Ga naar inhoud

mooier : december 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum.

Paar weken geleden ben ik bij dokter Van Tits geweest in de Velthuis Kliniek in Eindhoven voor een borstvergroting.

Na 2 zwangerschappen was ik niet meer tevreden met hoe het nu is. Heb nu 70B.

Zeer fijn gesprek gehad en er werd me het volgende geadviseerd:

anatomische Mentor prothesen, 300cc, dual plane geplaatst. Zo zou ik uitkomen op 70C.

Iemand ervaring met deze arts? En vergelijkbare voor- en na situatie als die van mij?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mooier,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Ben je er blij mee, of toch een tegenvaller?

Kan me voorstellen dat je je toch verkeken hebt op de maat omdat je een 70c in gedachten had en dit niet zo geworden is :(

Vind het ook een kleine opbrengst voor 300cc eigenlijk. Helemaal prima als je hier blij mee bent hoor, maar als iemand me had gevraagd op welke cupmaat je ong uit zou komen met 300cc, dan had ik geen 'cup b' geantwoord ;) Naja.. dat is ook allemaal weer afhankelijk van de vorm en het profiel enz.

Ik hoop dat er wat meiden zijn met een vegelijkbare situatie zodat je een idee hebt hoe het daarbij is geworden.

Groetjes Piepke

*edit* als je rechtsboven in het zoekvenster 300 cc anatomisch ingeeft krijg je wat zoekresultaten.

Heb het net even gedaan en dan lees je best wat vergelijkingsmateriaal :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

het lijkt me ook wel wat weinig om op uit te komen. Ikzelf had 75B/C (ook uitgezakt door zwangerschap) en met 300cc heb ik nu een volle 75D!

Zeker met 70 omtrek zou je toch meer moeten gaan uitkomen dan een C'tje.

Ik zou eens ergens anders op consult gaan ook, want dit klinkt toch niet helemaal logisch denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh zo, sorry !!! Ik heb je eerste zin idd geheel verkeerd begrepen!

Maarre dat veranderd de zaak :P Een 70b plus 300cc gaat denk ik op een grote C kleine D uitkomen! Idd een mooie maat :35:

Hier een aantal zoekresultaten van mensen die je voor zijn gegaan bij dr v Tits : http://www.borstenfo...h&fromMainBar=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ikzelf had een lege 75c...(een erg lege dan...eerder een 75b :125: ) na mijn zwangerschappen. Ik wilde gewoon mijn oude cupmaatje van voor mijn zwangerschappen terug. Toen had ik een 75d / 80c.

Ikzelf heb 350cc dual plane gekregen en zit nu op een 75 e, wat eruit ziet als een volle 75 d. Het klinkt erg groot, maar is ook mooi in verhouding.

Heb jij ook een pas-sessie gehad, zodat je in de spiegel een idee kreeg hoe het er ongeveer uit komt te zien?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Mag ik vragen van welk merk jouw prothese is en welk profiel je krijgt?? Daar is veel meer van te zeggen dan namelijk. Jij bent smal, dus neem aan high profile, dat wil ook zeggen dat je meer projectie krijgt.. Dus zou best eens een D kunnen worden! (wat piepke ook al zegt) Zelfs een E ligt in jouw geval bij de mogelijkheden. Zeker omdat het anatomische prothesen zijn! Die geven normaal meer projectie dan de ronde met hetzelfde aantal cc!

Misschien dat je het merk en het profile weet?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd ook een passessie gehad, met 300 cc. Twijfelde tussen 250 en 300 maar gekozen voor 300.

Fijn om alvast een idee te krijgen hoe het eruit komt te zien ongeveer!

Ik krijg prothesen van het merk Mentor. Ik weet niet wat voor profiel... Wat voor verschil maakt dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het genoeg gaat zijn :) ik kwam van A met 500 cc naar D/E maar in veel kleren ziet het er gewoon normaal uit of een C,

ach ik moet nog zwanger worden en dan zal ik een grotere maat hebben, dat eindelijk misschien op een echte E zal lijken als mijn beste vriendin.

Ik had normaal 350 gekregen, maar wilde toch groter en ook geen plaats tussen mn borsten, daarom toch groter gekregen :)

succes hoor :) je gaat gelukkig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mooier

Het profiel bepaalt eigenlijk (kort door de bocht gezegd) je projectie en de breedte van de prothese.

Een medium profile is breder dan een high of een extra high profile.

Ik neem aan, je bent niet breed van je zelf, dat je een high profile zult krijgen.

Jouw prothesen zouden een projectie van 5,1 cm moeten geven. (als ik het goed gezien heb, want ik weet natuurlijk niet helemaal zeker welk profile je krijgt)

De breedte van je prothese zou dan 11,5 cm zijn.

Die 70C, die ga je overschrijden! Het gaat er misschien uitzien als een grote C, maar je labeltje in je bh zal eerder D of DD worden, denk ik..... Maar ik ben maar een leek die veel borsten vergelijkt haha. Maar een C moet er dik in zitten hoor!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi,

Ik ben op zoek naar vrouwen die een borstvergroting hebben gehad met anatomische protheses, 295/300 cc en dual plane geplaatst.

En dan het liefst met voor en na foto's :)

Ik weet dat het resultaat er bij iedereen anders uitziet maar dan heb ik een beetje een idee voor mezelf.

Alvast bedankt!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mooier

Je zou dan eigenlijk ook moeten weten welk merk prothesen je krijgt en welk profiel. Verder is het van belang welke voorsituatie je zelf hebt en welke diegene had met wie je gaat vergelijken....

Het vergelijken kan anders heel erg gaan tegenvallen!

De een krijgt met dat aantal cc een B en de ander een E!! Dat ligt aan de breedte en de projectie van de prothese en natuurlijk aan je eigen lichaam.....

Je kunt beter bij een passessie bij een pc kijken wat je mooi bij jezelf vindt staan :)

Ik heb 450 cc, Meiske ook om maar een voorbeeld te noemen, maar onze borsten lijken totaal niet op elkaar, terwijl we dezelfde pc hebben, hetzelfde merk prothese, allebei rond, alleen hadden wij een andere voorsituatie en een ander profiel van prothese.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hoi,

Ik heb volgende week de operatie voor mijn BV gepland staan!

Nu vraag ik me alleen af wat aanleidingen zijn waardoor de operatie niet door mag gaan.

Heb het idee dat ik een griepje onder de leden heb en vraag me af, stel dat het doorzet, of de operatie dan door kan gaan?

Bedankt voor jullie reactie alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de wellnesskliniek geldt de regel dat als je een doktersattest hebt voor de dag van de operatie, je kosteloos een nieuwe datum krijgt. Best is dus om even langs je huisarts te gaan om te checken of je gezond genoeg bent om je operatie te ondergaan. Meestal staan de voorwaarden op de website van het ziekenhuis of heb je deze meegekregen bij je consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.