Ga naar inhoud

LadyN: 4 maart 2013 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik heb 430 cc gekregen :)

Heb zonet gedoucht en dus ook dat BH uit, ziet er al goed uit! Nog wel erg opgezwollen maar het gaat de goede kant op. Ben super blij met mijn vriend, die nu alle taken op zich neemt. Ik kan letterlijk niets doen, soms erg vervelend.

De terugreis was eigenlijk nog goed te doen. Ik heb vandaag meer last dan op de terugreis. Wij zijn via duitsland gegaan en die staan niet bekend om de beste wegen ;). Vele hobbels en gaten overleefd. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi fijn dat alles goed is verlopen ..ik mag a.s donderdag ook naar dr van Onselen kan niet wachten nu ik dit lees.

Ik moet zelf een uurtje rijden dus dat valt wel mee ...moet er om 7.45 zijn dus ook lekker vroeg .

Hahaha volgens mij is het een soort morfine die Celebrex als je er liep van wordt :)

Goed herstel verder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh dat is dichtbij! Ben erg blij dat ik bij ACCZ ben geweest, ze stellen je ook erg gerust als je een beetje bang bent ofzo.

Ik word van de Celebrex niet leip... alleen van de pijnstiller die ze mij hebben gegeven voor de operatie. Ben benieuwd wat dat spul eigenlijk was.

Maar ik probeer uit te rusten. Beetje moeilijk als het opstaan en gaan liggen erg pijn doet! Zeer frusterend, maar ja dat word vanzelf wel makkelijker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff een kleine update!

Gisternacht was de moeilijkste nacht tot nu toe! Heb zeer slecht geslapen en heb nu constante zeurende pijn bij mijn linkerborst. De rechter heb ik totaal geen last van. Ik heb ook veel last aan de rechterkant, net onder de oksel. Kan zeer moeilijk mijn arm optillen...

Ik neem braaf mijn Celebrex en paracetamol. Ik kijk het vandaag nog ff aan. Als het niet beter wordt dan ga ik wel even bellen. De rottige BH prikt en druk ook erg in mijn huid, terwijl ik er al een shirtje onder heb.

Of maak ik mij te ongerust en is dit best normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel normaal dat je de eerste dagen pijn hebt, kijk maar naar de operatieverslagen van lunacy en anne. Wordt vanzelf beter. Maar als je iets niet vertrouwd kun je altijd even bellen. Volgens mij bellen ze standaard de volgende dag zelf om te vragen hoe het met je gaat en of je nog vragen hebt.

Goed je pijnstillers op tijd nemen.

Sterkte

Gr. Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ze hadden me gebeld en op mijn voicemail ingesproken.

Was vanmorgen niet echt in staat om zelf te bellen, dus heeft hij gebeld. Ze zeggen inderdaad dat het normaal is dat het nu erger pijn doet dan gister. Ik zou nu op mijn top moeten zijn qua pijn en het wordt vanaf nu steeds beter. Gelukkig maar, ben echt kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik, het is ook niet niks als ze je borstspier doorsnijden. Dat doet gewoon gemeen pijn. Vanaf morgen gaat het elke dag een stuk beter, probeer zo rechtop mogelijk te slapen met veel kussens in je rug en ook gesteund aan de zijkant. En doe vooral die oefening om het kwartier. Die je moest doen dat helpt echt heel goed.

Heel veel sterkte x

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tips! :)

vandaag ging het gelukkig al een stukje beter. Alhoewel er soms een behoorlijke vervelende steken zijn, waar ik even doorheen moet.

Als ik heel eerlijk ben doe ik die oefeningen niet altijd braaf. Dat sluip er zo bij in, vaak vergeet ik het ook. Zal er wat beter op letten!

Dank je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

opzich gaan de nachten best goed nu. Vannacht nog maar 2 keer wakker geworden. Ik word dan niet wakker van de pijn, maar meer van de houding waar ik in zit. Zelf omhoog gaan lukt nig niet zo goed, vanuit bed, gelukkig helpt mijn vriend dan :)

Dus eigenlijk gaat het prima! ik slaap genoeg uren, maar ben nog wel erg moe. Heerlijk hele dag weer op de bank hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Op dit moment heb ik goede en iets minder goede dagen. Voornamelijk 's avonds heb ik meer last dan overdag. Elke dag gaat het een stukje beter (zolang ik mijn pijnstillers slik natuurlijk ;) ).

