Ga naar inhoud

Dokter visser Wellnesskliniek


wesje

Aanbevolen berichten

hallo ik ben wesje

ik word in december geopereerd door dokter visser, in wellnesskliniek.

Dames die in deze kliniek of bij dokter visser zijn geopereerd zouden jullie je ervaringen met mij willen delen?

En zou ik foto's van jullie mogen zien.

Ik ben er erg nieuwsgierig naar,ik vind het heel spannend,want ik heb er lang over na moeten denken of ik het wel bij dokter visser wil doen of niet.

Ik had een vooroordeel over de consult,maar na een paar gesprekken van 2 patienten van haar heb ik wel leuke dingen gehoord.

Dus heb ik besloten om het toch bij haar te laten doen.

Maar nog wil ik tot december leuke ervaringen horen en foto's zien.

Ik hoop dat ik wat advies van jullie kan krijgen

wat moet ik aan denken voor en na de operatie?

Wat zijn de negatieve dingen van een bv en wat zijn de voordelen van een bv

hoe gaat het slapen enz.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wesje ,

hier op 't forum zijn redelijk wat dames door Dr Visser geopereerd . Hun ervaringen kan je lezen in dit topic , in de titel staat de naam van de pc vermeld dus makkelijk terug te vinden . Zo heb ik voor mijn bv veel gelezen en her en der tips bijeengesprokkeld want iedereen beleeft zo'n bv op een andere manier .

Wat wél vaststaat :

Het 'standaard'-herstel (zo noem ik dat) is 6 weken , het eindrezultaat kan je ong. zien op 3 maanden en helemaal hersteld ben je pas op 1 jaar .

De eerste 6 weken moet je dag en nacht (al verschillen de adviezen wel eens) een sporthb dragen . Waarom : je protheses moeten inkapselen en indalen . Gedurende die tijd til je best geen zware dingen (10kg+) en sporten gaat dan bvb ook niet . Buikslapen wordt dan ook afgeraden en zijslapen moet je zelf wat 'aanvoelen' , bij de ene gaat dat sneller als bij de ander .

Heb je zelf een huishouden of woon je nog thuis ? Ivm tips voor bv ...

Als je je haar kleurt : zeker voor de bv doen ; ) Makkelijke kleding kopen : jeans is 'hell' de eerste week en best 'bovenstukken' met rits (top met spagettibandjes en vestje ofzo is gemakkelijk) .

Negatieve dingen van een bv ? Euh ... mss dat je bij een mammografie niet alles kan detecteren maar dan laat je een echo maken of ct-scan .

Voor de rest kan ik 't niet zo direct zeggen .

Positieve ? Véél !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey b cupje bedankt voor je reactie,

trouwens dokter visser zei dat na mijn bv de randen te voelen zijn van de silikonen! is dat bij jou ook zo geweest?

en is dat irritant om te voelen voor mijn vriend?

ik vraag me af hoe dat voelt,ze zei dat het niet te zien was maar wel te voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wesje,

maak je maar geen zorgen hoor over dat je de siliconen kan voelen heel vel voel je ze niet hoor ze het dat tegen mij ook gezegd omdat ik ook mager gebouwd ben en mijn man vind dat het niet stoord je voelt ze inderdaad wat zitten aan de zijkant onder je armen maar niet heel erg hoor.

heb je vragen stel ze gerust ik help je graag.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dydy,ik hoop dat het zo is,trouwens wat is jouw lengte en je kilo's

en ik heb naar jouw fotos gekeken het ziet er goed uit maar het zit nog heel strak je huid is het nog niet een beetje ingedaald?

is het bij jouw onder of op het spier?

weet jij trouwens of ik nog medicijnen moet kopen voor de operatie?

groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wesje,

ik ben maar 1m50 en weeg een 42 kg.

Mijn borsten zatten van natuur ook al vrij hoog alle voor wat je het borsten kon noemen maar nu na 3 maanden zijn ze wel al heel zacht en laat het maar strak zitten stoort mij niet hoor. ik ben vorige week op controle geweest en dr visser zei dat het er allemaal heel goed uit ziet en dat ze heel goed zitten. dus maak ik mij ook geen zorgen erover.

bij mij zijn ze achter de spier geplaats dat is volgens dr visser ook het natuurlijkst.

ja wat die medicijnen betreft, heb je geen voorschrift gekregen?

ik heb een week voor de operatie een vitaminen kuur gevolgt dat voorschrift heb ik van de wellness meegekregen.

na de operatie heb ik supo's en pijn stillers voor geschreven gekregen. die suppo's dienen ook voor de ontstekingen tegen te gaan. dat voorschrift krijg je ook van de wellness.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh nu snap ik hoe jij op een d uitkwam met maar 240 cc omdat je wat kleiner bent dan mij.

ik heb me lang niet meer gemeten maar ong 165 cm en 56 kilo. en ik krijg 320 cc maar advies van dokter visser was 275 cc.

maar ik heb helemaal geen voorschrift gekregen voor medicijnen ik woon inrotterdam mischien krijg ik het met de post voor de operatie nog ik weet het niet.

ik bodoelde het niet verkeerd toen ik vroeg wrm je borsten nog strak zitten, het is mooi en groot zien ze er ook uit ik vraag me af hoe je borsten waren voor de bv heb je daar ook fotos van????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

van voor de operatie heb ik jammer genoeg geen foto maar geloof me het was plat.

