Ga naar inhoud

LadyN: 4 maart 2013 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hi LadyN,

Hoe gaat het nu met je?

Zie zojuist hierboven dat sowieso de spier wordt doorgesneden, lekker dan..! Dat had ik nog niet begrepen en is mij ook niet verteld tijdens het consult.

Ben benieuwd hoe je boobies geworden zijn. Heb je al foto's die we kunnen bekijken?

xx Inimini

Heey!

Wat vervelend voor jou dat ze de borstspier doorgesneden hebben. Zijn de implantaten via de tepel of zijkant gegaan dan of kan dat ook als ze onder de borst worden ingebracht? Hoe gaat het nu met je?

29 April is inderdaad nog ver weg, maar wel meivakantie dus iets gemakkelijker om terug te komen op het werk. Was niet van plan het daar aan de grote klok te hangen. Ik ben ook best wel smal dus daarom verbaast het mij dat jij 430 cc hebt gekregen, maar geeft bij mij wel meer twijfel of die 340 cc (dual plane overigens) wel voldoende is als je zeker een volle C, kleine D wilt hebben. Heb jij ook een afspraak met Van Onselen zelf gehad, of had je Kruppa?

Wil jou graag volgen, zal kijken of ik je ook als vriend kan toevoegen, weet alleen nog niet hoe dat moet. Ben sinds gisteren pas online.

Hoop dat het snel beter met je gaat!

Liefs Inimini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi LadyN,

Hoe gaat het nu met je?

Zie zojuist hierboven dat sowieso de spier wordt doorgesneden, lekker dan..! Dat had ik nog niet begrepen en is mij ook niet verteld tijdens het consult.

Ben benieuwd hoe je boobies geworden zijn. Heb je al foto's die we kunnen bekijken?

xx Inimini

Hey!

Het gaat al stukken beter :) Ik slik al een aantal dagen geen pijnstillers meer en morgen gaan de hechtingen eruit! Ze helen heel mooi en ze gaan er steeds mooier uitzie. Ik ben heel blij en gelukkig met ze :D

Ik zal proberen vanavond de foto's erop te zetten! Maar dan alleen de foto's van voor de vergroting en van vandaag, 2 week po.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

En jij ook bedankt BB voor het prive zetten :)

Vandaag zijn mijn hechtingen eruit gehaald en alles ziet er goed uit. De mevrouw vond alles er goed uitzien en dat het aantal cc best hoog was, maar het prima bij mij past :D moet nu over 4 a 5 week weer terugkomen voor de laatste afspraak. Ik mag over een paar dagen aan de slag met de littekens insmeren en mijn borsten masseren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels ben ik nu iets meer dan 3 weken PO. Ik ben braaf mijn nieuwe borsten aan het masseren elke dag en de littekengel aan het smeren. Ik merk nu ook dat ze erg verschillend aan het helen zijn (mijn borsten in het geheel). De linker is al iets meer gezakt dan de rechter. Wat ook wel logisch is aangezien ik meer pijn heb gehaad aan mijn rechter. Toch krijg je wel in eerste instantie de schrik van: blijven ze niet zo staan!!??

De pijn is eigen nagenoeg weg, aalleen zijn mijn tepels super gevoelig.. niet grappig meer soms ;)

MAar ja, ik dacht doe ff een updat. Vanavond zal ik de foto's plaatsen van de 3weken PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik mag nu pas masseren. Nadat de hechtingen waren verwijderd zei die mevrouw dat ik vanaf nu moet gaan masseren. Het is dan alleen de bovenkant. Op het informatiepapier staat dat ik zelfs een half jaar moet masseren!! Nou of ik dat volhoud is nog maar de vraag. Je moest zelf 2x per dag een kwartier of 1x per dag een half uur... Dat half uur haal ik al vaak niet.

Maar ja alles voor het mooiste resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Masseren? Ik had juist begrepen dat dat niet meer mag. Je prothese moet zich toch juist nu gaan hechten? Door te masseren lijk mij dat ze los blijven. Of zie ik het nu verkeerd? Pc heeft tegen mij gezegd eerste 4 weken absoluut niet masseren! *confused* :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat op 3 weken toen ik moest beginnen te masseren. Ze zei tegen mij dat het juist goed was. Dat de kapselvorming minder word en de prothese beter "hecht" aan mijn eigen borst...

