Ga naar inhoud

Weekdier


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Morgen is het een week geleden dat ik geopereerd ben. Ik zit alleen steeds maar terug te denken aan de operatiedag. Ik vond het allemaal zo bijzonder! Kan bijna niet geloven dat het alweer een week geleden is. Vorige week was ik deze dag nog behoorlijk zenuwachtig en druk met van alles in de weer en nu zit ik, voorzien van boobies, lekker achter de pc...

Ik heb last van een soort 'heimwee'-achtig gevoel en probeer alle ervaringen vast te houden. Komt denk ik ook omdat ik zo goed werd behandeld bij ACCZ. Ik vond iedereen zo heerlijk menselijk, lief en behulpzaam. Ik heb ook het idee dat ik dr. van Onselen wel zou kunnen zoenen, wat ben ik blij met die man! :53: Hahaha. En die anesthesist; ook zo geweldig! Zal z'n grapje nooit vergeten. Komt denk ik omdat je jezelf toch overgeeft aan iemand en dus een grote verantwoordelijkheid geeft. En daar komt nog bij dat ik er bepaald niet op m'n mooist heb bijgelegen daar... :56: En toch doet iedereen heerlijk normaal en word je niet als nummer behandeld. Zucht.....zit ik toch even te zwijmelen hier.

Herkent iemand dit of begin ik nu gestoord te worden? Ik had dit ook zo erg na mijn bevallingen; kreeg ik ineens zo'n band met de verloskundige, haha. (althans, dat vond ik zelf) Gelukkig slijt dit gevoel wel, maar op dit moment ben ik echt nog een weekdier. :9:

Kus, Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mus
ik ken het gevoel niet maar vind het wel grappig hoe je het beschrijft,zo zie je maar iedereen ervaart het heel anders.
dat je het met je bevalling hebt gehad snap ik wel dat is toch wel iets heel bijzonders ik had daarbij juist dat ik dit gevoel heel erg gemist heb,heb ik soms nog steeds wel last van kleintje is al ruim 1,5 jaar.maar had dan ook een KUT bevalling haha.
denk niet dat je gestoord wordt hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah.....gelukkig maar. En tja, iedereen beleeft dingen weer anders natuurlijk.

Wat naar dat je geen fijne bevalling had Tjikkie! Ik weet dat dat inderdaad nog heel lang kan doorwerken. En het komt misschien ook weer terug als je weer zwanger zou worden en nog eens moet bevallen. (mijn 3e bevalling was ook niet leuk, maar m'n 4e heeft alles weer goedgemaakt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar ja!

Snap je nu waarom men zo snel een wissel wil? Hahaha

nee ,maar ik had dat ook hoor,ben daarna dus ook nog vaak langsgeweest voor ieder wiswasje hihi.

Het waren ook zulke lieve mensen daar om me heen,dat ik te gewoon zo ineens afgekapt was zeg maar,omdat ik niet meer langs hoefde te komen,lol.

Had ook een soort van heimwee,alsof t allemaal zo leuk is een schoonheidsoperatie.............

Vond t daarom zalig dat ik op dit forum al snel mn ei kwijt kon.

En ja de eerste week ben je ook emotioneel enzo,net wat Tijgertje zegt.

afijn,je bent zkr niet de enige!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren ook zulke lieve mensen daar om me heen,dat ik te gewoon zo ineens afgekapt was zeg maar,omdat ik niet meer langs hoefde te komen,lol.

Had ook een soort van heimwee,alsof t allemaal zo leuk is een schoonheidsoperatie.............

Haha Vlinder, dat is het precies ja!! Heerlijk dat het herkenbaar is. Inderdaad zal de narcose wellicht ook nog een rol spelen. Die heb ik voor 't eerst van m'n leven gehad, dus da's ook ff wennen geweest misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geweldig!!! die band met de verloskundige hahaha... ik dacht vandaag ook nog even, jeetje vorige week zag er heel anders uit, maar ik ben wel blij dat ik het nu achter de rug heb (voor de rug heb ) want poehhh, dit nooit meer, al waren ze lief bij accz. die duitse mevrouw vond ik maar niks hoor, die steeds zei dat jij je broodje moest eten hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

al waren ze lief bij accz. die duitse mevrouw vond ik maar niks hoor, die steeds zei dat jij je broodje moest eten hahaha..