Als ik van u was zou ik dan eens naar de wellness bellen mischien sturen ze het dan op met de post want een week voor de operatie moet je normaal die vitaminen kuur starten.

ik weet wel dat je dat niet verkeerd bedoelt hoor iedereen zegt dat ze wel heel strak zijn maar ja het zal ook komen omdat ik eigenlijk bijna niets had. de huid zal nog moeten rekken denk ik.

En maak je maar geen zorgen hoor je bent daar in heel goede handen ik zou dadelijk terug gaan.

en heb je nog vragan vraag maar raak als ik kan antwoorden doe ik het graag.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dydy,

ik heb vandaag gemaild met de welnesskliniek ze zeiden dat ik de recept voor de vitaminen meegekregen moet hebben ik zal thuis even zoeken ernaar,hoop dat ik het kan vinden, en over de sportbeha zeiden ze dat ik het voor de operatie niet hoef te kopen, want pas na 4 dagen mag je een sportbeha aan zeiden ze, klopt dat? ik dacht juist dat je na de operatie direcht zo'n sportbeha aan moest doen.

na die 4 dgn kan je het gaan kopen zei ze dan kan je het eerst passen natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , kreeg een week voor mijn operatie ook tel. van de Wellness dat ik met mijn vitaminenkuurtje mocht beginnen .

Bleek helemaal geen recept meegekregen te hebben maar ben naar de apotheek Supradyn Energy gaan halen (kost in BE een €15) maar je vraagt gewoon aan de apotheek een vitaminepreparaat waar alles inzit (om te herstellen na een operatie zeg je maar) .

Ik ben daags na de operatie een sportbh gaan kopen en heb 'm toen ook aangedaan op aanraden van een verpleegkundige daar . Wat dat betreft loopt de comunicatie qua voorschriften daar wel erg in 't honderd vind ik . Spijtig dat het na anderhalf jaar nog zo is ...

Btw , vraag ook littekenolie mee wanneer je je nietjes gaat laten verwijderen , of als je dat bij de huisarts laat doen (wat ook kan) dan vraag je die na je operatie (of je vriend even aan de dokter/verpleegkundige of de balie) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi b cupje ik heb begrepen naar aanleiding van jou reactie dat je de sportbeha 1 dag na de operatie heb gekocht klopt dat?

en heb ik recht op die littekenolie? maar bij mij doet ze het onder de borstplooi omdat mijn tepels te klein zijn dat zei ze.

en ik heb ook geen recept meegekregen ik bel ze anders wel om te vragen welke vitamines ik moet kopen.

ja dit soort dingen begrijp ik niet de dokter zij dat ik na de operatie een bh aan moest en de asistent zegt na 4 dgn ik snap het niet. ik doe gewoon hoe jij het hebt gedaan had je het dezelfde dag aan die bh of de volgende dag gekocht?

groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesje,

Ik ben ergens anders geholpen, heb daar ook verder geen advies gekregen voor vitamines of bijv antibiotica van tevoren slikken ( dat lees ik ook nog wel eens nl)

Ik ben gewoon 2 weken van tevoren begonnen met echinaforce druppels voor de weerstand en arnica tabletjes voor de blauwe plekken te beperken. ( De druppeltjes zijn nogal vies, heb ik hier begrepen ;) )

Een goed vitamine supplement is ook aan te raden ;)

Ik zat trouwens ingetaped, maar kreeg wel gelijk een sportbeha aan.

:116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo jinxx,

bedankt voor je reactie naar jou advies kan ik dus beter een beha dragen gelijk na de operatie?

mag ik jouw fotos ook zien vind ik wel leuk.

als het de foto is van je profiel is het wel erg mooi.

arnica zal ik zkr kopen voor de blauwe plekken

oh en ik moet aan de vitaminen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo jinxx,

bedankt voor je reactie naar jou advies kan ik dus beter een beha dragen gelijk na de operatie?

mag ik jouw fotos ook zien vind ik wel leuk.

als het de foto is van je profiel is het wel erg mooi.

arnica zal ik zkr kopen voor de blauwe plekken

oh en ik moet aan de vitaminen....