25 maart is al erg dichtbij! Voor je het weet is het zo ver, maar ik ga er vanuit dat het ook goed gaat komen bij jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Ik heb eindelijk de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt :)

Op 4 maart 2013 word ik geopereerd in het ACCZ kliniek in Bocholt. Ik krijg nog het papierwerk thuisgestuurd, maar wou het graag gelijk met jullie delen. Van de gekkigheid weet ik niet eens meer de hoeveelheid CC ik ook alweer krijg :P Dacht 430. Ik heb 1.65, 55 kg, A75.

Ik ben superblij met deze beslissing en kan niet wachten!

Xx

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo LadyN,

Ik ben ook 1.65, ongeveer 51 kilo en heb ook 75A. Heb ook afspraak in Bocholt op 29 april. Bij mij is 340cc geadviseerd terwijl ik eigenlijk in ieder geval wel 380 cc zou willen krijgen. Weet jij al weer wat je hebt gekregen? 430cc? En weet je ook wat voor cupmaat dat ongeveer wordt? Ben wel erg benieuwd!

Groetjes,

Inimini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo LadyN,

Ik ben ook 1.65, ongeveer 51 kilo en heb ook 75A. Heb ook afspraak in Bocholt op 29 april. Bij mij is 340cc geadviseerd terwijl ik eigenlijk in ieder geval wel 380 cc zou willen krijgen. Weet jij al weer wat je hebt gekregen? 430cc? En weet je ook wat voor cupmaat dat ongeveer wordt? Ben wel erg benieuwd!

Groetjes,

Inimini

Heey!

Dat is nog best een eind weg, 29 april.

Ik heb inderdaad 430 cc High Profile gekregen, maar nog geen flauw idee welke cupmaat het word. Ik ben best smal van mijzelf en had vaak 70A (soms 75A). zoals het lijkt wordt het een C cup denk ik, maar ik heb geen flauw idee hoe een C cup er daadwerkelijk uitziet. Het kan dus niet zo goed een D worden.

Moet nog 5 week voordat ik naar de winkel ga en mij laat opmeten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal goed gegaan is.

Hoe voel je je nu?

Slapen vond ik ook echt een ramp. Ik was altijd een buikslaper en op mijn rug kan ik echt niet slapen, laat staan zittend....

Sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè hallo, ook jij gefeliciteerd met je nieuwe Boobies. Jammer dat je zoveel pijn heb gehad, maar het is ook niet niks als ze je spier doormidden snijden. Ik had genoeg weefsel en kreeg gelukkig voor de spier geplaatst en heb dan ook bijna geen pijn. Maar ja, als je niet genoeg weefsel heb is het beter dual plane te plaatsen. Hopelijk wordt de pijn snel minder en kun je straks lekker gaan genieten van je grote Boobies! Laat die zomer maar komen....... :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal goed gegaan is.

Hoe voel je je nu?

Slapen vond ik ook echt een ramp. Ik was altijd een buikslaper en op mijn rug kan ik echt niet slapen, laat staan zittend....

Sterkte met je herstel!

De pijn is bijna helemaal weg, ik weet niet hoe het gaat als ik stop met de medicijnen. Heb nog voor 5 dagen.

Ben wel blij als mijn hechtingen eruit mogen, de BH knelt daar soms best hard tegen aan.

Wat het slapen betreft: Opzich slaap ik redelijk, word wel es wakker omdat ik helemaal stijf ben. Van mijzelf ben ik een zijslaper en ik merk dat ik dat wel erg mis. Gewoon ff liggen op de bank kan ook niet echt. Kan niet wachten totdat ik gewoon weer kan/mag slapen.

