Ga naar inhoud

algemene vraag wissel


Bibi1973

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Bibi en 39 jaar moeder van 2 kinderen

Ik heb zo ongeveer 12 jaar geleden een borstvergroting laten doen, helaas moeten deze nu vervangen worden. ivm plooi en inkapseling .

Ik heb een nu anatomische vorm (druppel) en voor de borstspier .

Nu ben ik op consult geweest bij Dr Niessen in het Jan van Goyen in Amsterdam en raden mij aan om het nu achter de borstspier te laten doen

Wie heeft daar nog meer ervaring mee ?

Verder weet ik even niet wat ik verder wil weten maar dat komt vanzelf wel :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bibi

Welkom op het forum!

Ik neem aan dat je vraag is of het een goede keuze zou zijn om een prothese nu achter de spier te plaatsen in plaats van ervoor?

Om daar antwoord op te geven:

Als je nu last hebt van plooivorming en overmatig kapselvorming, dan zou het plaatsen achter de spier een oplossing kunnen bieden. Ten eerste omdat er dan minder snel te veel kapsel aangemaakt wordt (het kán wel, maar de kans is kleiner dan bij voor de spier) en ten tweede heb je een iets dikkere laag (de spier, in plaats van alleen je eigen weefsel) over je prothese liggen, zodat er een extra laagje is die beschermt tegen plooivorming.

Hopelijk is dat een antwoord op wat je wilde weten :)

Wat heeft je pc hierover gezegd?

En heb je al een operatiedatum?

Veel lees- en forumplezier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wie kan mij vertellen wat nou een goede sport bh is met een voorsluiting .

Ik heb op internet al gezocht ze zijn er van fila en Anita maar je heb ook speciale medische bh's.

Wat zal de juiste keuze zijn ????

Hoop dat jullie je ervaringen met we willen delen.

Groetjes Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook druk aan het zoeken naar een sport bh!

Ik ben over 3 weken aan de beurt voor nieuwe boobs!

Op Otto.nl staan er vele alleen nu de vraag welk merk?!

Bij de hema hebben ze niet de maat die ik mee moet nemen en bij otto of de wehkamp keuze zat!

Nu mijn vraag...

Sommige sport bh's hebben ook aan de bovenkant een sluiting, je zou zeggen dat deze goed stevig zijn! Wat zouden jullie kiezen?

p.s aandoen is geen probleem want ik heb 24/7 hulp.. (voor het sluiten van de bh aan de bovenkant)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.