Ga naar inhoud

Cereform : 21 september 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Cereform

Aanbevolen berichten

Even voorstellen: ik ben Nynke, 34 jaar en kom uit Friesland.

Ik heb net mijn BV achter de rug bij Dr. L. Visser. Topkliniek!

Een dikke 10 voor de Arenborghoeve in Venlo! Perfect...

In tegenstelling tot de meeste dames heb ik JUIST gekozen voor het nieuwste

van het nieuwste: de Cereform implantaten. Waarom? Omdat de techniek ver

vooruit is, ervaringen van de afgelopen 10/20 jaar zijn gebruikt om te verbeteren.

(als je een auto uit mag kiezen, kies je dan een auto met de nieuwste motor, snufjes en

technieken of een auto van 10 jaar oud?) Met de huidige normen, veiligheidseisen en testen

kan het trouwens bijna niet misgaan qua veiligheid. Daarbij kan je contact met Gabson opnemen

met vragen, twijfels etc. Zij zijn heel open, transparant, no nonsense en direct.

Daarnaast zou het me niets verbazen dat de fabrikanten allemaal dezelfde mahines gebruiken.

Mijn eerste voorkeur, na lang onderzoek, ging uit naar de Soft One, maar toen had ik ze nog

niet gezien en gevoeld. Bij het zeer prettige consult bij Dr. Visser had ik 3 modellen voor me

liggen: de Soft One, Hydrogel en de Cereform. De Cereform voelde veruit het zachtst aan en zag

er het meest natuurlijk uit! En voor mij belangrijk; geen rand. (75AA) En zij geven levenslange garantie.

Geld moet hierbij geen rol spelen, want het gaat om een gezond lichaam en als je het bedrag verspreidt

over het aantal jaren dat je ze hebt, vallen de kosten best mee. Maar goed, ieder moet doen waar zij zich

lekker bij voelt, maar ik wilde toch pleiten voor de nieuwe, verbeterde stroom implantaten.

Laat je niet leiden door angst of de massa.

Het is nu 3 dagen geleden, heb nu nergens meer last van, alleen de eerste 2 dagen spierpijn. Verder niet.

Het ziet er heel natuurlijk uit, voel geen rand, het is niet blauw en ik slaap goed. Heb alleen de eerste nacht

een beetje rechtop geslapen. That's it. Zou het zo weer doen!

Foto's volgen nog (eeven uitzoeken hoe).

Groetjes, Nynke

275 CC via tepelhof, tussen de spier

rond, cohesief, high profile, geruwd

2500 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Jee, je komt uit Friesland en hebt je in Venlo laten opereren? Das een rit geweest dan!

Ik ken Ceresform niet, wat is dit dan precies?

Van welke cup naar welke met je gegaan, hoeveel cc, welke vorm etc. Vinden we altijd erg interessant om te weten!

Nou, geniet van je nieuwe lijf! ;-)

Groetjes, Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey gefeliciteerd met je nieuwe boobs ik ga in december bij linda visser opereren alleen wel in de wellneskliniek, omdat het daar een stuk goedkoper is het liefst zou ik ook voor de levenslange silikonen gaan maar zoveel geld kan ik nooit bijelkaar sparen ik zit nog op school en heb een eigen huis bla bla.

leuk dat je er tevreden mee bent mogen we ook foto's zien?

groetjes wes en geniet ervan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr. van onselen in opereert ook met cereform, zit in zevenaar, is niet zo ver rijden vanaf friesland

heb jij marketing gestudeerd of heb je een stukje uit een tekst gekopieerd?

wil ook graag je foto's zien

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr. van onselen in opereert ook met cereform, zit in zevenaar, is niet zo ver rijden vanaf friesland

heb jij marketing gestudeerd of heb je een stukje uit een tekst gekopieerd?

wil ook graag je foto's zien

gr. Kaat

ha ha nee hoor, wel leuk dat je dat denkt. Ben receptioniste/telefoniste, wel bij een reclameburo. Maar goed,

dat had ik ook al uitgevonden, maar bij Linda Visser had ik meer gevoel bij. Ik was om 9.00 uur aan de beurt, dus heb

een overnachting in een super hotel gedaan daar. 2 uur en 15 min. weer thuis. No problem.

Ben nog niet helemaal thuis op het forum... hoe alles werkt enzo...

