Ga naar inhoud

Mello: 7 januari 2013 : Dr. Missotten : Heilig Hart : Leuven


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Mello, 27 jaar uit Leuven.

In juni mijn eerste consultatie gehad bij dr Missotten in Leuven, het gooooooed laten bezinken (en hier wat meegelezen) en dan toch de knoop doorgehakt: op 7 januari is het zo ver!

Ik besef het nog niet goed, ik denk dat dat pas gaat zijn wanneer ze mij komen halen voor de operatie.

Ik laat 330 cc tussen de borstspier zetten.

Ik weet momenteel niet goed welke maat ik heb: door een groot gewichtsverlies heb ik toch wel wat triestige borstjes gekregen. Lege zakjes in een kleine B cup.

Ik heb hier gelezen dat er een paar vrouwen niet op hun gemak waren bij Dr Missotten, ik begrijp dat nog wel. Hij is nu niet bepaald de hartelijkheid zelf :) Hij heeft mij ook niet echt raad gegeven over de maat, ik ben een beetje mollig nog dus heb ik gewoon een lege D gevuld met implants:330cc dus: wie heeft dat hier nog?

Ik heb een paar vraagjes: ik heb al een beetje grote tepels die enkel mooi zijn wanneer ze echt hard worden (wanneer ik super koud heb ofzo) -> worden de tepels groter door een borstvergroting?

Zijn er misschien ladies die mij hun foto's willen laten zien (die dus ook iets grotere tepels hebben)

Bij plaatsing tussen de borstpier (allee, das eerder onder zeker) kunt ge dan nog een push-up dragen? Of zit alles dan een beetje vast?

En dan de laatste: vrouwen die al een beetje hangborst hadden: corrigeert of verergert een BV dit?

Alvast superrrr bedankt voor jullie antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mello,

Die Dr Misotten ken ik eigenlijk niet? Werkt die bij een bepaald zieknhuis? gasthuisberg of zo??

Hoe ben je eigenlijk bij hem terechtgekomen? Via via? Heb je referenties?

Ikzelf ben bij Bruno De Meyere geweest in Gent, da's Artemedis dus, was nu mijn tweede BV na 11 jr en ben er heel tevreden mee, ik had van mezelf maar een A cupje en heb nu 350cc voor de spier, heb nu een 75D, mss zelfs wel een E, geen idee, zaterdag ga ik een nieuwe Bh kopen, wordt tijd want ik word die kliniekbh echt beu na 7 weken.

Wat je tepels betreft, die gaan niet veranderen van grootte hoor, dat blijft hetzelfde, maar wellicht gaan ze meer in verhouding zijn met de grootte van je borst. Je borsten zullen zeker mooi stevig zijn en ze zullen niet hangen.

Hou er wel.rekening mee dat een echte prothese altijd kleiner toont dan die protheses die je past en in je BH steekt, er zijn er dan sommigen die achteraf spijt hebben van de grootte. Bij mijn eerste BV had ik 140Cc, foto zie je trouwens ook in mijn galerij, en dat vond ik ietsje te weinig.

Veel succes alvast

tuuntje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Frans Missotten werkt alleen en ook voor Heilig Hart in Leuven. Ik ga mijn operatie daar doen (is ook een overnachting bij). Zijn naam via via doorgekregen.

Heb jouw fotos bekeken en ik vind het een mooie grootte. Ik ga niet per se voor heeel groot, gewoon dat mijnlege zakjes opgevuld worden :)

Thanks voor de reply!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!

330 cc op zich, zegt niets over hoe groot je borsten gaan worden. Dat hangt veel meer af van het profiel van de prothese die je gaat krijgen. Deze bepaalt namelijk de projectie (het volume naar voren)

Je tepels, zullen niet vergroten, en misschien wel wat meer in verhouding zijn straks, als je borsten ook wat groter zijn, dat is dan alleen maar fijn, toch?

Een push-up bh, mag je uiteindelijk wel weer dragen, maar de meesten moeten toch ongeveer een jaartje wachten, als er onder de spier geplaatst wordt, omdat er anders een kans bestaat op symnastia (dat de aanhechtingen van de borstspieren losscheuren, als je de prothesen naar binnen duwt met een push up bh) en dan spreekt men van een uniboob..... De prothesen liggen dan tegen elkaar aan.

En je laatste vraag.... Soms kunnen borsten wat gelift worden door het plaatsen van een prothese. Het ligt er dan echter aan hoe veel hang je hebt, hoe groot de prothese is, hoeveel het volume aan de bovenkant is enz.... Er zijn meiden die met een grotere prothese kunnen liften, maar er zijn ook meiden die echt een borstlift nodig hebben...

Dat is eigenlijk ook aan de arts te bepalen, of je een lift nodig hebt of niet :)

Ik zal je titel wat aanpassen zodat ie meer lijkt op die andere titels hier op het forum ;) en ik heb je verplaatst naar de operatieverslagen, zodat je straks ook je verslag hier kunt zetten, als je wilt :) Dan staat alles mooi bij elkaar :D

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan het aantal cc hoe het eruit gaat zien (ja óók natuurlijk) maar het meeste doet het profiel!!

Je moet weten of je moderate of high profile krijgt, dan zou ik evt een beetje voor je kunnen inschatten wat voor maat het wordt in bh.... Er is van zowel de moderate als de high profile een 350, 375 en 400 cc en natuurlijk nog verder omhoog. Echter de breedte van het implantaat bepaald wat er in je borstkas past... Je eigen borst heeft een bepaalde breedte en dat is het maximum van de prothese (als je begrijp wat ik bedoel)

De cupmaat die je wilt bereiken zal dan het profiel bepalen. (hoe hoger het profiel, hoe meer projectie, hoe groter de cupmaat, hoe meer bolling aan de bovenkant van je borst)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, ik ben gisteren terug naar mijn chirurg geweest.

Het worden dus:

350 cc

Mentor

High Profile

Mijn omtrek onder de borsten is 85cm en toen ik de implants in mijn bh stak en dan mijn borstomtrek meette kwamen we op 99cm (maar dat was wel niet zo nauwkeurig, diene mens heeft precies een beke schrik om mij aan te raken hahaha als ik daar zo sta in mijn blote borsten)

Zou ik daarmee op een D uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb je dus een 85b'tje he?

De 350 mentor HP is 11,7 cm breed en heeft een projectie van 4,9 cm.

De 375 mentor HP is 12,0 cm breed en heeft een projectie van 5,0 cm.

De 400 mentor HP is 12,3 cm breed en heeft een projectie van 5,1 cm.

Zoveel verschil in volume naar voren is er dus niet tussen de 350 en de 400 (t scheelt maar 0,2 cm)

Wat ik niet begrijp, is dat er wordt gekozen voor een redelijk smalle prothese, terwijl jouw omtrek redelijk breed is (voor implantaten he, begrijp me niet verkeerd :) )

Maar het kan ook zijn dat je gewoon redelijke smalle borsten hebt op je thorax, dus daar moet je je maar niet druk over maken. De pc weet wel wat ie kiest :)

In principe zou je met zowel 4,9 cm als met 5,1 cm wel op een D moeten kunnen uitkomen. Ik vind het echter wat lastig in te schatten. Meestal ga ik uit van een omtrek 70, of 75 en dan kan ik het wel goed uitrekenen, omdat ik mezelf als voorbeeld neem. Bij jou, ,zou ik denken dat een D moet gaan lukken, maar ik kan het met minder zekerheid zeggen dan normaal :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.