Ga naar inhoud

mooier : december 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Hoi,

Ik ben nu 6 weken PO van mijn borstvergroting.

Alles is helemaal goed gegaan en heb een super herstel gehad en ben heeel blij met het resultaat :) !

Mijn rechterborst is wel de hele tijd sneller met genezen dan mijn linkerborst, wellicht omdat ik rechtshandig ben???

Het doffe gevoel is rechts ook een stuk sneller weg dan links, waar ik grotendeels nog geen gevoel heb.

Maar nu heb ik sinds paar dagen aan mijn rechterborst vlakbij mijn oksel een soort van 'beurs' gevoel, voelt als een blauwe plek. Ik voel dit bij iedere beweging die ik mijn rechterarm maak en wanneer ik diep inadem. Is dit normaal? Waar zou dit door kunnen komen?

Daarnaast heb ik bij mijn rechterborst sinds een paar dagen wanneer ik loop, dat het lijkt of ik de prothese voel, alsof-ie mee beweegt ofzo. Het is niet klotsend ofzo, haha. Maar ik voel vanbinnen 'iets' bewegen lijkt wel. Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen... Kan het dan zijn dat rechts niet goed is ingekapseld ofzo omdat ik dit voel? Terwijl ik me echt heel streng aan alle voorschriften heb gehouden van wat wel/niet mag?

Heb 295 CC anatomisch dual plane geplaatst.

Zijn dit allemaal 'normale' dingen of moet ik toch contact opnemen met PC??? Omdat ik dit links allemaal niet voel en rechts wel???

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik ben het eigenlijk wel met Lorke eens.. Wij kunnen wel zeggen: oh dat is normaal.. maar stel dat de pc daar een andere mening over heeft, dan zit jij straks met de gebakken peren!

Gewoon even bellen en even op controle gaan. Dat stelt veel meer gerust dan dat wij vanalles roepen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.