Ga naar inhoud

Welke sportbh is het beste?


Me81

Aanbevolen berichten

Ik heb geen ervaring met beide bh's maar wel met andere...

Zo heb ik de kliniek bh(VOE) en zit gewoon goed maar had er een sport bh bij gehaald bij de hunkemoller deze leek lekker te zitten bij t passen,stevig bij de cups en zacht bij de banden.het nadeel bij mij was de racer back sluiting die moet over je hoofd en was in het begin niet prettig met uittrekken.de cups die zo lekker stevig zaten gingen na een uur of 2 vervelend zitten had het gevoel alsof me protheses echt naar achter werden geduwt.

Ik heb dus meer en deel me kliniek bh aan (met voor en achter sluiting) en als deze in de was zit die sport bh.

Het blijft lastig om een goeie te vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb de tweede van 35e gedragen met een losse martelband er overheen en dit zat top.!

Deze sportBHkan ik absoluut aanbevelen.

Alleen de omvangsmaat onder de borst valt wel iets groter (dus bijvoorbeeld 75cm hebt onder de borst dan kan je beter de 70 nemen dan de 75)

want de sportBH gaat anders omhoog kruipen (dat deed ie bij mij de hele tijd) en dan zit die brede onderband op je hechtingen te drukken en dat wil je niet ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi

Ik had de Triumph Tri Action, erg fijn alleen vond ik na een paar dagen dat de randen erg begonnen te snijden.

Ik heb uiteindelijk via www.bonprix.nl 2 sportbhs besteld, zitten ook superfijn, de randen zijn daar gewatteerd, dus dat zit heerlijk!

Ook zijn de bandjs op je schouders wat breder, dus ik vond het ideaal. Ook heb ik daar een bh met een voorsluiting besteld, ben ik ook nog steeds erg blij mee

Succes!

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

BB zei toevallig gisteren tegen mij dat de Tri-Action Workout erg goed is..

Die heb ik van het ziekenhuis gekregen.