Door wie ben jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door wie ben jij geopereerd?

Kijk eens naar mijn handtekening :44:

Hi hi. Ja ik denk dat alle dokters weer wat anders zeggen. Ik mag weer vier weken mijn ellebogen niet boven mijn schouders uitsteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohh haha oepsie ik lees te snel :P

Ja ik mag dan weer 6 weken mijn ellebogen niet boven mijn hoofd doen. Ik heb trouwens ook dual plane ipv voor de spier, misschien zit het daarin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat scheelt zeker een heleboel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet dat ze het nog steeds adviseren bij ACCZ.....

Vroeger bij de gladde prothesen moest je idd masseren om overmatige kapselvorming tegen te gaan! Echter, nu worden alleen nog geruwde (getextureerde) prothesen gebruikt, en is het ten zeerste af te raden om te masseren.....

De geruwde prothese heeft namelijk het effect op het kapsel, dat het zich kan hechten aan de prothese, waardoor het niet overmatig gaat woekeren.. Door te masseren, gooi je dit effect zo over de schutting.. Als je masseert, masseeer je het kapsel glad en dus veroorzaak je een situatie waarin je hetzelfde effect krijgt als bij een gladde prothese....

Of jouw consulente komt uit de oude doos.. of ze gebruiken gladde prothesen bij ACCZ.....

Misschien toch even aan je pc zelf navragen.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist BB, dat dacht ik juist ook! Vreemd dat ze het toch adviseren........

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm inderdaad erg apart. Bij ACCZ krijg je een informatiepakket en daar zit het formulier bij. Daarop staat dat je een week nadat de hechtingen eruit zijn de bovenkant van de borsten moet masseren en je littekens insmeren met een littekencreme. Ik neem aan dat iedereen dezelfde informatiepakket krijgt, dus ik ga ervan uit dat de pc het zelf ook adviseert.

Of moet ik daar niet zomaar vanuit gaan? Want ik heb wel ruwe protheses gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendinnen hebben allemaal gemasseerd met ruwe protheses en die hebben super mooie en zachte borsten ik zou gewoon doen wat ze zeggen hoor.iedere pc is anders groetjes

Het gaat er niet om dat elke pc anders is hoor.. Het gaat om het soort prothesen..... :wacko:

Het is algemeen bekend dat je een geruwde prothese niet zou masseren!

Maar als het in het informatiepakket staat, dan zal de pc er ook achter staan.. Vreemd hoor....

Navragen kan nooit kwaad, zeker met de info die je nu hebt over het masseren van geruwde prothesen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je BB niet wil geloven, dan gewoon even googlen, want ik heb het ook al meer gelezen. Dat is juist de reden dat die gladde protheses zijn vervangen door de geruwde! En het wil niet zeggen dat het dan altijd fout gaat, maar de kans is groter. Die vriendinnen hebben dan gewoon geluk gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er bij mij niet om of ik iemand geloof of niet, maar ik heb meer zoiets van als de pc het zegt wie ben ik dan. Ik las namelijk ook ergens dat het verschilt per ruwe prothese... ik zal dinsdag wel even bellen voor de zekerheid. Echter ben ik bang dat zij gewoon zeggen dat je moet masseren. Als dat het geval is weet ik nog niet wat ik moet doen :P

ik masseer ze nu nog wel maar al een stuk minder lang dan een half uur per dag, dat houd ik echt niet vol.

Ik ben wel benieuwd waarom ACCZ het wel zou adviseren en andere niet.. zal dat ook even vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof ook niet dat je haar niet geloof. Maar als meerdere meiden het adviseren, zou ik toch gaan twijfelen en even verder zoeken. Als jou pc je dit aanraad zal hij dit nog steeds doen als je hem weer bel. Hij zal nooit zeggen: o nee, doe het toch maar niet. Probeer gewoon veel op internet te lezen, je zult het vaak genoeg lezen. En uiteindelijk moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt. Succes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er niet om dat elke pc anders is hoor.. Het gaat om het soort prothesen..... :wacko:

Het is algemeen bekend dat je een geruwde prothese niet zou masseren!

Maar als het in het informatiepakket staat, dan zal de pc er ook achter staan.. Vreemd hoor....

Navragen kan nooit kwaad, zeker met de info die je nu hebt over het masseren van geruwde prothesen ;)

xx BB

Ja wel vreemd dat ze dat zeggen dan? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.