Ga naar inhoud

LadyN: 4 maart 2013 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik loop nu al een aantal jaren met de gedachte om een borstvergroting te nemen. De laaste paar maanden heb ik het besluit genomen om het dan ook daarwerkelijk te gaan doen. Afgelopen maandag heb ik een consult gehad bij AZZC kliniek in Groningen.

Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb aangegeven dat ik pas in januari 2013 een afspraak kan maken, dit in verband met de kosten van de vergroting. Ze snapte het daar heel goed en als ik nog een consult wilt voor de operatie dan mag ik altijd even bellen voor een afspraak.

Ik ben nu 25 jaar en heb een BH maat van 70A. Graag wil ik naar de grote C of kleine D. Ik ben namelijk maar 165 lang met een gewicht van 55 kg.

Op dit forum ben ik terecht gekomen om vooral ervaringen te lezen over de operatie en het herstel daarvan. Daarnaast zal ik een verslagje gaan maken als het eenmaal zover is en ik daatwerkelijk een datum heb geprikt.

Voor mijn werk mag ik de hersteldagen gelukkig opnemen als ziektedagen :D Ik ben daar heel blij mee. Daarnaast heb ik een super lieve vriend die alle zorg opzich wilt nemen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel! :)

De arts weet ik nog niet, pas als ik een datum heb. Ik heb opgegeven dat het mij niet uitmaakt welke van de 2 het gaat doen. Heb gelezen dat alle 2 erg goed zijn.

Ik bedoelde inderdaad ACCZ! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo meiden!

Ik heb eindelijk de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt :)

Op 4 maart 2013 word ik geopereerd in het ACCZ kliniek in Bocholt. Ik krijg nog het papierwerk thuisgestuurd, maar wou het graag gelijk met jullie delen. Van de gekkigheid weet ik niet eens meer de hoeveelheid CC ik ook alweer krijg :P Dacht 430. Ik heb 1.65, 55 kg, A75.

Ik ben superblij met deze beslissing en kan niet wachten!

Xx

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai

Spannend he!

Ik ga 22 juli heen, helaas zal ik nog een ganzentijd moeten wachten.

Wie gaat jou opereren?

bij mij van dr. v. Onselen.

Groetjes Moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gefeliciteerd met je datum. Je kan vast gaan aftellen. Ik ben erg benieuwd naar je voor en na foto's wanneer je die wilt plaatsen.

Zelf ben ik 10 december jl. geholpen bij dokter Van Onselen, Ik ben erg blij met het resultaat en kan me eigenlijk niet eens meer voorstellen hoe ze voorheen waren tot ik gisteren een voor foto zag.

Veel plezier op het forum, ik heb er veel geleerd en beleef er veel gezelligheid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry voor de late reactie, maar ik was op vakantie! :)

Ik word ook geopereed voor dr. v. Onselen. Ik kan haast niet wachten, vind het erg spannend.

Ik ga zeker foto's maken, voor en na de operatie.

Moet wel toegeven dat ik het ook wel erg eng vind. Ben namelijk nog nooit geopereerd of onder narcose geweest, dus erg spannend.

Wat leuk dat jullie ook al een datum hebben, kunnen we inderdaad samen aftellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik kreeg vandaag mijn brief en ik mag er al om 07.30 zijn! erg leuk, aangezien ik helemaal vanaf groningen mag komen. voordeel is dan weer dat de 6 uur nuchter zijn niet heel moeilijk wordt. maar ben heel blij en zenuwachtig!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum.

Ik kom ook uit groningen routeplanner gaf hier bijna 3u rijden aan... Dat word heel vroeg opstaan hahaha ;)

Rijd je over Duitsland? Wij gaan dat wel doen,kun je harder rijden en geen stoplichten etc en files ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzich ben ik wel blij dat het zo vroeg is, kan ik gaan slapen (als dat lukt ;)) en dan gelijk in de auto naar Duitsland.

Wij gaan ook over Duitsland, routeplanner zegt dat via Nederland sneller is (2 uur 20 min). Lijkt mij stug, je gaat een groot deel over de weg in Duitsland via de snelweg waar je zo hard mag als je wil. Aangezien ik de heenweg zelf rij.. ga ik wel hard rijden ;)

Het wordt inderdaad dual plane gezet!

