Ga naar inhoud

kitty1986 : 18 december 2012 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Ow dat zie ik nu ook haha, oeps.....

Ik heb geen bad... weet niet hoe anderen dit deden....

Heb je watervaste pleisters op je hechtingen?

Wat je niet moet doen, is een laagje water in bad zetten, want de stoom kan je pleisters eraf weken.

Achterover hangen als je je haren laat wassen, is de beste optie, maar dat lijkt me lastig in een bad... Misschien kun je je armen kruisen voor je borst en dan voorover hangen? Dan je haren laten wassen door iemand anders, je ouders?

Fijn dat je zo goed verzorgt wordt meid!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van die doorzichtige pleisters waar je ook mee kan douchen enzo...

Maar vind het nog al eng... Ik wil namelijk niet dat ze er af gaan... Het voelt wel lekker veilig zo.

Ik kan sinds vandaag ook zelf mijn bh aan en uit doen...

Mijn vriend moet alleen nog weinig van me weten. Hij kan niet tegen naalden, bloed etc. En bij de doorzichtige pleisters kan je dus heel goed het bloed enzo zien...

Hij heeft nog niet 1 keer gezegd dat hij het mooi vindt.

Zijn eerste reactie was dat hij ze groot vond en nu zegt hij steeds: afwachten hoe het wordt...

Ik heb 29 januari mijn controle in Barendrecht... :-)

Ikzelf vind ze echt prachtig!

Ik hoor alleen iedereen over veel pijn bij dual plane. Maar ik heb tramadol als pijnstiller en ik heb totaal geen pijn... Ja wel aan mijn hoofd... Kei erg veel hoofdpijn. Hebben jullie hier ook last van gehad? Of zou dit komen door de tramadol??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!! Heel mooi meid je profielfoto!! Snap dat je helemaal gelukkig bent!!

Ik zoudenk ik in bad gaan zitten en dan een handdoek onder je boobs om het zoveel mogelijk droog te houden bij je littekens en dan iemand anders je laten wassen.

Zo deed ik het ook onder de douche, op een kinderstoeltje. Dus eigenlijk hetzelfde effect en idd je hoofd achterover houden om je haar te laten wassen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!! Heel mooi meid je profielfoto!! Snap dat je helemaal gelukkig bent!!

Ik zoudenk ik in bad gaan zitten en dan een handdoek onder je boobs om het zoveel mogelijk droog te houden bij je littekens en dan iemand anders je laten wassen.

Zo deed ik het ook onder de douche, op een kinderstoeltje. Dus eigenlijk hetzelfde effect en idd je hoofd achterover houden om je haar te laten wassen.

X

Stones! Jij wordt hier nog echt goed in!! :D

Luister maar naar Stones Kitty!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag de tramadol om de 8 uur gebruiken maar ik vergeet hem in de middag steeds...

Ik word echt gek van de hoofdpijn...

In bad met een handdoek klinkt als een goed idee, maar hoe krijg ik mezelf in en uit bad zonder mezelf te 'takelen' of kracht op mijn armen te zetten?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gestopt met de tramadol.

Ik werd gek van de hoofdpijn gisteren...

Nu kan ik mijn boobies wel goed voelen :-s

Maar wel ff beter dan die verrekte hoofdpijn..

Was er maar iets tegen die hoofdpijn...

Dan kon ik pijnloos verder...

Sorry van mijn geklaag

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft vandaag een stoel naast het bad gezet en mij hierop gezet. Ze heeft mij toen zo'n kapperscape omgedaan en is toen mijn haren gaan wassen. Ik had onder de cape ook nog een handdoek voor mijn boobies gehouden.

Ik ben echt super blij dat mijn haar weer gewassen is! Voelt toch wel weer lekker fris hihi...

Voel me echt Britney Spears soms haha...

Hoe reageerden jullie mannen vlak na de bv? Mijne moet er nog niet echt iets van weten... :-s vind et maar eng en vies denk ik. Je kan dat bloed ook zien omdat het doorzichtige pleisters zijn...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je weer frisse haartjes hebt!! Daar knap je meteen van op he?!

Mijn man reageert er niet echt op moet ik zeggen. Daar bedoel ik mee dat hij ze wel heel mooi vind, maat model enz. Maar hij is echt een billenman dus geeft niet zo veel om borsten. Hij valt me nu niet ineens aan zeg maar,hahaha! (dat dacht ik namelijk stiekem wel, dat hij maar gewoon zei dat hij niks om borsten gaf om mij niet te kwetsen ofzo met m'n toen cupje AA)

Kortom; hij let er verder niet echt op of zit er echt niet extra aan wat ik bij veel meiden wel hier regelmatig heb gelezen.

Hij was van te voren ook best "bang" dat ik te groot zou willen/krijgen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man vond het ook eng dat ik een te grote maar ga krijgen (moet nog geopereerd worden hoor :) ). Maar nu begint hij helemaal bij te draaien ;) Want hij is ook een billenman en ik vind mijn borsten nu goed zoals ze zijn :) Lief natuurlijk.

Ik denk dat jou man ook bang heeft om je pijn te doen, zou het niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kort berichtje van hier: Jaaa hij is heel erg bang om me pijn te doen!

Hij zegt ook steeds: ze hebben tijd en rust nodig om te genezen!

Vandaag ben ik voor het eerst naar buiten gegaan en even gewinkeld. Ik kon natuurlijk niet veel maar het was heerlijk om er even uit te zijn!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.