Ga naar inhoud

Sylvia millecam borstvergroting


Ella

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het komt omdat het een met het ander in het geval van Sylia Millecam in 1 zin genoemd wordt. Verder zijn er reacties op beide gekomen.

Ik wil nog wat toevoegen wat met beide zaken te maken heeft, ik las dat Adele Bloemendaal haar protheses zijn gaan lekken en dat dat (waarschijnlijk..?) komt door het laten maken van een mammografie. Ik kan me daar eerlijk gezegd wel wat bij voorstellen. De protheses worden dan helemaal platgedrukt. En zij heeft de implantaten met vloeibare gel.

Ik wil toch eens navragen of je sowieso in aanmerking komt voor een MRI ipv. een mammografie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bientje1980
het vreemde is dat ik gister ergens las dat in 2003 mcghan proteses van een bepaald type op de europese markt kwamen die in 2004 niet meer in de US gebruikt mochten worden. helaas kan ik het stukje niet meer terugvinden, kan het dus niet checken. ga er nog wel even over googlen. valt mij op op de amerikaanse breasts implants sites dat er een heel ander type protheses worden gebruikt als bv in nl. weet niet hoe dat komt

Dat zal idd wel zo geweest zijn ja. Het verbod is daar pas in 2006 opgeheven.

Nu heb ik zelf ook wel gekozen voor de cohesieve siliconengel. Heb geen zin dat bij een scheurtje alle siliconen eruitlopen.

Zoutoplossing zag ik niet zitten voor in geval van lekkage. Dan loop je daar wel mooi met één mooie borst en één plat velleke :-)

Groetjes en fijn weekend ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.