Groetjes, Nyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey gefeliciteerd met je nieuwe boobs ik ga in december bij linda visser opereren alleen wel in de wellneskliniek, omdat het daar een stuk goedkoper is het liefst zou ik ook voor de levenslange silikonen gaan maar zoveel geld kan ik nooit bijelkaar sparen ik zit nog op school en heb een eigen huis bla bla.

leuk dat je er tevreden mee bent mogen we ook foto's zien?

groetjes wes en geniet ervan:)

Dank je wel! Je mag blij zijn dat je door Dr. Visser wordt geopereerd. Zij is een topchirurg. Die Cereform kost 2500 euro.

En in de OK lig je op een heerlijk verwarmd bed, muziekje aan. En in de uitslaapkamer heb je een elektrische deken over je heen. De mensen zijn daar zo aardig en lief voor je. Voor je het weet is het december! Dan heb je borsten! Het is

zo geweldig. Ik was ook helemaal niet blauw. Ben super tevreden. Heb een bescheiden maatje. Niemand zal merken dat

ik een BV heb gedaan.

Gr. NYN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :)

Maarruhm, ik begrijp nog niet helemaal wat het Cereform nu anders maakt dan andere siliconen, behalve dat het erg zacht is ;). Ik google het wel even, ben nu wel benieuwd waarom je zo enthousiast bent over deze nieuwe borstenformule.

De website. http://www.cereform.nl/ Maarru dan nog steeds is het toch gewoon een merk prothesen net als McGhan of Mentor...?

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik zat wel in de buurt!! ik heb eerlijk gezegd alleen lofzangen gehoord over de mcghan en mentor, maar zullen ook wel andere goede merken zijn.

veel plezier en geluk in ieder geval met je nieuwe "ik"!

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :)

Maarruhm, ik begrijp nog niet helemaal wat het Cereform nu anders maakt dan andere siliconen, behalve dat het erg zacht is ;). Ik google het wel even, ben nu wel benieuwd waarom je zo enthousiast bent over deze nieuwe borstenformule.

De website. http://www.cereform.nl/ Maarru dan nog steeds is het toch gewoon een merk prothesen net als McGhan of Mentor...?

Groetjes, Sanne

Ben zo blij, heb nu borsten! Het lijkt nu al heel natuurlijk. Zeker geen ballen effect. Je kan eventueel ook met Gabson bellen. Zij maken ook veel voor de medische wereld. Kijk, het blijven natuurlijk gewoon prothesen net als andere. Alleen hebben zij de nieuwste technieken en ervaringen en nieuwe mallen gebruikt. De pocket bijvoorbeeld, die is superzacht, en uit lagen opgebouwd. Moet je op de site maar es kijken onder het kopje Contact & Support - Info voor de arts en info voor de patient.

Groetjes, Nynke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Jee, je komt uit Friesland en hebt je in Venlo laten opereren? Das een rit geweest dan!

Ik ken Ceresform niet, wat is dit dan precies?

Van welke cup naar welke met je gegaan, hoeveel cc, welke vorm etc. Vinden we altijd erg interessant om te weten!

Nou, geniet van je nieuwe lijf! ;-)

Groetjes, Merel

Ben helemaal blij met mijn nieuwe figuur. Eigenlijk zie je geen verschil; alles wat ik er voor propte, zit er nu achter. ha haa

Tsja, als je gaat voor het beste en waar je hebt meest vertrouwd gevoel bij hebt (want het is niet zomaar wat), dan is 2 uur en 15 min. rijden geen issue. We hebben heerlijk geslapen bij Bilderberg Bovenste Molen en de terugreis ging perfect.

Nog bij een La Place geluncht. Super. Ik had 75 AA (niet 70 AA - sorry) en ben naar een kleine C gegaan. Denk ik.. De BH van de kliniek is een M. Maar goed, ik had ook een afwijking en dr. Visser heeft een inkeping gemaakt, zodat er aan de onderkant een ronding komt. (ik had niet echt een borstplooi en ze keken naar beneden, en mijn ene tepel was 2x zo groot als die andere - vet lelijk). Is aardig bijgetrokken. Ik heb 275 cc gekregen, om een zo natuurlijk mogelijk effect te krijgen -dat was mijn wens. Nou, dat is gelukt!!! Rond, cohesief, geruwd.

Groetjes, Nynke

PS: op de site van cereform.nl moet je kijken bij Contact & Support - informatie voor arts en info voor patient

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn voor je dat je zo blij bent met het rezultaat .

Dr Visser is dan ook een goede chirurge en kiest natuurlijk voor de (voor haar) beste protheses .

Leuk voor iedereen die na je komt dat je'r zoveel info bijzet ! Hebben er beslist veel aan .

