Ga naar inhoud

Armklachten na borstreductie


Gast whiskey

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb het volgende probleem;

Inmiddels ruim 10 weken geleden heb ik een borstverkleining gehad. Ongeveer 2 weken later kreeg ik last van mijn rechter arm; eerst veel stekende pijn en een strakke band om de arm gevoel, nu meer een afgekneld en doof gevoel. De chirurg herkent mijn armklachten niet. Volgens de neuroloog is het geen neurologisch probleem, maar moet het van het geopereerde gebied afkomen.

Afijn, ik ben niks verder en ik vraag me af of het toch een bestaand probleem is dat vaker voorkomt na een borstreductie? Wie herkent dit en weet wat het is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat wel vaker gelezen ja,kan ook stijfheid zijn ,maar na 10 weken is dat wel vreemd natuurlijk....

Vind het raar dat de arts het niet herkend ,lijkt me een bekend iets.

Ik zou het wel verder laten onderzoeken iig,sorry ik ben niet thuis in borstverkleingen ,misschien weten anderen er meer van......

gr vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlinder,

Bedankt voor je reactie. Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar het duurt idd wel erg lang. Overigens ben ik van een 75 -i cup naar een 80-c cup gegaan, dus dat is wel een behoorlijke verkleining. Andere omvang omdat de 75 niet voorradig was in het ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Whiskey

Ik heb geen ervaring met een borstverkleining, en ik vind het een beetje vreemd dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en tegen de muur moet blijven staan....

Ik herken jouw probleem niet, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je je arm wat gespannen gehouden hebt en dat het iets met de aanhechtingen van de pezen van je schouder te maken zou kunnen hebben.. Misschien is het raadzaam een fysiotherapeut te consulteren? In Nederland kun je tegenwoordig bij een fysio terecht, zonder doorverwijzing van een huisarts, dus gewoon een afspraak maken met een fysiotherapeut :)

Ik heb even jouw dubbele topic weggehaald he, anders wordt het wat verwarrend :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug van de fysiotherapeut en het is inderdaad een totale verkramping van de spieren. Alles wat ze aanraakte deed me zeer en ik zal er ook nog wel last van krijgen de komende dagen. Dit was niet uit zichzelf overgegaan of het zou in ieder geval erg lang geduurd hebben. De volgende sessie staat alweer gepland voor volgende week.

Ik ben blij dat er nu in ieder geval iets uitgekomen is en dat ik me dus niet heb aangesteld. Je voelt je inmiddels niet meer serieus genomen. Tenslotte heb ik de operatie laten doen omdat ik al rugklachten had! Het zal toch zeker wel vaker voorkomen of ben ik de eerste?

Hopelijk gaat het nu snel over!

Groetjes, :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.