Ga naar inhoud

kitty1986 : 18 december 2012 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben "Kitty". Ik wil liever (nog) niet mijn echte naam gebruiken. Wie weet later wel..

Ik ben 25 jaar, studeer nog en kom uit Gelderland.

Ik ben meer dan 70 kilo afgevallen doormiddel van een maagband.

Ik heb de maagband sinds 2007 en ben hier zeer tevreden over.

Inmiddels weeg ik 61 kilo en ben ik 1.78 lang.

Mijn grote E cup is verandert naar een B cup.

Deze week heb ik de knoop doorgehakt en besloten dat ik een borstvergroting wil.

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad bij Diana Gabriels in Barendrecht.

Hier heb ik diverse kipfilets geprobeerd en besloten dat het ongeveer een grote D wordt en dat mijn borsten ook gelift zullen worden vanwege het overtollige vel. Het liefst zou ik een E cup willen... maar omdat ik erg slank ben vond Diana dat te groot. En ze zei ook dat ze dan zouden gaan hangen na de zwangerschap etc.


Waarschijnlijk wordt het rond de 300cc, maar geen idee of het voor of achter de borstspier wordt.

Maandag heb ik mijn tweede gesprek, met de PC in Groesbeek en dat weet ik meer.

Het merk wordt Mentor.

De datum staat al vast. 18 december.

Groetjes,

Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Als aller eerst wat geweldig dat je zoveel bent afgevallen echt super knap van je!

Logisch dat je nu graag ook mooie borsten wil.

Ik wens je alvast heel veel succes.. Voor je het weet is het 18dec.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Je hoeft hier ook echt je echte naam niet gebruiken hoor! Liefst dat iedereen anoniem is, dan ben je tenminste ook niet te googelen :)

In je titel staat: Kitty, ik zal daar ook gewoon je accountnaam zetten, dan ben je op het forum voor iedereen herkenbaar en buiten het forum niet ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op zoek bent naar info over borstliften (in combinatie met prothese) dan moet je kijken bij de operatieverslagen van borstlifting.

Je vind ze als je linksboven op: Borstenforum klikt en dan naar beneden scrollt.... Daar zijn ze te vinden onder het kopje: Operatieverslagen :)

Voor het gemak, hier de link:

http://www.borstenforum.com/forum/18-operatie-verslagen-borstlifting/

Groetjes en veel lees en forumplezier :)

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeee spannend inderdaad!

Door wie word je geopereerd?

Ik had vandaag het laatste gesprek.

Ik heb van mijzelf nu nog een volle b en er zal een ronde highprofile van 300 cc inkomen...

Dual plane. Ik ben alleen heel bang dat ze erna nog klein zijn... :-(

Ik wilde graag groter maar hij zei dat mijn huid al veel te voortduren had gehad en dat de elastiek er wel uit was en dat ze groter erg zouden gaan hangen... :-(

Ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen...

Ook omdat hij de borsten nog gaat liften..

Ik hoef geen drains en ik hoef ook geen nacht te blijven! Dat was wel weer een hele opluchting!!

Nou dat was mijn verhaaltje van vandaag!

Nog 1 weekje!

Ik heb het vandaag ook aan mijn baas verteld en die reageerde wel heel positief!

Deze week flink aan de bak en dan na mijn operatie twee weken vrij!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatieverslag

Gister was het eigelijk zo ver! Mijn borstlift met mijn mentor proteses, 300 cc, high profile, dual plane geplaatst!

Gisteren moest ik al om 7.00 melden in de kliniek. Ze waren iets aan de kant. Om half 8 kwamen ze binnen en kreeg ik te horen dat ik als eerste geopereerd werd en dat ik om 8.00 al op de o.k. moest liggen.

Dus alles ging heel snel! Voor ik het wist zat het infuus er al in en lag ik al heerlijk in dromenland.

Toen ik wakker werd lag ik helemaal te klappertanden, te rillen waardoor ik heel veel pijn had.

Ik kreeg iets tegen het rillen en er werd een warmtebron in mijn bedje gelegd... Ook kreeg ik iets tegen de pijn... Heerlijk warm en de pijn werd al snel houdbaar!

Ik keek stiekem onder de dekens en ze waren mooi groot!! Ik had me ingesteld op dat ze niet zo groot zouden worden, ondanks dat de arts zei dat ze echt wel groot zouden worden.. Maar ik keek: en ik vond ze al prachtig!!!

Heerlijk de hele dag nog in de kliniek gelegen de hele dag! Lekker gekletst met mijn buurvrouw die naast mij lag, mijn moeder en vriend. Alleen de bh aan en uit doen was is wel pijnlijk!

Ik heb ze gisteren naakt gezien... Echt zooo mooi!!!!! Precies zoals ik had gewild.

Vannacht heerlijk geslapen! Wel met slaapmedicijnen van mijn moeder. Die mocht ik hebben van de arts.

Voel me alsof ik vleugels heb.

Ik heb tramadol als pijnstillers maar ga t vandaag proberen met alleen paracetamols.

Ik voel me super! Hopelijk blijft het zo!!!!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inmiddels een paar dagen verder..

Het gaat nog steeds super en ik word goed verzorg door mijn ouders!

Het valt me allemaal super mee!

Het enige waar ik tegen op zie is douchen en haren wassen.

Wij hebben namelijk geen douch maar alleen een bad.

Hoe deden jullie dit allemaal?

Gisteren had ik voor het eerst een strak truitje aangedaan en een foto gemaakt. Kan daar de hele dag alleen maar naar kijken.... Hihi....

Daar heb ik ook een foto van gepost in de galerij

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.