Erg spannend!! denk eigenlijk aan niet veel anders haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd de routeplanner gaf aan dat ik via nl in 2.38 er was en via Duitsland in 2.58 maar idd ik rijd de heenweg ook zelf en dan rijden we lekker door... Maar ga toch wel ruim optijd weg hoor. Als ik uit ga van 3u rijden en ong 20min voor vertraging. Ben benieuwd wat mij tijd is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij gaan waarschijnlijk ook wel eerder weg. Ik hoop dat ik in 1 keer door kan rijden, maar je weet maar nooit... Ik kom uit de stad van Groningen, misschien dat mijn routeplanner dan wat sneller is.

Jou datum komt ook al dichtbij! Spanned :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij gaan waarschijnlijk ook wel eerder weg. Ik hoop dat ik in 1 keer door kan rijden, maar je weet maar nooit... Ik kom uit de stad van Groningen, misschien dat mijn routeplanner dan wat sneller is.

Jou datum komt ook al dichtbij! Spanned :)

Succes morgen.

Ik woon nog wat verder boven groningen haha.. Maar ik rijd ook altijd wel lekker hard door over aduarderdiep en de ring ;) Heb gehoord dat anderen et makkelijk konden vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi LadyN wanneer moet jij 7 maart toch. Is inderdaad makelijk te vinden, heel makelijk. Maar als je de garage inrijd zit de knop waarop je moet drukken in een paal. Dus niet helemaal naar beneden rijden tot aan dat hek anders moet je weer terug.

Heeft mij een kwartier gekost om die knop te vinden, hahaha. Rosanne voor you schiet het ook al aardig op nog 3 weken.

BB vind die afbeelding die je nu hebt hilarisch maar zie toch liever een foto van jouw. Is een stuk charmanter.

Gr. Monique



Je moet vandaag, zie ik heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou alles is goed verlopen hoor! Kon gister geen berichtje meer typen, dus daarom vanmorgen maar.

Ik ging rond half 5 in de ochtend weg en we waren er rond 10 over 7. Ik moest me pas rond half 8 melden dus ik heb even moeten wachten. Rond 8 uur werd ik opgehaald voor het infuus en rond half 9 werd ik geopereerd.

Toen ik in slaap werd gebracht zei ik nog "gadverdamme wat voelt dat...." en weg was ik.

Eenmaal op de uitrustkamer werd ik rustig wakker en werd ik vervoerd naar me kamer. Ik voelde me toen best goed. Nadat ik wat gegeten had en gedronken mocht ik naar de WC en daar werd ik erg duizelig en mocht ik weer in bed liggen. Kreeg een extra infuus met vloeistof er nog een middel dat mijn bloedsomloop wat sneller op gang komt.

De dokter kwam nog langs en daarna mocht ik naar huis. Rond 1 uur zat ik weer in de auto.

De hele dag ging alles nog best goed totdat ik mocht gaan slapen... Pff ik wist niet waar ik het moest zoeken, kon ik geen houding liggen maar ik heb gelukkig wel wat uren slaap gehad. Vanmorgen met best veel pijn wakker geworden en gelijk me Celebrex genomen. Het voelt alslof ik zware zware spierpijn heb. Daarnaast nog geen andere klachten gehad.

Ik mag vandaag al weer douchen, maar ben best bang... misschien eerst maar ff wassen en later douchen.

Tot zo ver! :)



heeeeel veel succes!!! waarschijnlijk krijg je nu lekker de welbekende roespil, die ik overigens noooooooooooooit gehad heb haha...

hahah ja die heb ik wel gehad! Ik werd er erg "leip" van, Ze zei tegen mij dat het een pijnstiller was... hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en fijn dat alles zo goed en snel is gegaan.

Hoeveel cc heb je gekregen?

Dan was je ook mooi optijd weer thuis,hoe ging je terugreis? Ik zie daar wel tegen op joh, 3u terug rijden pfffhahaha..

Een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.