Ga naar inhoud

bvin2006 : 13 december 2012 : Dr. van Rijssen : kliniek?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Wat ontzettend goed dat deze chirurg je klachten serieus neemt, er goed naar kijkt en de tijd voor neemt, jouw de keuze laat over de mogelijkheden en er ook nog voor gaat zorgen dat alles vergoed wordt!! :35: Dat is geweldig goed nieuws!

Waar ik erg van schrik, zijn drie dingen:

1. Dr. Kappel; Wat een arrogantie!!! Niet eens verder kijken dan de neus lang is! Ongelooflijk hoe stug en dom mensen kunnen zijn....

Ik dacht toch dat deze arts goed aangeschreven stond? Nou, bij mij is deze arts gezakt, tot onder nul! Arrogante kwast :huh:

2. Je vorige pc, die dus blijkbaar wel een erge prutser is! Een prothese die op je eigen klierweefsel geplaatst is? Eerste keer dat ik het hoor! Wist niet eens dat het überhaupt mogelijk is!!

3. Dat je prothese dus toch gedraaid blijkt te zitten en de hoeveelheid kapsel die er dus aan de achterkant zit, dat je prothese omhoog duwt... Dat moet erg veel zijn! Normaal is een kapsel maar een dun vliesje, dus hier moet flink wat mis gegaan zijn... :unsure:

En dan de staat van die prothesen... pfff ik kan me voorstellen dat je blij bent als ze eruit zijn!!

Meid heel veel succes de komende periode, en hoop dat je er snel tussen gezet kunt worden! Fijn dat je je datum laat weten, dan kunnen we je blijven volgen en met je mee ernaartoe leven! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eindelijk de naam vd arts die me geopereerd heeft bij linea..andere naam voor linea aesthetica is elyzea...ben geholpen door dr valerio badiali en italiaanse arts...hij is zonder opgaaf van reden vertrokken bij linea..verder wel goede arts meen ik, 2 processen zover ik kan zien voor mislukte operaties maar over t algemeen schijnt ie goed te zijn.

ws een cosmetisch arts, geen plastisch chirurg maargoed..

ben wel benieuwd of de prothese idd gewoon vlak onder mn huid liggen en omgedraaid, zoja dan ga ik toch contact met ze opnemen want dan is t idd prutswerk...

verder zag ik in mn dossier dat t geen 2006 was toen ik ze nam maar 2004...in die tijd was ikzelf niet geheel mezelf dus ben t tijdsbesef kwijt denk ik haha maar heb ze dus 8 jaar, bijna 9 ipv 6 jaar...langer dan ik dacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi BVin 2004!

hahah je moet je naam veranderen ;)

maar goed nieuws dat je een arts gevonden hebt die je EN serieus neemt EN je operatie wilt gaan doen. En dan ook nog eens gaat regelen dat het kosteloos gebeurd.

en man man... wat een verhaald over kappel! ongelooflijk dat er zulke artsen zijn die je serieus moet nemen?!

In ieder geval hoef je naar Kappel niet meer toe en kan je gewoon in het ziekenhuis terecht.

Hoop voor jou dat je snel geholpen kunt gaan worden, dat het herstel daarna vlot verloopt.

We leven met je mee!

heel heel heel veel succes en sterkt!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

de operatiedatum is bekend..

op 13 dec al ik een explantatie ondergaan...hoeveel kapsel er wordt verwijdert hangt af van hoe de prothesen eruit zien..lek of niet lek bijv?

na de operatie is geadviseerd te starten met ontgiften...wordt een saaie en wellicht pijnlijke kerst;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat wanneer je eenmaal een datum hebt je niet op mijn bericht zit te wachten, maar toch zal ik je een tip geven. Er is een kliniek in Vlaardingen - Holystaete die met zowat alle ziekenfondsen werkt. Zij kunnen voor jou monobloc hydrogel plaatsen, je betaalt alleen de protheses zelf (1250 euro), zij regelen t verder zelf met de verzekering. Monobloc is toch een veilig alternatief als je geen siliconen wil. Ze werken daar niet standaard met monobloc maar als je nadrukkelijk erom vraagt wel. Ik heb ze 13 jaar gehad en net opnieuw erin gezet en ben daar dik tevreden mee! Mss toch t overwegen waard....

