Ga naar inhoud

LadyN: 4 maart 2013 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, ik heb vandaag gebeld naar AZZC en ze zeggen daar dat het voorkomt dat ze het adviseren. Na 3 weken zou het prima kunnen, om de borsten te masseren zolang het maar boven de tepel is. Dat het juist, het masseren na 3 weken, kapselvorming tegen gaat en dat de borst meer "1" wordt met de prothese...

Ze zeiden ook dat het klopt dat je een ruwde prothese niet mag masseren gelijk na de borstvergroting maar dat het na een aantal weken goed is.

Dus ja vind het nog wel lastig wat ik nu moet doen.. Denk dat ik er maar mee doorga maar minder lang en wat zachter.

PS. heb een nieuwe foto geplaatst van 4 weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dan weet ik het ook even niet meer als ze dat zeggen, mss dat bb er iets over kan zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, dat hoeft ook niet ;) Ook al verwacht je misschien wat feedback, maar dat ik aan jouzelf.

Had op internet ook gelezen dat je na een aantal weken je borsten met harde prothesen kan masseren. Ik heb niet echt kunnen vinden dat het ten strengste wordt afgeraden. Kan zijn dat ik niet goed kan zoeken hoor, maar ja.. Nog steeds op zoek naar het antwoord :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.