Ga naar inhoud

kitty1986 : 18 december 2012 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

78cm - 98cm mmm ik denk dat een 75F je ook wel zal passen hoor ;)

en 80 zal je waarschijnlijk straks minder/onvoldoende ondersteuning (aan je boobs) geven

als je het 'operatie vocht' allemaal kwijt bent.

maar vaak is het wel een cupmaat meer dan de tabellen aangeven,

omdat het siliconen boobs zijn ipv echte ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bra Size Calculator Result:

For US: Size: 36 inches* Cup: FF

For UK: Size: 36 inches Cup: H

For Other EU Countries: Size: 80 centimeters Cup: FF

For Australia and New Zealand: Size: dress size 14 Cup: H

*note: many bra manufacturers, especially in the US, will add four, five or even six inches to the band size.


bust size 98 centimeters

frame size 78 centimeters bra-size.gif

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...........Jij gaat maar naar een F toe hoor. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*note: many bra manufacturers, will add four, five or even six inches to the band size.

Klopt, bij Freya dien ik een 65 te hebben ipv een 70 (ookal is mn onderomvang 71cm),

echt weird dat ze de band gewoon ruimer maken...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest! De 'bloedpleisters' zijn eraf!! Ik vond ze al mooi! Maar ik vind ze nu nog mooier!!!! :-) helemaal happy!!! Geeft weer echt een goed gevoel zo'n controle! Diana vond ze ook super mooi en ze zei dat ze na 6 weken nog mooier zouden worden! Ik zal vanavond even een foto posten van hoe ze er nu uit zien. De littekens zijn zoooooo dun! Ik vind het echt heeeeeel mooi! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo hier weer even een kleine update..
Sinds gisteren ben ik weer aan het werk gegaan (administratief). Het was gisteren wel heel erg vermoeiend. Ik sliep gisteravond ook al rond half 9 zo moe was ik.

Ik merk dat ik steeds meer kan zonder iets te voelen. Pijn heb ik allang niet meer, maar ik vond het niet fijn als ik de spier iets voelde dus deed ik eigelijk niets...

Het gaat eigelijk super en de borsten worden ook steeds zachter... :D

Hoelang duurt het eigelijk tot ze natuurlijk aan gaan voelen? Ze zijn nog steeds best hard...
Ik kan niet wachten om een mooie bh te kopen, maar moet toch nog wel 3.5 week minimaal wachten!

Ook heb ik vannacht even op de zij gelegen. Ik trek het echt niet meer om de hele nacht op de rug te slapen. Ik raak helemaal uitgeput van het slechte slapen!

Ik zal vandaag of morgen weer nieuwe foto's posten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu precies 4 weken po en de binnen/bovenkant van mijn borsten zijn nog het meest stug, onder is echt zacht en de buitenkanten worden al lekker zacht. Ik slaap nu ook sinds ongeveer een week op mijn zij, hield het ook niet meer vol en het is zo echt heerlijk! Al merk ik wel dat ik soms op mijn rug wakker word, terwijl ik voorheen nooit op mijn rug wakker werd.

Hoe lang het duurt voordat ze natuurlijk gaan aanvoelen? Geen idee, geduld is het toverwoord hier, maar niemand heeft zin in dat woord. ;)

Ben benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heerlijk is dat he? Even op je zij liggen... Ik heb echt zooo lekker geslapen! Niet normaal! Jaa geduld... In het begin had ik dat wel... maar wordt steeds nieuwschieriger hoe ze over een aantal weken zijn. Ben nu 2,5 week po en ik vind ze al super! En ik voel wel 20 keer per dag of ze al zachter geworden zijn haha... En elke dag denk ik wel een keer: Jaaaa ze zijn al iets zachter. Maar dat is natuurlijk minimaal haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoe is het er nu mee? Bij mij gaat alles heel voorspoedig. Ik lees op het forum dat sommigen na 4 weken nog niet stofzuigen en zo, maar eigenlijk doe ik zelf alles al weer. Ik ben nu ook 4 weken po. Ik word wel gek vd jeuk maar morgen hoop ik te gaan smeren met de litteken creme. Ik wacht eerst nog even mijn controle morgen af want ik heb 1 plekje waar ik niet helemaal gerust op ben. Lekt nog steeds af en toe vocht uit (wel helder hoor) en zit een klein wit puntje in wat er echt een beetje vies uit ziet.Het ziet er niet uit als een hechtdraadje(lijkt een beetje op een zeentje wat in vlees zit) :-( Ik hoop dat de chirurg me morgen een beetje gerust kan stellen. Maar verder gaat alles prima en voel ik me goed. Ik hoop dat bij jou ook alles prima gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, hier gaat alles ook heel goed. De borsten zien er mooi uit en herstel verloopt goed. Ik durf alleen nog niet zoveel. Bang dat ik het stuk maak... Kapsel enzo. Dus ik doe nog wel heeeel rustig aan! Ik heb ook nog geen auto durven rijden enzo. Vind het eng om kracht te gaan zetten met sturen! Kheb alleen wel een ander probleem. Sinds mijn operatie ben ik weer 5 kg afgevallen waardoor ik aan de rand van ondergewicht zit. Vandaag word mijn maagband leeggehaald... Maar dat kastje die ze dan aanprikken met een naald zit in mijn borst. Ze gaan hem echo geleid aanprikken. Hopelijk gaat alles goed !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje vervelend zeg. Hopelijk gaat het allemaal snel weer beter met je en ben je weer snel op je gewicht. Ik zal voor je duimen. Doe inderdaad maar lekker rustig aan. Lekker alles op je eigen tempo :-) Dat plekje bij was trouwens niets bijzonders, was toch een hechtdraadje wat zat te irriteren, hij heeft het verwijderd en schoon gemaakt en het ziet er gelijk rustiger uit. Ik ga voor je duimen dat alles snel weer ok is met je maagband Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.