Ga naar inhoud

maithefien : 5 maart 2013 : Dr. Heinz : st. Lucaskliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik ga me eventjes kort voorstellen.

Ik ben Delphine en woonachtend te Belzele(Evergem), 26 jaar en mama van Maïthé (15 maand oud).

Tot voor mijn zwangerschap had ik een 75B. Daar was ik niet echt tevreden mee maar kon er nog mee leven. Maar na mijn zwangerschap zijn die borsten echt verdwenen! Ik heb nu een A-cupje!!!! Ik had echt nooit gedacht dat ik kleinere borsten ging krijgen na mijn zwangerschap maar helaas is het wel zo... Het is zelfs zo erg dat ik mij echt niet goed meer in mijn vel voel. Als ik ga gaan shoppen is er niks dat mij past van bovenstukken!!

Daarom ben ik info beginnen opzoeken op het net over een BV en zo ben ik hier terecht gekomen en deze site is zooooo goed!! :126: Ik heb hier al enkele verhalen gelezen over PC De Meyere van Artemedis in Gent. Daarom heb ik vorige week donderdag gebeld naar de kliniek voor een eerste consult en toen kon ik kiezen tussen morgen 11 December of 2 Januari 2013. Gelukkig heb ik voor morgen verlof kunnen krijgen en kan ik dus al direct op eerste consult gaan bij de PC.

Mijn hart bonkt nu al in mijn keel ... :57:

mensen die ervaring hebben bij PC De Meyere uit Artemedis in St-Denijs-Westrem?

Groetjess :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Delphine,

Welkom op het forum. Ik woon ook in de buurt van Gent :-) en ben ook bij Dr. Demeyere geweest.

Mijn verslag kan je lezen in mijn topic.

Spannend hé zo'n eerste consult! Ik was ook superzenuwachtig. Maar het komt wel goed!

Veel succes morgen en laat weten hoe het geweest is!

Groetjes,

Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tjikkie

Heb ff jouw profiel bezocht en jouw borsten zijn echt prachtig!

Ik zie echt mijn borsten in jouw oude borsten!

Welke maat heb je nu?

Hey Nikki , ik ga zeker laten weten hoe het is geweest. Ik weet alleen niet of ik best alleen op eerste consult zou gaan of ik mss best iemand meeneem...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tjikkie Heb ff jouw profiel bezocht en jouw borsten zijn echt prachtig! Ik zie echt mijn borsten in jouw oude borsten! Welke maat heb je nu? Hey Nikki , ik ga zeker laten weten hoe het is geweest. Ik weet alleen niet of ik best alleen op eerste consult zou gaan of ik mss best iemand meeneem... Groetjes

de maat die ik ga krijgen weet ik natuurlijk nog niet heb een oude bh gepast van tijdens me borstvoeding dat was een 75 C maar zat ietsje straks bij de cups.

sportbh van de hunkemoller die ik pas heb gehaald is een 75D dus het zal er tussen inzitten ;)

bij mij was groter geen optie omdat ik vrij smal ben en dus ballen zou krijgen en dat wilde ik absoluut niet.

en zei eerst een D maar later toch liever een C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daar,

Ook ik ben bij De Meyere geweest voor mijn tweede BV reeds. Ik ben nu 6 weken geleden geopereerd, je moet anders maar eens naar mijn foto's gaan kijken. 11 jr geleden ben ik ook bij De Meyere geweest dus ik ben er wel tevreden van, heel vriendelijk en ook het personeel is heel vriendelijk als je gaat voor de BV.

Laat maar weten hoe het gesprek geweest is en of je een operatie bij hem laat doen en zo ja wanneer

Grts,

tuuntje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heykes iedereen

Het begon al in de wachtzaal... ik moest er zijn rond 14.45u zijn en zag er twee voor mij binnen gaan... het werk 15.30 en vroeg mij echt af of ik eindelijk de volgende zou zijn... toen hij de volgende riep was ik het terug niet. Toen ik hem vroeg wanneer het mijn beurt was zei hij dat ik er niet opstond. Hij heeft me dan eerst genomen.

Gesprek ging goed, veel uitleg gekregen. Mijn borsten opgemeten en toen vertelde hij me dat er maar één enkele prothese goed zou zijn voor mij , nl de Style 510 Mc chan/allergan. Toen hij mijn borsten had gemeten zei hij dat het een prothese zou worden van 210 cc, mss 250 cc maximum maar dat zou hij zien tijdens de operatie . Maar toen hij mij liet passen zei hij dat het een B cup zou worden. Ik was echt teleurgesteld want ik wil echt een C-cup maar hij zou dat helemaal niet naturel vinden omdat ik zo tenger gebouwd ben...

