Ga naar inhoud

Absolutely_Naomi: 29 januari 2013: Dr Rhemrev: Haaglanden Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na veel wikken en wegen heb ik besloten een borstvergroting te ondergaan. Wat een uitvinding trouwens, het Borstenforum!

Het heeft me enorrm geholpen in m'n keuze (wat ik wel wil, maar ook wat ik niet wil)!

Ik heb drie consultgesprekken gehad, bij:

- Bergman te Bilthoven

- ACCZ te Utrecht

- Haaglanden Kliniek te Den Haag

Vooral bij de laatste had ik een enorm goed gevoel. De PC nam echt de tijd voor me, integenstelling tot de anderen!

We zijn uitgekomen op 350/375 cc Mentor boven de spier.

Ik heb uiteraard nog onwijs veel vragen en vind het enorm spannend.

Bijvoorbeeld:

- wie heeft ervaring bij de Haagland Kliniek?

- wie heeft ervering bij PC Renfren (dacht ik, de enige vrouwelijke pc daar)

- hoe groot is de kans dat het echt van die ballen worden boven de spier (de anderen stelden namelijk onder de spier of Dual Plane voor)

Op 29 januari a.s. is het zover.....SPANNEND!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Absolutely_Naomi

Nu officieel welkom op het forum!!

Zelf heb ik geen kennis van de Haaglanden kliniek en weet ook niet of er veel over te vinden is hier op het forum. Je zou eens kunnen zoeken, via het zoekvenster, rechtsboven in het scherm. Daar kun je op naam van pc of op andere trefwoorden zoeken.

Over het ballerige.. Het wordt alleen ballerig als je erg weinig weefsel hebt van jezelf en dan zeer grote implantaten neemt of een extra high profile voor de spier, terwijl je weinig eigen weefsel hebt.

Heel veel lees- en forumplezier hier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Naomi,

Ik zie zojuist je statusupdate :35:

Misschien kun je hier je verslagje schrijven over hoe alles is gegaan en hoe je je voelt?

Ben je uiteindelijk bij Haaglanden geopereerd? Dan pas ik je titel eventjes aan :D

Gefeliciteerd in ieder geval :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het eindelijk zo ver! Ik werd om 07:30 uur verwacht in het Haaglanden Ziekenhuis bij Dr. Rhemrev. Het personeel, zowel op m'n kamer, als bij de anesthesist, als op de ok, was vreselijk lief en zorgzaam voor me.

Na de operatie bleef ik erg suf en had ik vreselijk veel pijn in m'n borst. Nog niet eens m'n borsten (daar voel ik op het moment niets aan), maar meer m'n onderste ribben en borstbeen. Het voelt beurs (en eigenlijk gekneusd) aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naomi,

Wat fijn dat het personeel zo lief was :35:

En dat gekneusde gevoel is helemaal juist, want dat ben je in feite ook :17:

Duurt een paar daagjes en dan trekt het al heel snel bij!

Neem op tijd je medicijnen ( ook snachts je wekker ervoor zetten ;) ) en dan moet het goedkomen.

Geen gekke rek- strek- duw- en trekbewegingen de eerste weekjes en dan ben je over 6 weken hopenlijk gezegend met een paar goed herstelde borsten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.