Jump to content

Wanneer smeren met littekencreme?

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden een borstprothese wissel ondergaan, en ik vraag me af wanneer ik mag smeren met littekencreme, en welke kan ik het beste gebruiken?

Afgelopen maandag was ik 2 weken po en zouden de pleisters en hectingen verwijderd worden, maar de vorige keer toen ik op gesprek was, omdat ik het resultaat niet mooi vind, zei ze tegen mij, de pleisters kan je zelf wel verwijderen en de hectingen lossen vanzelf op, dus hoefde niet terug te komen.

ik heb zelf de pleisters verwijderd, maar er zitten nog wel knoopjes in het litteken of wel hechtdraad, mag ik dan nu al smeren met creme of moet ik wachten tot alles weg is?

foto van het litteken in mijn album.

Alvast bedankt,

groetjes Ans

Hoi Ans

Wacht met smeren tot je alle knoopjes, korstjes en gaatjes kwijt bent! Het litteken moet helemaal dicht zijn.

Het maakt niet uit als je pas met 5 weken po begint te smeren. Je zou zelfs na een half jaar nog kunnen beginnen!

Ik zal zo eens even in de galerij kijken :)

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.