Hè hallo, ook jij gefeliciteerd met je nieuwe Boobies. Jammer dat je zoveel pijn heb gehad, maar het is ook niet niks als ze je spier doormidden snijden. Ik had genoeg weefsel en kreeg gelukkig voor de spier geplaatst en heb dan ook bijna geen pijn. Maar ja, als je niet genoeg weefsel heb is het beter dual plane te plaatsen. Hopelijk wordt de pijn snel minder en kun je straks lekker gaan genieten van je grote Boobies! Laat die zomer maar komen....... :01:

Het klinkt wel erg extreem ;) mijn spier doormidden... maar ja zo pijn doet het ook wel. Pas nu ( 5 dg PO) gaat de pijn weg. Jaaa kan niet wachten tot de zomer. Midden april mag ik al weer sporten, dus daar ga ik dan ook weer braaf naar toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Dat is nog best een eind weg, 29 april.

Ik heb inderdaad 430 cc High Profile gekregen, maar nog geen flauw idee welke cupmaat het word. Ik ben best smal van mijzelf en had vaak 70A (soms 75A). zoals het lijkt wordt het een C cup denk ik, maar ik heb geen flauw idee hoe een C cup er daadwerkelijk uitziet. Het kan dus niet zo goed een D worden.

Moet nog 5 week voordat ik naar de winkel ga en mij laat opmeten :)

Heey!

Wat vervelend voor jou dat ze de borstspier doorgesneden hebben. Zijn de implantaten via de tepel of zijkant gegaan dan of kan dat ook als ze onder de borst worden ingebracht? Hoe gaat het nu met je?

29 April is inderdaad nog ver weg, maar wel meivakantie dus iets gemakkelijker om terug te komen op het werk. Was niet van plan het daar aan de grote klok te hangen. Ik ben ook best wel smal dus daarom verbaast het mij dat jij 430 cc hebt gekregen, maar geeft bij mij wel meer twijfel of die 340 cc (dual plane overigens) wel voldoende is als je zeker een volle C, kleine D wilt hebben. Heb jij ook een afspraak met Van Onselen zelf gehad, of had je Kruppa?

Wil jou graag volgen, zal kijken of ik je ook als vriend kan toevoegen, weet alleen nog niet hoe dat moet. Ben sinds gisteren pas online.

Hoop dat het snel beter met je gaat!

Liefs Inimini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Wat vervelend voor jou dat ze de borstspier doorgesneden hebben. Zijn de implantaten via de tepel of zijkant gegaan dan of kan dat ook als ze onder de borst worden ingebracht? Hoe gaat het nu met je?

29 April is inderdaad nog ver weg, maar wel meivakantie dus iets gemakkelijker om terug te komen op het werk. Was niet van plan het daar aan de grote klok te hangen. Ik ben ook best wel smal dus daarom verbaast het mij dat jij 430 cc hebt gekregen, maar geeft bij mij wel meer twijfel of die 340 cc (dual plane overigens) wel voldoende is als je zeker een volle C, kleine D wilt hebben. Heb jij ook een afspraak met Van Onselen zelf gehad, of had je Kruppa?

Wil jou graag volgen, zal kijken of ik je ook als vriend kan toevoegen, weet alleen nog niet hoe dat moet. Ben sinds gisteren pas online.

Hoop dat het snel beter met je gaat!

Liefs Inimini

Hoi,

Ze hebben het gewoon via de onderkant van de borst naar binnen gebracht. Heb daar alleen hechtingen zitten.

Ik mag van mijn werk dit als ziektedagen opnemen :) Daar ben ik heel blij mee, iedereen weet het daar ook. Ik werk bij een organisatie met nog 20 collega's, dus een BV kan je niet echt geheim houden ;)

Ik ben ik Groningen geweest voor de eerste afspraak, daar hebben ze foto's gemaakt en naar van Onselen gestuurd. Hij adviseerde deze hoeveelheid cc. Ik ben geopereerd door dr. van Onselen. Ik heb hem voor het eerst ontmoet in Bocholt op de dag van de operatie. Als je twijfelt aan de maat moet je gewoon ACCZ bellen en dan kan je altijd nog een afspraak maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.