Succes iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

as donderdag is t zover...de explantatie..

begin toch wel lichterlijk wat gespannen te worden..

niet voor de operatie zelf, maar wel ivm de vele vragen...

zijn ze echt verkeerd geplaatst? blijken ze lek? moet er veel weefsel/kapsel worden weggehaald? hoe ziet het er straks uit?

houd ik echt alleen vel/huid theezakjes over zoals voorspelt of valt het nog enigszins mee?

pffff spannend...ik plaats hier natuurlijk hoe t is gegaan al al dat n paar daagjes duren;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen donderdag 13 dec is voor mij vanaf nu bevreidingsdag;)

Ben door dr v rijssen geopereerd en mn siliconen zijn verwijderd. Vooraf zei ze dat zou proberen direct te liften maar dat is niet gelukt. Ze zag ervanaf omdat het lelijker zou worden. Komende week heb ik n controleafspraak en hoor ik waarom eigenlijk niet en of en wanneer dan wel?

De prothesen kwamen er intact uit maar aanzienlijk leger dan toen ze geplaatst zijn. Dr v rijssen vertelde me ook dat t behoorlijk plakkerig was in mn holtes en dat ze flink doorgezweet hebben. De holtes waren veel te ruim daardoor konden ze draaien, zweven.

Ik was erg ziek vd narcose en ben n nacht en dag in t ziekenhuis gebleven. Nu drie dagen later, de pijn is goed te doen! Ben begonnen met ontgiften. Mn eerste aanblik in de spiegel was tsja...slikken maar niet door t volumeverlies, t voelt ook heerlijk natuurlijk. Maar zijn erg asymetrisch..de borst waar ik de meeste pijn had is breder de andere hangt meer plat. Tepels op versch. Hoogte dus. Ook is er veel striaille wat ik al had maar mu verschrompelt dat ineen dus lijkt t erg oude huid. Vraag me ookaf hoeveel er nu vocht is en hoeveel mn echte borst? Heftig...maar er volgt dus nog n lift oid maar wanneer etc? Ik hoor t vd week. Houd jullie op de hoogte..ben blij ervan verlost te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je niet zo goed reageerde op de narcose, gelukkig is het voorbij en zijn ze er uit

Kan me voorstellen dat het even slikken is als je nu in de spiegel kijkt, hopelijk krijg je volgende week een fijn gesprek zodat je weet wat de mogelijkheden zijn.

Nog een spoedig herstel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje heftig meid... Hoop dat alles bij het herstel nog allemaal wat bijtrekt, wat toch wel aannemelijk is, lijkt mij? En als het daarna toch niet zo mooi wordt als je gehoopt had, dat er dan nog een mogelijkheid is voor een lift idd..

Welk soort implantaten had jij ook alweer? Of weet je dat niet? Is wel interessant om te weten, aangezien je het hebt over enorm zweten van je prothesen.. Je hoort meestal dat de prothesen helemaal niet veel aan volume inleveren door de jaren en zeker niet dat ze plakkerig worden.. Dus ben heel benieuwd welke implantaten jij had.

Heel veel sterkte en een goed herstel gewenst!!

Ik zal je andere topic hier even toevoegen en je titel aanpassen, dan is het wat overzichtelijker.

X BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had de perthese rond 300 cc, worden nog gebruikt bij linea aesthetica (elyzea)

ik zal een foto van de prothesen maken, kunnen jullie zien dat ze duidelijk leger zijn...

de chirurg zei dat het echt erg plakkerig was..ze heeft de holtes geheel schoongespoeld

morgen ochtend controle...ik laat weer weten hoe of wat;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.