Ga naar inhoud

maithefien : 5 maart 2013 : Dr. Heinz : st. Lucaskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik las je topic net en dacht de je as maandag al geopereerd werd, maar lees nu dat het maandag een consult betreft??!!

Wel spannend dus maandag, het bepalen van het aantal cc-s...

Succes :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

voila gisteren op consult geweest. Uitleg gekregen voor de operatiedag.

Ik word geopereerd op dinsdag 5 Maart, om 7u moet ik mij aanmelden en word als eerste geopereerd :-)

Toen hebben we de protheses gepast. We begonnen bij 200 cc maar was nooit niet content met de grootte tot wanneer ik 350cc pastte en deze vond ik supergoed van grootte :-)

350 cc achter de spier wordt het :-)

Kan al niet meer wachten!!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is idd een héél verschil met de 210 cc die Demeyere voorstelde , maar ja dat was voor de spier.

Ik wil gewoon een goed handvol borsten krijgen :-)

5Maart gaat er echt snel zijn denk ik , das nog 1 en 1/2 maand .

Het plannen kan beginnen ivm mijn dochtertje. Heb allesinds al de oma laten weten dat ze dinsdag 5 maart moet vrijhouden en dat ze de 2 weken erna ook beetje flexibel moet zijn voor de opvang van ons meisje. Gelukkig gaat ze naar de crèche dus de oma zal vooral voor taxi moeten spelen .

ik kan echt niet meer wachteeeeeeeeeeen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren een mailtje gestuurd naar de pc want ik wist totaal niet meer welke prothese ik kreeg.

Het wordt dus de ronde hoog profiel cohesief 2 getextureerde protheses 350 cc van Mentor :3: ik blij!!!!

Ik heb ook één tepel die beetje ingeklapt zit en deze gaat hij ook via een kleine ingreep goed maken tijdens de borstvergroting.

Nog 5 weekjes te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lieve meiden,

Dinsdag krijg ik mijn operatie. Eindelijk :-)

Wat heb ik allemaal nodig voor in het ziekenhuis en voor de trip naar huis (is maar 15 minuutjes rijden van ziekenhuis naar huis).

Kan ik nu al de pijnstillers zoals de celebrex en paracetamol? Of zijn deze enkel op voorschrift te verkrijgen in België ?

Vandaag laatste dagje werken en dan twee à drie weekjes verlof ... Can't wait

Zenuwen gieren door mijn lichaam!!!!

X liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gaat nu lekker snel he :)

De paracetamol krijg je zonder recept. De celebrex is op recept, dus dat recept zul je wel meekrijgen op de dag van je operatie.

Belangrijk is dat je de paracetamol 1000mg stipt elke 6 uur neemt (dus ook in de nacht de wekker zetten :) )

Dan werkt die het beste!

Trek iets gemakkelijks aan, en een vest of zo. Niet iets dat je over je hoofd moet aantrekken, want dat is niet handig, en mag niet zelfs.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls, hier m'n verslagje:

Dinsdagochtend meldde ik me aan bij de receptie maar er waren nog 10wachtende voor mij dus was ik maar pas rond 7.40 op mijn kamer. Ik mocht onmiddellijk mijn mooi kleedje aan en er werd gebeld naar de mobiele dienst die mij moest komen halen en mij naar de OK moest brengen. Het ventje mocht mee tot aan de klapdeuren van de ontwaakzaal , ik nam afscheid van hel en werd al direct gevraagd om op de operatietafel plaats te nemen en ging onmiddellijk de OK binnen. De anesthesist was er ook al en hij plaatste het infuus direct. De chirurg kwam de tekening maken en de verpleegsters legden mij goed en er werd een vloeistof ingespoten waardoor ik duizelig werd en dan wegging. 8.10 ging ik slapen en om 10.30 werd ik wakker gemaakt door een verpleegster op de ontwaakzaal. Om 12u brachten ze mij naar mijn kamer waar mijn ventje op mij zat te wachten. Om 19 u mocht ik naar huis nadat ze de drains eruit haalden waar ik de meeste schrik voor had. Toen Ze de tweede drain er uit haalde kreeg ik het superwatm en moest ik overgeven. Heb toen nog een middeltje tegen onpasselijkheid en een pijnstiller gehad en dan mocht ik naar huis.

De eerste nacht is goed gegaan, dafalgan/paracetamol voor het slapen gaan en tijdens de nacht eens en ik slaap in een relaxzetel/liftzetel gehuurd van de ziekenkas. als bijkomend pijnstiller heeft de chirurg mij ibuprofen voorgeschreven 3 x per dag tijdens het eten.

De tape rondom mijn borsten trekt wel tegen en mijn armen willen gelijk niet echt mee maar dat zal zaterdagochtend wel opgelost worden als ik op nacontrole moet bij de chirurg om de tape eraf te laten halen.

Liefs, maithefien with Boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

proficiat met je boobs!!!

Niet meer misselijk geweest na die keer dat de drains verwijderd werden?

Nou, rustig aan en ik wens je een goed herstel!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Fijn dat alles zo goed gegaan is.

Denk dat het een beetje de spanning was, dat je het zo warm kreeg en moest overgeven. Het is ook best iets om zenuwachtig voor te zijn, dat uithalen van die drains als het de eerste keer is.... Achteraf valt het dan wel gelukkig altijd weer mee :)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, is er een oefening dat ik kan doen om mijn armen wat minder stroef te maken? Onder de oksels doet het namelijk pijn.

Morgen mag de tape er eindelijk af want dat trekt echt aan mijn huid. En. Morgen eindelijk douchen dan ,ga wel hulp nodig hebben want armen opheffen is toch ook nog niet aan de orde :-)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag je armen best wat naar achteren rekken, zonder dat je je ellebogen te hoog houdt (dus niet hoger dan schouderhoogte) Of rondjes draaien met je schouders, met je armen omlaag.. dat is wat ik nu even zo weet..

Pijn onder je oksel kan ook zijn van afvoer van vocht.. je mag dat lichtjes masseren, zolang je je borsten niet masseert :)

En fijn dat het tape er morgen af mag.. Spannend :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voilà de tape is er af, nu mag ik mijn borsten bovenaan wat masseren en ze 5-tellen naar binnen duwen en loslaten. Woensdag moet ik nog eens teruggaan want dan gaat hij de draadjes uit mijn ene tepel doen( hij heeft m'n tepel eruitgehaald)

Ik heb nu sportbeha 75c aangekregen. Is dit dan mijn maat of verandert dat nog?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die maat gaat nog veranderen ;)

Uhm.. dat masseren... alleen je spier? Sommige chirurgen zweren nog bij masseren, maar eigenlijk wordt over het algemeen gesteld, dat als je geruwde prothesen hebt, dat je niet mag masseren... Dit omdat je dan het kapsel glad maakt en dan hetzelfde effect krijgt als bij een gladde prothese (waar vaak overmatig kapsel voorkwam... daarom zijn de getextureerde prothesen uitgevonden...)

Niet om je onzeker te maken.. maar alleen even ter info!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.