Ga naar inhoud

Ronde of druppelvormige prothese


d-fashion

Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Ik ben hier nieuw en tijdens het voorstellen, stel ik direct een vraag!

Even voorafgaand: wat ontzettend leuk dat er een website bestaat waar iedereen met elkaar kan praten over dezelfde 'problemen'. Of ik het 'problemen' mag noemen weet ik niet maar voor mij is het in ieder geval wel een probleem.

Ik ben 23 jaar en opzoek naar de perfecte borsten voor mijzelf. Al sinds ik jong ben heb ik een hekel aan mijn borsten wat de laatste paar jaren versterkt is. In de laatste jaren probeer ik er wel meer mee om te gaan maar dit lukt mij telkens toch weer niet. Als ik in de spiegel kijk vind ik de vorm van mijn borsten mooi maar ik vind ze te klein, veel te klein.

Op het strand draag ik opvul bikini's of triangel bikini's maar stop ik er ontzettende dikke vullingen in. Overdag draag ik een EXTRA push-up BH en dan ook nog af en toe 'kipfilets' erin. Ik ben er dus erg onzeker over en dat hindert mij in mijn dagelijkse activiteiten.

Daarom ben ik nu aan het rondsurfen op het internet opzoek naar een goede plastische chirurg. In mijn omgeving zijn er twee dames die naar de Bergman Kliniek zijn gegaan. Ik heb een voorkeur gekregen voor Dr Leo Peter van der Weij.

Voorafgaand naar mijn zoektocht naar een goede plastische chirurg had ik voor mijzelf een lijstje gemaakt met wat mijn gedachtes zijn over een borstvergroting en wat ik zelf als liefst zou willen. Dr van der Weij deelt dezelfde gedachtes.

Oke, genoeg voorgesteld en gepraat over mijn gedachtes.

Mijn voorkeur gaat uit naar druppelvormige protheses (waar Dr van der Weij graag mee werkt). Nu plaats ik wat foto's in mijn galerij hoe mijn borsten er nu uitzien (ik hoop dat dit lukt) en hoor ik graag van jullie of een druppelvormige prothese voor mijn borsten zou 'werken'. En ik dacht dan misschien aan voor en achter de borstspier plaatsen? Maar dat weet ik eigenlijk niks vanaf.

Wie heeft er hier druppelvormige protheses? (Net laten opereren of al een aantal jaar de protheses?)

Ik hoor graag jullie ervaringen om mij wat zekerder te maken van mij keus!

Het duurt nog lang voordat ik het kan laten uitvoeren want ik moet eerst nog flink sparen. Maar vroegtijdig informatie winnen is altijd goed, toch?

Ik hoor het graag!

x :1boobs: x

D-Fashion

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hoi!

Ik ben in oktober dit jaar geopereerd in bergmankliniek Heereveen.

Ik heb anatomische protheses, omdat ik zo goed mogelijk een natuurlijk effect wou.

Inmiddels zijn we zes weken verder, en ben ik erg tevreden, maar ik ben ook erg blij dat ik anatomische heb,

omdat ik bij deze al een soort randje heb zitten.. ipv echt een skihellinkje ;) als je snapt wat ik bedoel.

Waarschijnlijk dalen ze bij mij nog wel wat in.. maar daar ga ik straks achter komen, moet zo op controle ;)

Succes met alles uitzoeken!!! :) Iedereen hier is zeer behulpzaam!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

welkom op het forum!

Ben je al bij dr. van der Weij op consult geweest?

En die meiden die je kent, bij welke arts waren die in de Bergman?

Hoop dat je hier antwoorden krijgt op je vragen :)

Ook verhalen over de verschillende pc's en klinieken zijn te vinden via de zoekfunctie, rechtsboven in het scherm :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Estee,

Ja inderdaad. Ik wil ook het meest natuurlijke waardoor mijn voorkeur naar anatomisch gaat. En ik snap wat je bedoelt met het kleine randje in plaats van een skihellinkje haha! Dat is wat ik ook wil vermijden. Hoe ging de controle, zijn ze al wat ingedaald?

@ Newmama81,

Super! En natuurlijk heel belangrijk dat je er erg blij mee bent! Lijkt mij ook zo spannend. Ik moet nog even sparen..

@ best_boobie

Dankjewel! Ik ben nog niet op consult geweest omdat ik eerst het geld bij elkaar wil hebben. Daarom komt dit forum me perfect uit om alvast voor te informeren zodat ik niet als een 'leek' daar straks aankom. Maar als ik het geld heb ga ik zeker op consult! Ik ga het vragen aan de meiden welke dokter zij hebben gehad, bedankt.

Ik had inderdaad al gezocht op Dr. van der Weij (op dit forum) en heb daar positieve berichten over gelezen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan net als newmama81 ook dr. Nio van harte aanbevelen. Hij werkt in de Parkkliniek in Amsterdam, maar ook in het St Lukas Andreas en daar doet hij hetzelfde, alleen scheelt dat je een paar honderd euro een aangezien je er nog voor moet sparen is dat wellicht een tip. Ik ben zelf inmiddels 4 weken PO en bijzonder blij met het resultaat. Het is heel natuurlijk geworden, de

Ittekens vallen precies in de plooi en de hele 'beleving' van de operatie zelf was geweldig. Het personeel daar was vriendelijk, alles ging super snel en dr Nio is een hele fijne, vriendelijke man die heel duidelijk weet waar hij het over heeft. Heb 350cc voor de spier gekregen (op zijn advies), anatomisch.

Ik zou gewoon vrijblijvend een afspraak maken bij een pc waar je goede berichten over leest, bijv. Dr vd Weij en horen wat die adviseert. Die pc's zien zoveel borsten en kunnen van die van jou zeker wat moois maken en verder lekker foto's kijken en vergelijken op het forum en info over je favo pc bij elkaar zoeken. Er is genoeg te vinden,

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.