Ga naar inhoud

koud en rillerig van narcose? en vraag over prothesen


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Mijn borsten zijn niet rood, en ik heb geen koorts. maar zo voelt het wel, ik loop te rillen van de kou, heb hoofdpijn en ontzettend buikpijn gehad vannacht. kan dit van de narcose zijn? de koude rillingen voel ik echt als kippevel door mijn hele lichaam heen gaan. ineens ben ik weer doodmoe, is dit een reactie op de implantaten of kan dit nog van de narcose komen?

verder ben ik net gaan kijken op mijn profiel van de prothesen, is er IEMAND die mij misschien kan vertellen waar ik naar toe zal gaan? ik kwam uit een 75b en hem profiel AMHMV 430, projectie e.d. staan gelijk aan 385 cc van een medium profiel, ik maak me nu zorgen dat ik straks alsnog kleintjes heb grrrr....

Verder hoop ik dat iemand mij gerust kan stellen en dat mijn lichaam niet aan het afstoten is? zoooooo koud.... :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..!

Ik heb een een beetje dezelfde symtomen gehad en bij mij kwam

dat toen door de pijnstillers denk ik ! Maar wel had ik het niet in extreme

Precies koorts en buikpijn en misselijk worden...

Sloeg toen ook een beetje in paniek.. de volgende dag ben ik er dan mee gestopt ( dafelgan )

en voelde me stukken beter.. Welke prothese heb je rond of anatomische ? ik kan wel is gaan

kijken hoeveel projectie je hebt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx, pijnstillers slik ik al niet meer, wellicht een uitwerking? of een griepje onder de leden dat kan ook, blijft toch spannend net een week na je operatie. projectie e.d. zijn bekend, 5,6. maar ik hoop zooooo datik op een E cup uitkom en ik betwijfel het wat ik nu zo zie. Ook hoor ik veel vrouwen over dat prothesen nog moeten gaan zakken, eerlijk gezegd hoop ik niet dat dit gebeurd bij mij haha... vindt ze prima zo... oooohhhh wat een vragen he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Dat had ik ook erg in het begin.

Dit kwam bij mij ook door de medicijnen ben toen overgeschakeld op alleen paracetamol en ibuprofen en toen ging het al beter

verder

als mijn lichaam bezig is met het herstellen van iets dan zet ie alle andere lichaamsfuncties (zoals de interne verwarming etc)

even op een laag pitje zodat het alle energie kan gebruiken voor het herstel, misschien heb jij dit ook?

Gewoon lekker onder warme dekens kruipen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben deze week ook ineens een behoorlijke koukleum ja! Normaal loop ik als eerste te puffen, nu heb ik 3 lagen aan en lig ik op de bank nog met een snuggy-deken over me heen naast de kachel! Soms tot klappertanden aan toe. Nu zit ik trouwens weer met rode konen achter de pc en heb ik het verre van koud....

Zal er dus inderdaad wel bijhoren!

Ik las ergens over je buik; die van mij is ook HUGER dan HUGE. (wat 'ie al was) En conditioneel doe ik niet onder voor een dode mus, geloof ik. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dankjewel meid, ik hou van ze hahah... wat ik wel jammer vindt is dat ze zakken en ze hadden iets groter geomgen, maar het is denk ik dat ik al zo gewend ben hihi, want als ik foto's zie van mezelf denk ik ok.. dat had niet groter gemoeten hahaha...

Het gaat erg goed allemaal inmiddels, dus iedere dag dichter in de buurt van 6 weken en dan eindelijk die stomme band af die je door ieder truitje ziet, grrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.