Ga naar inhoud

Welke bh of model bh om je boobs groter te maken


Stones78

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!!

Ja ik weet het..het klinkt misschien raar na net een bv gehad te hebben en ik ben ook echt suuuuper tevreden met m'n boobs maar ik ben dus op zoek naar bh's waarin je boobs het grootst lijken of groter maken.

Maar GEEN push-up want die mogen pas over een jaartje ;-)

Mijn bh maat is nu 75E dus best een flinke maat maar omdat ik een trechterborst heb (ribbenkast/borst loopt dan wat naar binnen) en een behoorlijk buikje vd zwangerschappen valt het in (winter)kleding niet goed genoeg op naar mijn zin qua projectie.

Dussss...heeft er iemand tips welk model of soort of merk ik het beste kan proberen? Of krijg je ze met push up echt alleen maar groter.

Alvast bedankt en fijne dagen allemaal!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stones

Mijn ervaring is dat bhs met een halve cup, bijv een balconette bh, meer borst laten zien, en het daardoor een stuk groter lijkt.

Bijvoorbeeld, ik heb een voorgevormde Primadonna bh, waarin ik zelf vind dat ik amper borst heb, zo lijkt het tenminste, maar in alle bhs die ik van Luna heb, Aubade en 1 van Lise Charmel, daar zijn de cups lager, stoppen zeg maar net boven je tepel, dat ziet er WAUW uit:)

Groetjes Veer

ps fijne kerstdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Je kan gaan voor bhs die je boobs goed ondersteunen, voorgevormde cups hebben en met een diepe uitsnede tussen de boobs :)

Omdat als je boobs goed ondersteunt worden dan staat ze mooi naar boven en 'hangen' ze niet op hun eigen weefsel, voorgevormde cups geven een mooie volle vorm aan je boobs en 1/4maatje meer en een diepe uitsnede in een bh zorgt ervoor dat je boobs tot diept ontbloot worden waardoor het al snel meer lijkt ;)

Deze bh ben ik zelf heel tevreden over deze bh:

http://www.grote-cupmaten.nl/5756-Freya-Deco-Zwart-Beha

(de cups van Freya vallen wel wat groot, dus je dient wel 1.5-2cupmaten kleiner te nemen, bijv als je een F cup hebt dien je een DD of D cup te nemen bij Freya ;) )

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.