Maar ik vind het nogal veel om 4500 euro te leggen voor amper 1 cupmaat meer. Of ben ik nu erg???

Cava het zal wel mooi gedaan worden en ik zal meer tevreden zijn met nieuwe borsten maar ik weet niet of ik héél blij ga zijn met MAAR 1cup maat groter... hij zei dat hij mij nooit een C kan geven omdat je dat echt zou zien en het helemaal niet meer naturel zou zijn.

Ik vraag me nu natuurlijk af of het voorbestemd is dat ik daar mss niet mag gaan voor een borstvergroting.. eerst niet op de afsprakenlijst en dan die cupmaat die mij parten speelt....

Ik heb beslist om nog één consult vast te leggen bij een andere pc nl dr. Heinz uit Sint-Lucas.

Iemand hier ervaringen mee?

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is dual plane voor jou een betere methode als je zelf weinig weefsel hebt... Er kan dan meer geplaatst worden.

Demeyere doet dit niet, dus vandaar dat je dan op een kleinere maat uit zou komen... Gewoon een ander consult nemen bij iemand anders die wel dual plane opereert en dan kijken of hij meer in de buurt komt van jouw wensen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik had precies hetzelfde als jij.
de pc's vonden mij ook te tenger!
wat ik nu heb is ook het maximum en de meyere zei tegen mij ook dat ik met de 510 op een B uit zou komen en heel miss met rond op een kleine C
ik heb de gok toch genomen en ben zoooo blij dat ik t heb gedaan!
waars heb je net als ik dus ook geen brede borsten en dus vandaar minder cc :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedenk je wel goed, dat als er niet meer past, dat je dan geen extra risico moet nemen... Kans op complicaties en niet sluiten van de wond, wordt groter, naarmate je een te grote en nog grotere prothese laat plaatsen....

Demeyere weet meestal waar hij het over heeft, maar om beter voorbereid te zijn, vind ik dat je best idd nog een ander consult moet proberen :)

Snel ben je aan de beurt voor je consult! FIjn!

Ben benieuwd hoe het gaat!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook naar twee pc geweest.

naar accz en naar Dr. demeyere en omdat ik ook erg tenger ben en niet genoeg "vet"weefsel heb

bij accz kwam ik dual plane 405 cc anatomisch uit

en Dr. Demeyere 510 style anatomisch 310 cc ( ik heb blijkbaar best breede "borsten" vel haha

toch heb ik besloten ondanks dat ik echt hoop en C te krijgen voor Dr.Demeyere

en als ik echt grote/ meer cc wou dan moet hij achter de spier gaan werken

hij gaf wel aan dat hij hier niet zijn voorkeur aan geeft

dus kan me heel goed indenken dat je niet zoveel geld wilt uit geven aan 1 cup maat

en bij een kan nooit kwaad om bij meedere consulten

en hoop dat je voor he zelf een goede keuze kan maken

en ik ga er van uit dat ik tevreden van Dr Demeyere vandaan komt met mooie boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook naar twee pc geweest.

naar accz en naar Dr. demeyere en omdat ik ook erg tenger ben en niet genoeg "vet"weefsel heb

bij accz kwam ik dual plane 405 cc anatomisch uit

en Dr. Demeyere 510 style anatomisch 310 cc ( ik heb blijkbaar best breede "borsten" vel haha

toch heb ik besloten ondanks dat ik echt hoop en C te krijgen voor Dr.Demeyere

en als ik echt grote/ meer cc wou dan moet hij achter de spier gaan werken

hij gaf wel aan dat hij hier niet zijn voorkeur aan geeft

dus kan me heel goed indenken dat je niet zoveel geld wilt uit geven aan 1 cup maat

en bij een kan nooit kwaad om bij meedere consulten

en hoop dat je voor he zelf een goede keuze kan maken

en ik ga er van uit dat ik tevreden van Dr Demeyere vandaan komt met mooie boobs

Dit vind ik nou een leuk voorbeeld om aan te geven dat het aantal cc helemaal geen ene zier uitmaakt :D

Ik schrijf hieronder eens de maten, van deze twee 'verschillende' implantaten:

405 cc Cereform: Breedte 12,2 Hoogte 13,5 Projectie 5,5 Profiel: Tall height/ high profile

310 cc Natrelle style 510: Breedte 12,0 Hoogte 12,5 Projectie 5,5 Profiel: Full height/ extra high profile

Zien jullie wat ik bedoel? Het enige verschil is dat de style 510 iets minder hoog is, maar dat is alleen maar gunstig omdat deze prothese voor de spier geplaatst wordt!

