Ga naar inhoud

Oplosbare hechtingen


moes2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen..

Ik heb een vraagje ik maak me een beetje druk en hoop dat ik hier advies kan krijgen, ik heb al het hele forum doorgezocht.

Ik heb 10 dagen geleden een borstvergroting gehad, alles is goed verlopen.

De wonden zien er goed uit er zijn oplosbare hechtingen gebruikt. Maar bij de linkerborst voel ik een prikkerig gevoel en sinds 2 dagen zit er op het verbandje een mini beetje bloed. Het is echt maar een speldenpuntje en de borst is niet rood of iets.

Toch vraag ik me af of dit niet ook net als de andere borst helemaal gesloten moet zijn.

Wie heeft hier een antwoord op of ervaring mee??

Graaf ontvang ik een berichtje terug

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige dat ik je kan vertellen is dat ik denk dat het de inwendige hechtingen zijn die je voelt. Dat de ene borst nog niet goed gesloten is komt omdat het een andere wond is, elke wond geneest op zijn eigen manier en eigen tempo. Als je het niet vertrouwd, bel dan je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik heb 6 dagen geleden een borstlift gehad. Mijn ene borst is ook helemaal dicht maar aan de andere blijft er op 1 plaats wondvocht uit komen. Is dus nog niet geheel dicht. Ik moet vrijdag voor mijn controle dus ik ben benieuwd wat de PC zegt. Maar het ziet er verder rustig uit dus probeer me er maar geen zorgen om te maken en houd er voorlopig maar een gaasje op

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.