Ga naar inhoud

Lili974: 7 februari 2013: Dr Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Ben 32 jaar. 1m55 et 50kgs.

Operatie gehad 4 jaar volgende februarie in paris (320cc) komende van een hangende C naar een mooie D.

Spijtig genoeg aangezien mijn borsten al hangende waren voor de operatie zijn ze vlug terug bleginnen hangen.

(Il ben sinds de operatie ook wat gewicht kwijt en borsten zijn terug kleiner ook).

Ben in december 2011 bij Dr plovier geweest en die heeft mij gezegd dat een 'borstlift' en 'borstvegroting' nodig zou zijn.

Heb niet echt shcrik voor de borstvegroting maar wel voor de littekens van de borstlift.

Dr Plovier heeft mij gezegd dat die na 1 a 2 jaar zouden verdwijnen maar ik heb een zwarte huidskleur en dus daar wel schrik voor.

Ok hoop hier een antwoord te vinden en de operatie doen dinnen een maand of 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lili

Welkom op het forum!

Ik heb zelf nog nooit foto's gezien van iemand hier op het forum met een donkerdere huidskleur en een borstlift... Ik weet dus niet hoe dat geneest... Normaal gesproken zijn littekens bij donkerdere huidskleur inderdaad vaker problematisch, wat niet wegneemt, dat het ook heel mooi zou kunnen worden.

De littekens van mensen met blanke huidskleur die ik hier gezien heb, van borstlifts, zijn wel heel mooi geworden en na een jaar of 2 zie je er eigenlijk helemaal niks meer van, meestal.

Heb je al besloten of je bij Plovier wilt gaan voor je lift en vergroting? Of ben je vooral nog aan het orienteren?

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Dr Plovier had mij een goed indruk gelaten dus best met hem te blijven.

Had op een andere forum gelzen dat soms een groter borstvegroting (bijv 600CC ipv 420CC zondanig dat de borsten goed gevuld zijn) er voor zou kunnen zorgen dat de lift niet meer nodig is.

Maar niet echt zeker of dit waar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet altijd het geval. Ligt er maar net aan hoeveel hang er in je borsten zit en wat de pc mogelijk acht :)

En dan gaat het er nog om dat het niet aan het aantal cc alleen ligt, of je de hang eruit krijgt, maar ook aan het profile van de prothese. Hoe meer bolling de prothese heeft, dus hoe hoger het profile, hoe beter de hang eruit te halen is met een prothese. Maar dat is dus niet altijd het geval. Het best kun je dat laten beoordelen door een pc.

Als je nog met een andere pc wilt overleggen, zou je ook nog ergens anders een consult kunnen plannen, misschien heeft die wel een hele andere mening? Het zou zomaar kunnen :)

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Groeten iedereen.

Ben gisteren by Dr plovier geweest en hij stelde 500cc voor en een 'lifting' voor ptose aangezien mijn borsten veel te veel 'vallen'.

Onderhoud verliep vrij goed en hij antwoorde aan de diverse vragen.

Nu ik thuis ben heb ik natuurlijk meer vragen :-)

Ik heb momenteel 320cc (85D vallende borsten komende van een 90C voor de BV 4 jaar terug) onder de spier en bij Dr plovier wordt dat dual plane.
(Zijn de borsten groter in dual plane dans onder de spier ?).

Ik ben maar 1m55 en 46kgs en vertrouw hem als hij mij 500cc voorstelt volgens de fotos die ik hem heb getoond.

is er iemand op het forum die een 500CC om een idee te krijgen wat eind resultaat zou kunnen zijn.

Ja operatie datum heb ik een paar weken geleden vastegelegd en het word 7 februarie.

Ik probeer vandaag een paar fotos in mijn galerij te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho Lili,

Kunnen we de foto zien die je als voorbeeld hebt laten zien aan Dr Plovier?

Ik ben ook door hem geopereerd, een borstlift met prothesen :35:

Ik zou ook tussen de 500 en 700cc krijgen naar aanleiding van een voorbeeldfoto. Echter .. ik werd wakker met 900cc :blink:

Dat was niet helemaal de bedoeling zeg maar . Ik wilde een F cup en werd gezegend met 3 cupmaten meer :17: En dat was ook naar aanleiding van een foto ;)

Dual plane en achter de spier maakt kwa afmeting niet zoveel uit.

