idd gelukkig hebben we allemaal een keuze en ik respecteer dan ook iedereen zijn keuze. Jij je siliconen en ik mijn hydrogel. Als persoon zullen we niet veranderen alleen dat we waarschijnlijk lekkerder in ons vel zullen zitten omdat we alletwee de boobies hebben die we gewenst hebben. Hahahahahaha. Lang leven de mogelijkheid om toch een aantal coupes meer te krijgen. Nou heb ik nog wel een vraagje aan je. Ik zie dat je 500cc achter de borstspier hebt op welke bh maat ben je uitgekomen???

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, heb je helemaal gelijk in! Ik heb nu een 75F/80E (afhankelijk van het merk bh)
Toch fijn dat de mogelijkheid, MET verschillende materiaalkeuzes er is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.