Je hebt dus eigenlijk, als je het goed bekijkt, exact hetzelfde geadviseerd gekregen door beide pc's :45:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bij pc Heinz geweest in sint-lucas Gent. Supervriendelijke meneer , voelde mij echt super op mijn gemak. Mijn vriend vond het ook een heel sympathieke man.

Hij gaat dus een vast silicone prothese plaatsen onder de borstspier, dus dual plane. Hoeveel cc het wordt kies ik zelf zei hij.

Hij heeft alles tip top uitgelegd en vroeg dan of ik er nog eens thuis over wou spreken en dan verder zien voor de laatste consultatie voor de operatie voor de cc's te passen in beha, onder topje en te beslissen wat het wordt van hoeveelheid cc . Maar ik vertelde hem dat er niet meer moest overlegd worden thuis en ik al direct een tweede consultatie vast wou leggen. 14 Januari is de laatste consultatie en dan zullen we ook de operatiedatum vastleggen :-)

ben zooooooo blij met deze vorderingen al héhé

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bij pc Heinz geweest in sint-lucas Gent. Supervriendelijke meneer , voelde mij echt super op mijn gemak. Mijn vriend vond het ook een heel sympathieke man.

Hij gaat dus een vast silicone prothese plaatsen onder de borstspier, dus dual plane. Hoeveel cc het wordt kies ik zelf zei hij.

Hij heeft alles tip top uitgelegd en vroeg dan of ik er nog eens thuis over wou spreken en dan verder zien voor de laatste consultatie voor de operatie voor de cc's te passen in beha, onder topje en te beslissen wat het wordt van hoeveelheid cc . Maar ik vertelde hem dat er niet meer moest overlegd worden thuis en ik al direct een tweede consultatie vast wou leggen. 14 Januari is de laatste consultatie en dan zullen we ook de operatiedatum vastleggen :-)

ben zooooooo blij met deze vorderingen al héhé

:48:

goed dat je nog een consult hebt gedaan!

krijg je ronde of anatomische protheses?

en ben je nou niet bang dat als je besluit hier te gaan dat als je wakker wordt het als nog te klein is?

ik bedoel je bent vrij smal dus als ik kijk naar mn eigen ervaring bij 3 pc's dan zeiden ze allemaal dat ik niet groter kon tenzij ik een nep effect wilde omdat ik smal ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed dat je nog een consult hebt gedaan!

krijg je ronde of anatomische protheses?

en ben je nou niet bang dat als je besluit hier te gaan dat als je wakker wordt het als nog te klein is?

ik bedoel je bent vrij smal dus als ik kijk naar mn eigen ervaring bij 3 pc's dan zeiden ze allemaal dat ik niet groter kon tenzij ik een nep effect wilde omdat ik smal ben.

Hey tjikkie, ik bedoel natuurlijk dat ik de hoeveelheid cc bepaal en niet pc Heinz :-) anatomische worden het denk ik...

14jan mag ik op tweede consult om de protheses te passen en te kijken met welke hoeveelheid ik tevreden ben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben ik ook bij heintz geweest.

Super vriendelijke man he?

Ik ben heel tevreden van zijn werk.

Ik heb foto's staan hier op de site :)

Als je even wil piepen.. Ga je gang.

Ik ben van een kleine B naar een heel mooie C gegaan.

En ik heb 255 cc gekregen achter de borstpspier.

Ik wens je al vast veel succes, het begint te korten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

maandag eindelijk mijn afspraak om de maat te passen en zien wat ik wil van cc :-)

Ben benieuwd, maandag dan wss ook mijn operatiedatum vastleggen.

Heb het alvast verteld aan mijn bazin en ze begrijpt mij, ze gaat op zoek om mij te vervangen voor de x aantal weken. Ik werk bij een kleine zelfstandige en normaal mogen we hoogstens 10 dagen verlof achter elkaar nemen maar ik stelde 2 weken voor om verlof te nemen en ze zei zelf van toch 3 weken thuis te blijven en daarna mijn werk aan te passen :-) ze is superlief jong!! :-)

aaarrrgghhh ik wil die boooobs nu al!!! :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.