In beide gevallen wordt de prothese bedekt met de spier, alleen bij dual plane zit een onderste van de prothese niet achter spier.

Er is niet echt van groter of kleiner te spreken. De vorm is wat anders en bij dual plane zul je eerder de rimpeling van de prothesen straks voelen aan de onderkant van je borst.

Je huid is opgerekt, en al dunner, en wordt nu ook op spanning getrokken door de lift, en je krijgt een zware prothesen dus bereid je voor op de voelbare rimpels die je nu waarschijnlijk niet eerder hebt gevoeld.

Ik zal je titel even aanpassen, en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen :35:

Gefeliciteerd met je datum in ieder geval :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

even over je litteken vraag.

Wist je dat als ze je blijven storen wat kleur betreft je ze ook in kan laten kleuren dmv van tatoeëren?

Misschien is dat een oplossing voor je, kun je het eerst afwachten en eventueel zo bijwerken.

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heb deze donderdag mijn lifting et BV gehad bij Dr Plovier.
Het is allemaal goed meegevallen en iedere was bijzonder vriendelijk en professionneel.

Anesthesist en verpleegster zijn na mijn operatie regelmatig langs gekomen om te zien of alles goed was.

De Dr heeft zijn tijd genoment met de 'tekeningen'.

Operatie heeft 2uur45 geduurd (dus wat minder lang dans de 3u30 die waren voorzien.
Heb uiteindelijk 470cc (moderate profiel van Sebbin) gehad.

Resullaat vind ik prachtig (wel de littekens niet gezien) en momenteel heb ik 80D.

Waarchijnlijk komt dat uit tot 80E.

(Enig idee of die groter worden bij het zakken ?).

Ik heb een maat groter gevraagd en denk dat ik dit nu wel zal hebben lol.

Had ook aan Dr Plovier gevraagd dat ze groot maar niet te groot mochten zijn zodaning dat het toch natuurlijk bleef en ben best tevreden.

Donderdag avond zijn we op hotel gebleven want 3 uur rijden zagen we niet zitten.

Was een pijnlijke nacht maar nu gaat het veel beter.

Onder mijn trui zien ze er echt niet groot uit.


Thats it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze donderdag mijn lifting et BV gehad bij Dr Plovier.

Het is allemaal goed meegevallen en iedere was bijzonder vriendelijk en professionneel.

Anesthesist en verpleegster zijn na mijn operatie regelmatig langs gekomen om te zien of alles goed was.

De Dr heeft zijn tijd genoment met de 'tekeningen'.

Operatie heeft 2uur45 geduurd (dus wat minder lang dans de 3u30 die waren voorzien.

Heb uiteindelijk 470cc (moderate profiel van Sebbin) gehad.

ooh fijn zeg!! Gefelicteerd!!

Jij had geen anesthesiste met felgroene en gele oogschaduw? :P Vandeweek was er ook iemand bij Plovier geweest en die vertelde over een 'aparte' mevrouw hahha

Resullaat vind ik prachtig (wel de littekens niet gezien) en momenteel heb ik 80D.

Waarchijnlijk komt dat uit tot 80E.

(Enig idee of die groter worden bij het zakken ?).

Hmz...je protheses zaten voorheen ook al onder de spier dacht ik he? Dan is je spier al aardig opgerekt en zullen ze nu nog maar een klein beetje hoeven meerekken. Het ligt er een beetje aan of je veel of weinig vocht in de borsten hebt nu? Dit vocht moet allemaal nog slinken, en de spier zal nog een beetje 'los gaan laten' dus wellicht dat ze kleiner kwa volume worden, maar daarentegen worden ze nog wel ronder en 'ogen' ze voller. Kan het moeilijk inschatten zonder foto's.

Ik heb een maat groter gevraagd en denk dat ik dit nu wel zal hebben lol.

Had ook aan Dr Plovier gevraagd dat ze groot maar niet te groot mochten zijn zodaning dat het toch natuurlijk bleef en ben best tevreden.

Donderdag avond zijn we op hotel gebleven want 3 uur rijden zagen we niet zitten.

Was een pijnlijke nacht maar nu gaat het veel beter.

Onder mijn trui zien ze er echt niet groot uit.

Thats it.

hahaha dat hebben ze meeste dames, in kleding valt het mee, maar bloot komen de dames pas goed tevoorschijn ;)

Goed herstel! Doe het rustig aan ivm je littekens en de druk daarop :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.