Spijtig dat ze het (lees : consult) in België anders aanpakt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoe ik foto´s in pb moet plaatsen. Wil nl. niet dat iedereen het kan zien of herkend wordt.

Kan een geinteresseerde me dat misschien vertellen? Als het teveel werk is, laat maar.

Ik hoop inderdaad dat ik voor de dames, die nog onderzoekende zijn, iets kan betekenen. Heb helaas niet veel tijd om

op het forum te zijn. Heb ook nog een baby en een kind van 6.. En 3 dagen werk. En een goddelijke man. Kost aardig wat tijd. ha ha

Groetjes, Nynke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi vind het een beetje een appart verhaal..

Heb eerder het idee dat je de prothese promoot, dan dat je werkelijk deze hebt...

Misschien ben ik een beetje wantrouwend, maar kom zelf uit verkoop wereld en het komt wel heel erg overeen..

Indien ik er naast zit, onwijs gefeliciteerd met je nieuwe boobs! En dan ben ik blij dat het je zo goed bevalt.

Zelf heb ik de Mghane, en omdat deze toch al wat langer op de markt zijn, en er veel goeie berichten over zijn is mijn keuze hierop gevallen.

Ook ben ik niet vol lof over Dr. Visser, maar dat komt door haar advies die zij mij gaf in Belgie in een afgeraffeld consult..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi vind het een beetje een appart verhaal..

Heb eerder het idee dat je de prothese promoot, dan dat je werkelijk deze hebt...

Misschien ben ik een beetje wantrouwend, maar kom zelf uit verkoop wereld en het komt wel heel erg overeen..

Indien ik er naast zit, onwijs gefeliciteerd met je nieuwe boobs! En dan ben ik blij dat het je zo goed bevalt.

Zelf heb ik de Mghane, en omdat deze toch al wat langer op de markt zijn, en er veel goeie berichten over zijn is mijn keuze hierop gevallen.

Ook ben ik niet vol lof over Dr. Visser, maar dat komt door haar advies die zij mij gaf in Belgie in een afgeraffeld consult..

Hai, nou in zekere zin promoot ik de prothese die ik heb gekozen ook! Ik ben heel erg overtuigd van het product Cereform, hun verhaal en de zachtheid (dus natuurlijker). En omdat er weinig ervaringen hierover te vinden zijn, heb ik besloten mijn verhaal te doen. Puur voor de vrouwen die nog zoekende zijn. Ik vond het ook fijn om ervaringen te lezen. De meesten kiezen voor de Soft One omdat die goedkoop is en omdat die veel bekender is. Ik wil ook wat bekendheid geven aan Cereform. Vandaar. Mijn man heeft wel eens vaker gezegd dat ik iets in de PR moest doen... maar ik blijf lekker receptioniste. ha ha

Ik snap je ervaring in België. Ik werd afgeraffeld door Hoeyberghs. Heb afgezegd en kostte me 200 euro. Ben nu zooo blij dat ik dat heb gedaan. Anders had ik nu 395 cc gehad. En geen natuurlijke borsten!

Gr. Nynke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig maar, ik kom zelf ook uit de PR Branch dus vandaar..

Ik heb deze ervaring gehad met Dr. Visser, zij wou 435 cc plaatsen, ik ben dinsdag geopereerd en heb nu een 310 cc Mghane.

Natuurlijk zit er een behoorlijk verschil in prijs, belgie zou 2000 euro zijn en ik heb nu 3700 betaald.. maar heb het er helemaal voor over, heb qauliteit siliconen, en een super goeie PC, en uit eindelijk is dat het gene wat telt.

Nou meid geniet van je nieuwe boobs, dat doe ik ook : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig maar, ik kom zelf ook uit de PR Branch dus vandaar..

Ik heb deze ervaring gehad met Dr. Visser, zij wou 435 cc plaatsen, ik ben dinsdag geopereerd en heb nu een 310 cc Mghane.

Natuurlijk zit er een behoorlijk verschil in prijs, belgie zou 2000 euro zijn en ik heb nu 3700 betaald.. maar heb het er helemaal voor over, heb qauliteit siliconen, en een super goeie PC, en uit eindelijk is dat het gene wat telt.

Nou meid geniet van je nieuwe boobs, dat doe ik ook : )

Beertje, ik kan me helemaal in vinden wat je zegt: geld moet hierbij geen rol spelen, het moet GOED, veilig en vertrouwd! Het is niet niks! Dat genieten komt bij ons wel goed. Ze worden alleen maar mooier!

Straks eindelijk mooie lingerie kopen. Can´t wait...

Goed weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.