Ga naar inhoud

marijke100 : 11 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hallo dames!

Ik ben nieuw hier, was benieuwd naar alle ervaringen. Morgen is het voor mij zo ver, dan krijg ik van dokter plovier nieuwe borsten! Ik ben echt super zenuwachtig! Ze gaan achter de spier en als het goed is ga ik van een kleine b cup naar een mooie d. Heb wel aangegeven dat ik het liever wat kleiner maar natuurlijker wil houden dan groter en minder natuurlijk.

Ik ben benieuwd naar hoe het herstel van jullie is gegaan. En het litteken, na hoeveel dagen worden de hechtingen verwijderd en hoe erg is het litteken dan zichtbaar? Bij mij komt het in de borstplooi. Ik hoop alleen niet dat het lang heel lelijk blijft. Heeft iemand misschien foto's van het herstel van het litteken?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai ,

Ikke 8 maanden geleden door plovier :)

je kan m'n verslag lezen als je wilt en vriendjes worden dan kan je ook m'n foto's bekijken.

Bij mij 2 weken dat de hechtingen eruitmochten ( dat heb ik bij de huisarts gedaan)

En naar mijn weten hebben littekens een jaar nodig .

Bij mij trekt het rode langzaam weg en de littekens zelf worden steeds witter , ben ook wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien .

Heel veel sucses !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marijke,

Wauw, morgen al!! Stuiter je dan niet van de zenuwen? ;)

Ik moet zelf nog, dus ik kwam je alleen even succes wensen voor morgen :)

Bij mij zullen de hechtingen na een week worden verwijderd trouwens..

Xxx Lise

Ja ik ben echt super zenuwachtig! Dankjewel! Wanneer ben jij aan de beurt ? xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai ,

Ikke 8 maanden geleden door plovier :)

je kan m'n verslag lezen als je wilt en vriendjes worden dan kan je ook m'n foto's bekijken.

Bij mij 2 weken dat de hechtingen eruitmochten ( dat heb ik bij de huisarts gedaan)

En naar mijn weten hebben littekens een jaar nodig .

Bij mij trekt het rode langzaam weg en de littekens zelf worden steeds witter , ben ook wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien .

Heel veel sucses !

heee!

Ik ga zeker even je verslag lezen en ben ook benieuwd naar je foto's! Zie je bij jou de littekens ook gewoon als je je borsten zeg maar gewoon 'laat hangen' of zie je ze alleen als je deze echt optilt en naar de borstplooi kijkt? En hoelang duurde het voordat het rode begon weg te trekken?

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toegevoegd :)

Haha ik kan de mijne niet echt optillen , hopelijk komt er met de tijd wat meer hang in .

Kom van een strakke À af dus denk dat mijn huid daar wat meer tijd voor nodig heeft .

Je ziet het rode nog wel bij mij vooral om het litteken heen nog , maar heb het idee dat het langzaam weg trekt .

Mischien datum binnekort weer eens wat nieuwe foto's plaats .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 maanden geleden geopereerd door Dr Plovier en ben super tevreden. Nu zo een litteken heeft minstens 7 m nodig en op dit moment is dat nog niet mooi wat volstrekt normaal is. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd om een beetje hang te hebben omdat ik een natuurlijk effect wou en door de plooi zie je het litteken dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Dit is de eerste dag na m'n operatie en ik moet eerlijk zeggen dat het me zwaar valt. Ik heb gigantische pijn en kan echt helemaal niets. Ik lig de hele dag plat op m'n rug in bed, weten jullie of dit goed is? Of kan ik beter wat anders doen en is het belangrijk te bewegen? Elke beweging die ik maak met mijn bovenarmen, nek, rug, borst, en eigenlijk me hele bovenlichaam doet zeer. En het aller ergste vind ik dat, wanneer ik lig, niet meer rechtop kan gaan zitten. Ik kan gewoon niet goed bewegen en het doet te veel pijn. Hoe hebben jullie dit gedaan? is het normaal en zou het morgen misschien beter gaan? Of moet ik gewoon de pijn negeren? De pijnstillers die ik in de kliniek kreeg werkte goed, want toen ik daar wakker werd had ik nergens last van, alleen hier thuis werkt het niet. Weten jullie misschien of dit allemaal normaal is en wat ik ertegen kan doen? en hoe lang deze ondraagbare pijn blijft? Ik hoop zo dat het het allemaal waard is!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt!

Beter is om niet helemaal plat te liggen hoe platter je ligt hoe pijnlijker en moeilijker het is om omhoog te komen.

Kunt beter met kussens en extra dekens een nest bouwen en wat rechterop hangen/liggen en slapen.

Ook is het eigenlijk wel belangrijk om te blijven bewegen. Want hoe stijver alles wordt hoe pijnlijker het weer is. Proberen om toch af en toe een beetje door het huis te stiefelen, schuifelen dan blijft de bloedsomloop ook een beetje lekker op gang.

En ik weet niet wat voor pijnstilling je allemaal hebt meegekregen? Maar je kunt anders ook een pb naar BB (best boobie) sturen die kan dan een schema voor je maken hoe en wanneer je het beste je medicijnen kan innemen, zelfs snachts, dat heeft heeeel veel mensen hier door de eerste dagen heen geholpen! (onze BB doc, onze boobguru! ;-))

En het wordt met de dag echt wel steeds beter hoor!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.