Heb mn ww net naar je ge- pb't ;)

Nou mijn advies wil ik het niet noemen, ik ben tenslotte geen arts ;) Maar volgens mij heeft ongeveer 97% van de dames zeker wel vanaf dag 2 de sportbeha aan en dat lijkt me niet voor niks :D Gewoon nog even vragen aan je pc .

Ik heb idd arnica zalf ( VSM ) én tabletjes ( Arnica D6 van Dr. A. Vogel ) gebruikt, maar ik was toch best wel blauw!! Het trok wel redelijk snel weg, dus de arnica zal zeker helpen :D

En vitaminen zijn sowieso goed om weerstand op te bouwen en te behouden :119:

Liefs, :116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Wesje,

Ik heb ook vitaminen moeten innemen, 1 week voor en 2 weken na de operatie. (misschien is dit omdat ik rook).

En Dr. Visser zei tegen mij neem een sportbh mee, terwijl ik na de operatie helemaal ingetaped was en dit 3 dagen moest blijven zitten.

Dus na die 3 dagen heb ik een sportbh aangedaan.

Vraag wel na de operatie om een recept voor antibiotica, en ontstekingsremmers, dit waren ze mij vergeten te geven dus toen kon ik weer terug!

En als ze de nietjes eruit halen, krijg je n flesje met littekenolie mee, deze mag je pas gebruiken als de korstjes eraf zijn.

Krijg jij ze voor of achter de spier?

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Wesje,

Ik heb ook vitaminen moeten innemen, 1 week voor en 2 weken na de operatie. (misschien is dit omdat ik rook).

En Dr. Visser zei tegen mij neem een sportbh mee, terwijl ik na de operatie helemaal ingetaped was en dit 3 dagen moest blijven zitten.

Dus na die 3 dagen heb ik een sportbh aangedaan.

Vraag wel na de operatie om een recept voor antibiotica, en ontstekingsremmers, dit waren ze mij vergeten te geven dus toen kon ik weer terug!

En als ze de nietjes eruit halen, krijg je n flesje met littekenolie mee, deze mag je pas gebruiken als de korstjes eraf zijn.

Krijg jij ze voor of achter de spier?

Groetjes Mira

dan neem ik de sportbeha gewoon mee voor de zeker heid,

ik krijg ze half onder de spier??? nooit eerder gehoord normaal hoor ik onder de spier of op de spier maar de chirurg weet het beter natuurlijk:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi

Ik had ook een sportbh bij me! voor de zekerheid...

Jij krijgt dus dual plane(of zoiets) Dan zit de prothese boven, onder de spier en beneden voor de spier.

Dat is zodat je de randen niet ziet of voelt aan de bovenkant van je borst.

Bij mij ging het voor de spier omdat ik genoeg weefsel had bovenaan de borst. Dat zal jijj dan wel niet hebben..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoir mira, nee ik heb inderdaad weinig weefsel mischien krijg ik het daarom half onder de spier dus ze bedoelde

dual plane ik d8 al wat betekend dat,dual plane had ik weleens gelezen.

somiggen krijgen het weer onder de spier,op de spier is makkelijker met genezen heb ik gehoord en dat je minder bijn hebt en onder de spier hebben mensen veel pijn.

maar dual plane weet ik niet???

groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesje,

Nou gefeliciteerd meid,met je vastgestelde datum. Ik heb ff snel gelezen in je topic. Wederom blijkt dat het overal net even iets anders gaat maar in grote lijnen wel overeenkomt.

Ik heb een bh aangemeten gekregen van de kliniek NA de operatie. Ik heb een antibioticacuur gekregen van de kliniek. Vitaminenkuur zelf (op aanraden van de kliniek) gekocht.

Geen blauwe plekken gehad. Gewoon helemaal niet. En als een berg tegen de zes weken opgezien, die (net als de eerste keer) voorbij zijn gevlogen.

Mijn protheses zitten, net als de eerste keer, boven de spier en ondanks dat ik wat ouder ben ziet het er erg mooi uit.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesje,

Nou gefeliciteerd meid,met je vastgestelde datum. Ik heb ff snel gelezen in je topic. Wederom blijkt dat het overal net even iets anders gaat maar in grote lijnen wel overeenkomt.

Ik heb een bh aangemeten gekregen van de kliniek NA de operatie. Ik heb een antibioticacuur gekregen van de kliniek. Vitaminenkuur zelf (op aanraden van de kliniek) gekocht.

Geen blauwe plekken gehad. Gewoon helemaal niet. En als een berg tegen de zes weken opgezien, die (net als de eerste keer) voorbij zijn gevlogen.

Mijn protheses zitten, net als de eerste keer, boven de spier en ondanks dat ik wat ouder ben ziet het er erg mooi uit.

Succes!

dankjewel esj,

fijn dat je geen blauwe plekken hebt gehad want dat is best eng om te zien,hoe ws het met de pijn??

ja, je borsten zien er zkr mooi uit hoeveel cc was het ook weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.