Ga naar inhoud

Even voorstellen


damian

Aanbevolen berichten

Ik ben Damian,

Ik heb mij aangemeld voor dit forum omdat ik gewoon benieuwd ben. Soms denk ik wel eens verslaafd te zijn aan borsten maar op andere moment ben ik gewoon iemand die geniet van het vrouwelijk lichaam. Zelf heb ik een vriendin die een borstverkleining heeft ondergaan en wat een mooi resultaat heeft opgeleverd. Ze heeft dit voor onze relatie laten doen bij een vrouwelijk chirurg en was/is hier erg tevreden over. Ik vind het uiteraard wel jammer dat ik als voorstander van grote borsten haar niet voor de verkleining heb gekend. Echter is het ook zo dat ze er simpelweg lichamelijk klachten (vergroeiing in de rug) van heeft en dat het, het beste besluit is dat ze kon nemen. Ik sta dan ook volledig achter haar beslissing. Even voor al die dames die menen dat het mannen niet groot genoeg kan zijn. Ondanks dat ik een voorstander ben van grote borsten, gaat mijn voorkeur uit naar natuurlijke borsten. Implantaten zijn ern in kleding goed uit maar dat ze het niet zijn vind ik persoonlijk wel een afknappen. Ik heb wel begrip voor vrouwen die het doen om een vrouwelijkheid beter te kunnen uiten of lijden aan gebrekkig zelfvertrouwen door te weinig borstpartij. Dus geen veroordeling van mijn kant alleen beoordeling van de schoonheid. Leef en laat leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Damien

Ja verschillen moeten er zijn he :) Sommige vrouwen hebben er inderdaad veel last van en dan is een verkleining de enige oplossing.

Bij mij was dit echter omgekeerd en ik ging voor grotere borsten maar wou dat ze er natuurlijk uitzagen. Als ik nu een bh aan heb tja ik heb nu mooie ronde borsten en er zullen mensen zijn die mij in bikini zien en denken dat ze nep zijn, wat ze dus ook zijn! Maakt mij helemaal niets uit, ik vind het eigenlijk wel mooi die rondingen. Ik ben trots op m'n borsten nu

en als ik ooit een her ga doen over 15 jaar ( mits er iets tussendoor gebeurd wat ik niet hoop ) weet ik ook zeker dat ik ze nog een stuk groter wil en de rondingen wil houden :)

Ondanks dat mijn vriend een billenman is hahahahah.

Maargoed ik heb in ieder geval redelijk grote, mooie, ronde, stevige borsten :) Ieder zijn ding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snne,

Doet met deugd te horen dat je er zelf tevreden mee bent. En je hebt helemaal gelijk verschillen moeten er zijn. En vooral ook ieder zijn ding. Om nog even te reageren op jouw rondingen. Ik kan me vinden in jouw mening. Want het kan er inderdaad erg mooi uitzien. Dus in dat opzicht ben ik geen tegenstander van Borstvergrotingen. En billen staan bij mij zeker op de 2e plaats (past ook bij mijn huidskleur) en uiteraard lieftst beide. Om te voorkomen dat het alleen om het uiterlijk lijkt te gaan. Moet er toch ook wel wat vulling in de bovenkamer zitten. Want alleen uiterlijk is zeker niet alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.