Woehahaha! Ja, die ene Duitse vpk was wellicht iets minder ja. Ze leek een beetje opgefokt en zo strikt volgens de regels. Kon me niet zo boeien eigenlijk. Ja, dat broodje moest en zou ik opeten :121: , maar ze wist vast niet dat ik 's nachts om half vier nog had gegeten! :47: De anesthesist moest lachen toen ik dat vertelde.

Ik vond het trouwens irritanter dat ze in de plee bleef staan wachten tot ik geplast had. Het is dat ik nodig moest, maar zonder haar ernaast had het ook wel gegaan. Aan de andere kant was het wel fijn dat ze de kraan voor me open deed, want die was veel te laag. Ze stond me bewonderend aan te kijken en zei "So ein lange Mensch...." :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bovendien: er zat veel te veel jam op dat broodje, JEGH. Het heeft even geduurd voor ik de helft eraf geschraapt kreeg met dat gehandicapte lijf van me.

Trouwens, mijn man doet niets liever dan het citaat van Conny herhalen hier: "Je bent niet ziek, je bent niet gehandicapt, je bent alleen BEPERKT!" Haha.

Maar verder is hij gelukkig wel lief voor me...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb haar de plee afgestuurd, gezegd dat ik dat niet kan.. sorry hoor, der zijn grenzen.

Ik hoor de hele week in mijn hoofd dat andere meisje: HANDEN OP DIE BAUCH !!!

Nee, ik doe het niet meer over, ook al was de verzorging perfect. Gek eigenlijk, je loopt naar binnen en bent zo weer buiten.. MET TIETEN! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor de hele week in mijn hoofd dat andere meisje: HANDEN OP DIE BAUCH !!!

ow ja die was ik alweer vergeten, haha! De eerste dag dacht ik daar nog wel aan, maar nu toch al niet meer...

Nee, ik zeg ook niet dat ik dit nog eens ga doen, al is het alleen maar om het geld. (wat nu op is, AAHH!)

Van Onselen vertelde wel nog dat als ik uiteindelijk toch niet helemaal tevreden ben, omdat ik geen eigen klierweefsel meer had, er altijd nog een oplossing is. Hij zei dat ik dat niet MOEST doen natuurlijk, maar dat hij wil dat ik weet dat er mogelijkheden zijn. Het was iets met vet inspuiten ofzo. Nou, ik dacht het niet! Of.....ze moeten me eerst een liposuctie aanbieden en dat vet recyclen in m'n tiet ofzoiets. :4::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ja die was ik alweer vergeten, haha! De eerste dag dacht ik daar nog wel aan, maar nu toch al niet meer...

Nee, ik zeg ook niet dat ik dit nog eens ga doen, al is het alleen maar om het geld. (wat nu op is, AAHH!)

Van Onselen vertelde wel nog dat als ik uiteindelijk toch niet helemaal tevreden ben, omdat ik geen eigen klierweefsel meer had, er altijd nog een oplossing is. Hij zei dat ik dat niet MOEST doen natuurlijk, maar dat hij wil dat ik weet dat er mogelijkheden zijn. Het was iets met vet inspuiten ofzo. Nou, ik dacht het niet! Of.....ze moeten me eerst een liposuctie aanbieden en dat vet recyclen in m'n tiet ofzoiets. :4::4:

Dat recyclen lijkt mij ook wel wat,kan er ook altijd iemand anders blij mee maken vet genoeg hahahaha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag weer even heerlijk gedouched en ben nu 1 week PO. En.......ja hoor, ik ga verandering zien......jeej! Eindelijk wat meer bolling en ik begin het vertrouwen te krijgen dat het echt wat gaat worden! Mijn geduld wordt danig op de proef gesteld, maar dat is misschien wel een keer goed voor me, hahaha!

Ik krijg de boel nog steeds niet mooi op de foto. Dan ziet het er gewoon weer flat uit. Terwijl als ik ze zelf vastpak heb ik meer dan een handvol. Vanaf m'n zijkanten onder m'n oksels ben ik 'gevuld' nu. Dat is meer dan ooit.. Ben wel heel benieuwd hoe alles zal aanvoelen als het wat zachter wordt. Kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.