Ga naar inhoud

Hoe lang na je bv kun je bh's gaan kopen?


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik vroeg me af hoe lang je na je borstvergroting bh's kunt gaan kopen. Ik snap dat je de eerste 6 weken aan die sportbeha en die verdomde martelband vast zit, maar kun je daarna gewoon aan de shop? Ben zo bang dat ik de Bonnie B leegshop en dan na een paar weken alles wederom in de prullenbak moet gooien (dat heb ik tenslotte net gedaan ;-))

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is Bonnie b???? Hihi....iets in België ofzo?

Maarum, ik mocht na 3wk al gewone bh's dragen,deed ik nog niet maar wel al gekocht natuurlijk, en ben inmiddels ruim 8wk po en heb nog steeds diezelfde maat.

Maar heb hier ook wel eens voorbij zien komen dat meiden na een aantal weken toch een andere maat moesten hebben!

Dus Tsja...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.

ik mocht na 2 weken ofzo af en toe al gewone bh aan, maar heb keurig de 6 weken afgewacht.

na 6 weken ben ik gaan shoppen.

hou er wel rekening mee dat je borsten echt nog veranderen na een paar weken/maanden. ik had veel gekocht, en heb er nu 1 weggegeven aan mn nichtje omdat hij dus niet meer pastte :(

x veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb na 6 weken mijn bh's gekocht en ze passen nog wel hoor, maar heb wel het idee ze anders zitten nu (6 maanden po) dan toen.... Als ik het nu over moest doen, had ik er maar 2 gekocht en dan weer een tijdje gewacht...

De maat is nog hetzelfde, maar het comfort van de ene bh is minder dan dat van de andere... Door de verandering tussen de 6 weken en 6 maanden po, is het comfort veranderd.. Lastig uit te leggen hihi...

Dus niet te veel in 1 keer, zou ik zeggen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ja lijkt mij ook GEWELDIG! Ik heb vd week al even stiekem wat oude voorgevulde bh's gepast. Dat sloeg natuurlijk nergens meer op, haha! Wel een paar andere leuke lingeriesetjes en een soort strak hemdje wat ineens geweldig staat. Ik heb er ook onwijs veel zin in, maar ga wel wachten tot aan de 6 weken. Mij adviseerde de vpk in de kliniek om niet teveel tegelijk te kopen omdat je borsten inderdaad de komende maanden nog steeds veranderen. Zo houd je het ook leuk als je vaak iets nieuws mag --> moet aanschaffen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.