Ga naar inhoud

wanneer weer huishouden doen na BV


Aanbevolen berichten

Ik heb 14 juni een controle gehad en het gaat schijnbaar heel goed met mijn boobs. Vandaag ben ik 6 weken PO. Mijn rechter is iets lager dan mijn linker. Ik hoop dat mijn linker nog gaat zakken omdat ze individueel herstellen, maar ze liet me de before foto zien waarop ook een verschil was. Waarschijnlijk minder duidelijk vanwege minder volume. Ik heb al die tijd geen zware dingen gedaan la stofzuigen, dwijlen en zware boodschappen. Op het werk probeerde ik ook rekening te houden. Wat lastig was omdat ik een sterke vrouw ben. Ik heb maar gezegd dat ik een schouder blessure had. Het huis is een keer door mijn broer schoongemaakt. Echt super lief! Mijn vriend doet dat niet. Gisteren voor het eerst weer stof gezogen, maar dat viel mij echt zwaar. Denk dat ik het weer op moet bouwen. Vanaf volgende week begin ik weer rustig aan met trainen. Maar ik wil niks forceren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soraya Vervelend is dat he, maar is normaal hoor heb ik ook gehad. Stofzuigerslang moest ik met twee handen heen en weer bewegen haha. 

Eigenlijk moet je die spieren zien als na een flinke blessure, dan ga je ook langzaam aan opbouwen om herhaling te voorkomen. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.